toukokuu 13, 2024, 23:49:28 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


bodmod

Aloittaja tellie, huhtikuu 10, 2007, 19:56:35 ip

« edellinen - seuraava »

tellie

Vapaassa sanassa alkaakin melkein kaikelle olennaiselle olla oma topic. On käsitelty lemmikkejä, seksiä, ruoansulatusta ja Idolsia, mutta bodymodifikaatioaihe selvästi puuttuu. Tämä seikka on siis mitä pikimmiten korjattava, vaikka sitten minun toimestani. Kertokaa siis suunnitelmistanne, niin toteutumattomista kuin totetetuistakin. Mikä olisi siistiä, millaisia fiiliksiä modaukset herättävät, mikä niissä kiinnostaa?

Itsellä modailu rajoittuu pitkälti kiinnostukseen aihetta kohtaan. Lävistyksiä löytyy korvista yhteensä yhdeksän ja navasta yksi, huulessa oli aikaisemmin mutta en malttanut olla leikkimättä korulla ja päätin valita legot ennemmin kuin lävärin. Tatuointeja ei vielä ole, mutta pitäisi jokin päivä selvitä liikkeeseen aikaa varailemaan, köynnöskuviotatskaa ajatellen, kunhan nyt flunssa antaa periksi. Olen halunnut jo pitkään tatuointia vasempaan korvalehteen, rusto-osaan, minkä vuoksi en sitä "voi" lävistyttää, vaikka noin näkyvään paikkaan tatuoinnin ottaminen ei tunnukaan hyvältä ajatukselta ennen suunnilleen eläkepäiviä :roll: Kun ei mahda työnantaja välttämättä hyvällä katsoa, mokomat ulkonäkörasistiset natsit ;) Kielen lävistyttäminen olisi myös kiva ajatus, mutta todennäköisesti en jaksaisi taaskaan olla leikkimättä korulla ja saisin kunnon Andy-legot.

Mikähän noissa sitten kiinnostaa? Sitä en osaa sanoa, mutta jo pikku-tellie piirteli käsiinsä ja leikki, että tatuointeja löytyi. Äiti meni sitten moisen piirtelyn kieltämään, ja sen jälkeen piti piirtää kontaktimuoviin ja liimata sitä ihoon :) Kiinnostus lävistyksiin löytyi huomattavasti myöhemmin, mitä en sitäkään oikein osaa selittää. Jotenkin korut vain tuntuvat osalta omaa kroppaa, ja kun joku niistä ei ole paikallaan on olo enemmän kuin alaston.

Aji Inferno

Tuo on jännä topic, tosiaan... Sillä itsellä on sitten taas lähinnä päinvastainen fiilis, eli en ole koskaan osannut edes ajatella tatuointia tms. tähän kropanrohjoon. Ei niin, että paheksuisin niitä vähääkään, tai mitään (monet ovat varsin kauniita), mutta eivät vain tunnu omalta.  8)  Mutta toisaalta, enpä pukeudukaan järin räväkästi tai värikkäästi, eli ehkäpä näin pysyy paremmin piilossa! ;)

Malla007

juu on se topic :P

mulla on lävistys vain navassa jossa roikkuu playboypupu kivien kanssa. teema seuraa myös muissa koruissa. tietysti myös korvissa on reiät, lävistyksiksi tuskin voi kutsua :), mutta vain kolme reikää löytyy korvapuoleltakin. tatskoja on kaksi kappaletta, toinen mahassa ja toinen selässä. pakko valita noin "nörttejä" paikkoja tatskoille, kun tulevan ammatin takia saatava piiloon ja hyvin :D orkesterimuusikot kun potkaistaan pellolle jos tuollaista näkyy, ikävä kyllä :)
kolmas tatuointi on jo suunniteltu valmiiks, mutta en vaan osaa enää keksiä mitään siistä paikkaa jonka voi piilottaa.. enköhän mä sen joskus keksi!! tatuoinneissa ei kuitenkaan puput enää seuraa, vaan tribaalihässäkkäpohjaista ruusuä löytyy siltä saralta, vaikea selittää. kaikki olen itse suunnitellut. en halua mitää "massatavaraa" :)

