huhtikuu 20, 2024, 02:38:11 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

masaiman

Täällä kans viimesen lomaa edeltävän työviikon kunniaks iski flunssa. Mä kun luulin että talvella on persiistä olla lenssussa... pakko vielä saada auto tällä viikolla siivottua puunattua ABS sensori vaihdettua ja katsastettua oli olo tai keli mikä hyväsä...

bläkkäri

Kun oliskin vaan pelkkä lunssa joka aikanaan paranee ja oireet tuttuja. Joku allerginen erektio paukahti päälle ja edelleen muistuttaa olemassa olostaan. Naama turpoo ja käsistä alkaa menee tunto...

akselsson1

Onpas mulla pienet huolet teihin verrattuna... Yövuoro ja kuumat päivät (ei saa nukuttua) hajottaa.
Lisäksi juuri äsken yksi lens cap meni paskaksi. Noh, eipä se kyllä tahtonut paikallaan pysyä ennenkään.
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

HotVelo

Lainaus käyttäjältä: bläkkäri - heinäkuu 22, 2014, 11:23:15 ap
... allerginen erektio paukahti päälle...


Ja se jatkuu ja jatkuu vaan  ;D ;D ;D

(Sanavalinnan oli vissiin tarkoituskin saada lukijalle outoja mielleyhtymiä)

Jani M



Päätyivät tosin kylpemään spruzitissa... Silti. Kyllähän se hieman korpeaa, perkele.

sorrii

Hah...
Mä olen jo kyllästynyt torjumaan noita kehrääjäpirulaisia, melkein ..  ::)

Kaikkiin kasveihin ne eivät näköjään mene, kun on valinnanvaraa  8)
Kotona on yhdessä nurkassa ikkunan alla bublerintapaisissa sekaisin Aju Cristalin ja Lemondropin pistokkaita, ja ehkä jotain muitakin: sikinsokin ovat kasvaneet keskenään ilman hoivaa. Nyt näyttää yhdessä AC'ssa olevan pientä tuhoa, ja muut näyttää terveiltä.

Oon toki välillä puolihuolimattomasti sumutellut Spruzitia terästettynä TheMissingLink'illä joka kuulemma tuhoaa punkkien munat. Tässäkohtaa kesää en vaan jaksa alkaa noita irroittelemaan astioistaan ja kuskaamaan kylppäriin, jossa voisi sumutella kunnolla. On niitä vaan monta, ja ovat kasvaneet ristiin. Yhdessä laatikossa on neljäkin kasvia. Kokeillaan nyt näin ...  ???

(Jäi tietysti sanomatta alkuun, että keväällä noita pirulaisia oli vähän joka kasvissa. Ulos siirretyistä ötökät lähti tai väheni näkymättömiin luonnostaan)
Paska kausi tuli jokatapauksessa, kun oli liian montaa projektia, ja se ihana kesäkuu, joka oli ainoata aikaa kun olisin ehtinyt jotain ... Vitu'...)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Kaisuli-Haisuli


sorrii

 ??? ??? Noin pahaa krapulaa ei ole mulla ollut 15een vuoteen keskellä viikkoa ..
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

LupeKani

Krapu... Niskajumia veikkaan ma  8) Itelle iski nyt keskelle yötä sellainen korva/kurkkukipu, ettei toivoakaan nukkua. Eikä viitsisi päivystykseenkään lähteä... Aamulla työterveyshuoltoon kesken lomien. Oi tätä ihanuutta.

akselsson1

Voi... *ttu.
Siirsinpä samaan aikaan kahdesta kamerasta kuvia koneelle. Tämän suoritettuani iloisesti alustin muistikortit.
Ajattelinpa mennä katsomaan kuvia: yhden kameran kuvat kahdessa kansiossa.... Ja tietenkin toisen rungon kuvat ei missään  >:( >:( >:(
No ei oo elämää suurempi juttu, mut kututtaa ku oli oikeesti hienoja kuvia, mm. vanha rolls royce... prkl. Ei taida CF korttia saada kikkailtua mitenkään, ainakaan ilman cf lukijaa?  :'( hetkellinen hajotus maksimissaan.
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

sorrii

Eikäs kamera itsessään ole kortinlukija?? Mulla ainakin pääsee Canonin levylle windowsissa kuin olisi ulkoinen muisti ... ONhan noita palautussoftia ...

