toukokuu 23, 2024, 00:24:12 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


ei taida Kajaanissa olla tulisia kastikkeita?

Aloittaja mikestones, elokuu 05, 2011, 17:00:35 ip

« edellinen - seuraava »

mikestones

onko missäään citymarketissa ei ainakaan ollut mitään, tapascoja piti ostaa sitten

on tää looseripaikka jos ei ole edes prismassa erikoismausteita, jotain poppamies sinappia vaan oli cityssä

muutan pois täältä stadiin!

Nizo

Kyllä ne varmana sinne sooseja hommaavat, kunhan vaan pyytää. Jos Poppamiehen sinappiakin löytyy, niin todennäköisesti on ainakin ollut soosejakin, ja ainahan niitä voi tilata netin kautta. Halvemmaksi se tulee kuin Helsinkiin muuttaminen.

mikestones

ei ne osaa varmaan ees tilata täällä, sen verran junttia sakkia on

PP

Kysy cittarista voisivatko tilata. K-ketju on kauppiasvetoinen, S ketjuohjattu, joten K toteuttaa toiveet paljon todennäköisemmin.

Hieman turha topic, tämän olisi voinut hoitaa muuallakin.

argonath

Daves insanity da bomb kastikkeita löytyy "jenkki" hyllystä mutta ne varmaan on liian mietoja sinulle... sitä vastapäätä hedelmäosaston vieressä on jotain poppamies kamaa, jäljellä tais olla vain jalapenosoossia, toffeeta ja jotain hedelmäisiä soosseja. :) 8)

mikestones

Lainaus käyttäjältä: argonath - elokuu 07, 2011, 22:10:59 ip
Daves insanity da bomb kastikkeita löytyy "jenkki" hyllystä mutta ne varmaan on liian mietoja sinulle... sitä vastapäätä hedelmäosaston vieressä on jotain poppamies kamaa, jäljellä tais olla vain jalapenosoossia, toffeeta ja jotain hedelmäisiä soosseja. :) 8)


sepä se, daves insanity bomb mulla on ollut jo pitkään hyllyssä, se onkin riittoisaa kamaa. pari tippaa kastikkeeseen ja enempää ei tarvita. noita poppamies kamoja en osta, ne ei oo hyviä ja on kallista. jos saisi kokeeksi sitä löylyä ja mikä se toinen oli en muista

Antti88

Netistä minä olen tilaillut kajaanilaisena kastikkeeni. Ei täällä marketeissa hirveesti tarjontaa ole. Mitä nyt muutamia edellämainittuja Poppamiehen tuotteita.

Yllätyksenä pitää kuitenkin mainita, että Prismasta löytyy sentään Aji Cristalia. Ja ainakin viimeksi kun katsoin niin Fataliin Nagaa ja Aji Cristalia löytyi sittarin säilykehyllystä.

mikestones

Lainaus käyttäjältä: Antti88 - elokuu 12, 2011, 14:12:20 ip
Netistä minä olen tilaillut kajaanilaisena kastikkeeni. Ei täällä marketeissa hirveesti tarjontaa ole. Mitä nyt muutamia edellämainittuja Poppamiehen tuotteita.

Yllätyksenä pitää kuitenkin mainita, että Prismasta löytyy sentään Aji Cristalia. Ja ainakin viimeksi kun katsoin niin Fataliin Nagaa ja Aji Cristalia löytyi sittarin säilykehyllystä.


ai löytyy vai ? onko miten kallis kilohinta? tuoreet chilit tilaan heinän puutarhasta, aji tais maksaa 20 e kilo.

meinasin tänään käydä prismassa mutta tuli epäuskon ajatus citymarketin jälkeen ettei siellä mitään oo kuitenkaan, kai se on pyöräiltävä vielä tässä ennene sapatin alkamista kun on hyvä ilmakin

mikestones

säilykehyllystä ? no mistä ihmeestä kohti? siellä missä on tabascot ja muut "muka chilit" ei ainakaan oo mitään ja sitten poppamiehen osastossa tai pari pulloo jotain olla ei mitään mielenkiintoista

Antti88

Joo, eipä ollut enään Prismassakaan Fataliin chilejä.  :'( Ja voi olla myös mahdollista, että sittaristakin on myyty jo loppuun.