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Malla007"juu on se topic :P

mulla on lävistys vain navassa jossa roikkuu playboypupu kivien kanssa. teema seuraa myös muissa koruissa. tietysti myös korvissa on reiät, lävistyksiksi tuskin voi kutsua :), mutta vain kolme reikää löytyy korvapuoleltakin. tatskoja on kaksi kappaletta, toinen mahassa ja toinen selässä. pakko valita noin "nörttejä" paikkoja tatskoille, kun tulevan ammatin takia saatava piiloon ja hyvin :D orkesterimuusikot kun potkaistaan pellolle jos tuollaista näkyy, ikävä kyllä :)
kolmas tatuointi on jo suunniteltu valmiiks, mutta en vaan osaa enää keksiä mitään siistä paikkaa jonka voi piilottaa.. enköhän mä sen joskus keksi!! tatuoinneissa ei kuitenkaan puput enää seuraa, vaan tribaalihässäkkäpohjaista ruusuä löytyy siltä saralta, vaikea selittää. kaikki olen itse suunnitellut. en halua mitää "massatavaraa" :)


Uteliaisuus voitti ja pakko kysyä: mitäs instrumenttia (tai useampia) soitat..?  Täällä kun vähän jokainen tuntuu olevan musiikkihullu, niin tuo on vallan oleellinen tieto! 8)

tknummelin

Lävistykset herättävät kammoa, eritoten epämääräisiin paikkoihin naamoja viljellyt metalliset härpättimet. Renkaat kuuluu avainten kanssa samaan ja ne piikit sopii vaikka reikien tekemiseen vyöhön.

Tatuoinnitkaan ei sen paremmin aukea. Sen töherryksen kanssa pitäisi kuitenkin elää vielä kymmeniä vuosia, ja yleensäkin mielipiteet tahtovat muuttua iän myötä.

cornell

Itseä tribaali koristelu ilahduttaa aina kun kadulla vastaan tulee... omat modit ovat jääneet lähinnä kokeilun asteelle...

Tutustuin aikoinaan puutarhaopistolla itseoppineeseen lävistäjä/tatuoija kaveriin, jonka koe-eläimenä pari kertaa toimin... sian nahka kun on kuulema niin kallista ostaa...

Muistuu mieleen ensimäisen tatuointisession hilpeä tunnelma, kun viskiä siemaillen kärvistelin olkkarin sohvalla itseäni soimaten... onneksi surina ja jäytävä kipu jalkapöydässä katkesivat vähän väliä tatuointikynän jatkuviin vikoihin... sen moottori kun oli ryövätty korvalappustereoista ja kävi vähän kuumana... yhdessä vaiheessa terän jousikin katosi olkkarin lattialle, mutta kyllä siitä kuva tuli!

Miekkosella oli runsaasti hauskoja lävistysjuttuja uransa varrelta... edellä kuvaillusta huolimatta hän on erittäin pätevä hommissaan eikä koskaan tehnyt huonoa jälkeä...
¨käynks mä usein täällä?¨

Janne

Aihe on kiinnostanut jo pitkään ja on tullut luettua varsin paljon alan julkaisuja, niin netissä kuin kirjoja ja lehtiäkin. Itsellä ei ole kuin kaksi tatuointia ja korvis mutta pari vuotta on taas ollut hirmuinen tatuointikuume ja lisää tulee kyllä. Pitäis vaan saada jostain irti viitisensataa euroa ylimääräistä rahaa.

Mä olen tuosta kuvan koosta vähän eri mieltä, lähes poikkeuksetta isompi on parempi. Pienet tatuoinnit tuppaavat joskus muistuttamaan lähinnä kärpäsenp*skaa enkä ainakaan ensimmäiseksi tatuoinniksi suosittelisi mitään kämmentä pienempää. Pientä on turha ottaa jos ajattelee ettei ole aivan varma haluaako tatuointia ollenkaan ja ottaa varoiksi "vain pienen".
Toisaalta turhaa niistä on elämää suurempaa asiaa tehdä ja pähkäillä vuosikausia.  

Typerimpiä kommentteja mitä kuulee ovat "mitäs jos vanhana sitten kaduttaa" ja "varmaan on ruma kun olet vanha ja ryppyinen". Ei se vanha iho ilman kuvaakaan mikään erityisen kaunis ole ja sitä voi kukin miettiä katuuko kiikkustuolissa kaikkea mikä jäi kokematta vai kuvaa ihossaan. Ja veikkaisin että vaikka 40 vuoden kuluttua on elämässä sattunut isompaakin muisteltavaa ja harmiteltavaakin kuin joku kuva.