Itsellä oli kännykässä isompana muistina 16GB kortti, johon talletin valokuvia. Tuli sitten reissussa napsittua parisataa kuvaa, kunnes alkoi ensin kuvien selaamisessa tulemaan virheitä [oletin että se kännykkä vaan takkuilee] kunnes sitä viimeistä hyvää kuvaa ottaessa meni kokonaan jumiin. Sitten ei muistikorttia enää löytynyt ...
Kokeilin sitä korttia sitten tabletilla; yritin avata Windowsissa sekä kännykän että tabun kautta ... ei, ei, ei ..
Latasin sitten CardRecoveryPro -ohjelman, ja kuinka ollakaan: Ei lyöytynyt mitään ... ???

Voihan olla että jollain muulla onnistuu: Mulla taisi kuolla se koko kortti ...

PS. Nyt käytän kameralla puhelimen sisäistä muistia, ja jos käy vähiin, niin siirtelen kuvia sekä tietokoneelle, että kortille ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: LupeKani - heinäkuu 28, 2014, 02:54:07 ap
Krapu... Niskajumia veikkaan ma  8) Itelle iski nyt keskelle yötä sellainen korva/kurkkukipu, ettei toivoakaan nukkua. Eikä viitsisi päivystykseenkään lähteä... Aamulla työterveyshuoltoon kesken lomien. Oi tätä ihanuutta.


Eikä ku ihan normaali, migreeniä muistuttava, päänsärky kera käsijumien. Saas nähdä mitä pilleriä huomenna saan, kun eri lääkärillä menen käymään.  :o

Jani M

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 28, 2014, 10:06:01 ap
Voi... *ttu.
Siirsinpä samaan aikaan kahdesta kamerasta kuvia koneelle. Tämän suoritettuani iloisesti alustin muistikortit.
Ajattelinpa mennä katsomaan kuvia: yhden kameran kuvat kahdessa kansiossa.... Ja tietenkin toisen rungon kuvat ei missään  >:( >:( >:(
No ei oo elämää suurempi juttu, mut kututtaa ku oli oikeesti hienoja kuvia, mm. vanha rolls royce... prkl. Ei taida CF korttia saada kikkailtua mitenkään, ainakaan ilman cf lukijaa?  :'( hetkellinen hajotus maksimissaan.


Jos se muistikortti näkyy windowsissa kameran kautta levyasemana, ei hätä ole tämän näköinen. Ne voinee palauttaa helpostikin.

Heku


Jame

Tällä viikolla: Tuulilasi paskana, check. Akku paskana, check,.. Mitähän seuraavaksi?
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Jame - heinäkuu 29, 2014, 17:52:34 ip
Tällä viikolla: Tuulilasi paskana, check. Akku paskana, check,.. Mitähän seuraavaksi?

Rengas?  ::)
Jos niin oikeasti käy, en sanonut mitään.
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Fredrik-flugarn

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 30, 2014, 08:40:56 ap
Lainaus käyttäjältä: Jame - heinäkuu 29, 2014, 17:52:34 ip
Tällä viikolla: Tuulilasi paskana, check. Akku paskana, check,.. Mitähän seuraavaksi?

Rengas?  ::)
Jos niin oikeasti käy, en sanonut mitään.


Olisiko nyt jakohihnan aika tullut? O:-)
Rehut ja revitetyt pelihousut, kasvatuspäiväkirja siis...
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16281.0

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Fredrik-flugarn - heinäkuu 30, 2014, 09:57:01 ap
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 30, 2014, 08:40:56 ap
Lainaus käyttäjältä: Jame - heinäkuu 29, 2014, 17:52:34 ip
Tällä viikolla: Tuulilasi paskana, check. Akku paskana, check,.. Mitähän seuraavaksi?

Rengas?  ::)
Jos niin oikeasti käy, en sanonut mitään.


Olisiko nyt jakohihnan aika tullut? O:-)

Älä viitti, mulla tul just kilsat siinä täyteen ;)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

ChiliChillailija

Joku perhanan kesäflunssa tullut.
Nenä vuotaa, yskittää limaisesti ja vajaan 38 asteen lämpö. >:(
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 30, 2014, 10:12:48 ap
Lainaus käyttäjältä: Fredrik-flugarn - heinäkuu 30, 2014, 09:57:01 ap
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 30, 2014, 08:40:56 ap
Lainaus käyttäjältä: Jame - heinäkuu 29, 2014, 17:52:34 ip
Tällä viikolla: Tuulilasi paskana, check. Akku paskana, check,.. Mitähän seuraavaksi?

Rengas?  ::)
Jos niin oikeasti käy, en sanonut mitään.


Olisiko nyt jakohihnan aika tullut? O:-)

Älä viitti, mulla tul just kilsat siinä täyteen ;)


Just kävi VAG konsernin luomus tuossa operaatiossa 800€  >:(