Lävistykset kiehtovat myös kovasti, mutta niistä on hieman enemmän haittaa jokapäiväisessä elämässä. Enkä tarkoita kanssaeläjien asenteita vaan ihan käytännön asioita. Tatuointi kun kasvaa osaksi itseä paljon luontevammin, muutamassa vuodessa tuntuu omituiselta että iho on tatskan kohdalla joskus ollut alaston eikä tatuointia enää oikeastaan havainnoi iholle jälkikäteen lisättynä kuvana.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Janne

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"Renkaat kuuluu avainten kanssa samaan ja ne piikit sopii vaikka reikien tekemiseen vyöhön.


mites se menikään,

"Renkaat kuuluu avainnippuun. Piste. Ja ihan sama mitä niistä sanotaan, kun tiedän itse paremmin. "  ;)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Macc

Lainaus käyttäjältä: "Janne"
Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"Renkaat kuuluu avainten kanssa samaan ja ne piikit sopii vaikka reikien tekemiseen vyöhön.


mites se menikään,

"Renkaat kuuluu avainnippuun. Piste. Ja ihan sama mitä niistä sanotaan, kun tiedän itse paremmin. "  ;)


Touché...  :lol:

tknummelin

Saahan sitä tietty vaikka kävellä kadulla seitsemän sentin plugi hanurissa, jos modifikaatio kiinnostaa.

Pertsa

aletaan päästä asiaan :D
itseä ei lävärit oo koskaan pahemmin innostanu, mitä nyt 4 reikää oli korvassa ja kännissä kokeiltiin sitä hakaneulaa poskeen: ei sopinut.
kyllästyin noihin jatkuviin"ota sit korvikset pois"kommentteihin ja niinpä otin sudenkoukku tatuoinnin korvalehteeni.
muutenkin tatuoinnit ovat aina olleet must juttu meikäläiselle.
ensimmäisen tatuointini:pieni kotka vasemmassa olkapäässä syntyi kun olin 15 vuotias ja olin vinkunut jo pennusta lähtien kuvaa, mamma maksoi lystin sillä ehdolla että sai itse olla mukana kuvaa ja tekopaikkaa+tekijää valitsemassa.
jäin koukkuun heti, meni tasan 4kk ja oikeakin olkapää sai synttärilahjaksi neulaa.
sitten noita alkoi tulemaan aika reippaaseen tahtiin, yhteensä jotain 17 kuvaa on tullut otettua.
kroppaani on koristeltu lähinnä parilla tribalilla ja erilaisilla symboleilla+symbolisessa tarkoituksessa otetuilla kuvilla, joilla on minulle henkilökohtainen merkitys...
lähinnä tärkeimpinä on iso viikinki oikeassa käsivarressa, se eka tatuointi(vapaana lentävä kotka vasemmassa olkapäässä)joka kannattelee ketjuilla thorin vasaraa, ja jonka sisällä lukee riimukirjoituksella POHJM
myöskin takaraivooni väsätty baphomet saa aikaan eräänlaista vapauden tunnetta.
tuo sudenkoukku korvassa kuvastaa ihmisen eräänlaista taistelua ja voimaa jokapäiväisestä elämästä selvitymisessä(saa tasapainoitettua hyvät ja pahat puolet). ja jonka vastapainoksi olen ottanut oikeaan hauikseeni viikatemiehen periaatteella"kyllä se noutaja sitten aikanaan saapuu"eli: miksi tuhlata elämäänsä murehtimiseen......
oikeassa ranteessa majaileva piikkilanka on otettu puhtaasti kapinahengessä:isot pojat ottivat yhteen aikaan piikkilangan hauiksensa ympärille, jota on sitten kiva esitellä. kun taas minun käsien tilalla on pulkannarut ja lanka makailee siinä.
onhan noita vikatikkejäkin tullut otettua, esmes sormista on jo poistettu..
tatuointieni paikoilla olen pyrkinyt jollain tavalla shokeeraamaan ja provosoimaan ihmisiä: vasemman peukalon ja etusormen välissä on tribal, ja oikean peukalon ja etusormen välissä on hämähäkinseitti..
alahuulen sisäpuolelle otin finland tekstin syystä että kellään muulla ei siihen aikaan vielä siellä ollut tatuointia"mä halun eka"....
vasemmassa hauiksessani oleva känninen nalle tuli puhtaasti huumorisessa mielentilassa...uskokaa oikeesti että se on söpö :)
lasteni kuvat pitäisi vielä saada vasempaan rintaan, sitten alkaisi olla toistaiseksi valmista kauraa meikäläisen ruho.
tatuointien tekemisen aiheuttamasta kivusta olen oppinut pitämään jollain tavalla.....hiukan sama kuin chilihommissa...ensin tuskaa, sitten palkinto.
Meillä määrää Nainen!

tellie

Lainaus käyttäjältä: "ChiliPark"Naisilla napakorun suosio ihmetyttää


Sosiaalisesti varsin hyväksytty "sievä lävistys" joka on helppo pistää piiloon tarvittaessa mutta jota toisaalta voi halutessaa pitää julkisesti näkyvillä ilman pahennusta. Peruslävistys, jossa ikäraja on yleensä alhaisempi kuin eksoottisemmilla, jolloin lävistyksiä hinkuvat teinitkin sen saavat. Minusta ei siis mikään ihme, että napaläväri on niin suosittu :)

Toisaalta vastapainona suurehko uloskasvuriski ja pitkä parantumisaika... Minulla napa parani 10-11 kuukautta, että morjens, ei ihan heti tee mieli uudestaan lävistyttää tuota. Onneksi ei tarvitsekaan, vähän on kasvanut ulos, mutta aika hyvin kyllä pysähtynyt.

Lainaus käyttäjältä: "Janne"Mä olen tuosta kuvan koosta vähän eri mieltä, lähes poikkeuksetta isompi on parempi. Pienet tatuoinnit tuppaavat joskus muistuttamaan lähinnä kärpäsenp*skaa enkä ainakaan ensimmäiseksi tatuoinniksi suosittelisi mitään kämmentä pienempää. Pientä on turha ottaa jos ajattelee ettei ole aivan varma haluaako tatuointia ollenkaan ja ottaa varoiksi "vain pienen".


Koon kanssa kyllä samoilla linjoilla. Tuntuu, että moni enemmän tatuointeja hankkinut on peittänyt ensimmäisen kuvansa suuremmalla siksi, että ensimmäiseksi kuvakseen on valinnut "kompromisoidun kärpäsenpaskan". Vielä jos kuva on muodostaan yhteinäinen ja nojaa värisävyihin, se alkaa hyvin helposti muistuttaa lähinnä läikkää.

Tietty jos pienet kuvat on se oma juttu niin hittojakos siinä sit :) Itse en kyllä lähtisi mihinkään ~kämmentä pienempään sekaantumaan ihan alkuun, vaikka tietysti tatuoitava aluekin vaikuttaa todella paljon: esim. juuri korvalehteen ei oikein kämmenen kokoista mahduteta :lol:

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"tatuointieni paikoilla olen pyrkinyt jollain tavalla shokeeraamaan ja provosoimaan ihmisiä: vasemman peukalon ja etusormen välissä on tribal, ja oikean peukalon ja etusormen välissä on hämähäkinseitti.. --
tatuointien tekemisen aiheuttamasta kivusta olen oppinut pitämään jollain tavalla.....hiukan sama kuin chilihommissa...ensin tuskaa, sitten palkinto.


Vau :) Peukalon ja etusormen välissä vaan on niin suurin tilaus kuvalle. Sääli vain, että tuo on turhan näkyvä paikka.

Kipu niin, olennainen osa bodmodia :lol: Itse en voi tatuoinneista sanoa mitään, ja lävistyksiäkin tosiaan on varsin rajallinen määrä, mutta kyllä se ainakin minun kohdallani niin on, että ei olisi lainkaan lävistetty olo, mikäli toimenpide ei lainkaan sattuisi. Kipu ei tietenkään ole The Point (sitä saisi paljon halvemmallakin...), mutta ilman sitä lävistysten ottaminen olisi melkein kuin vaatteiden shoppailua, joka taas ei ole ollenkaan niin kivaa kuin lävistyttäminen. Play piercing olisi varmaan tuolta puolelta kiinnostava kokemus...

Malla007

Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"
Lainaus käyttäjältä: "Malla007"juu on se topic :P

mulla on lävistys vain navassa jossa roikkuu playboypupu kivien kanssa. teema seuraa myös muissa koruissa. tietysti myös korvissa on reiät, lävistyksiksi tuskin voi kutsua :), mutta vain kolme reikää löytyy korvapuoleltakin. tatskoja on kaksi kappaletta, toinen mahassa ja toinen selässä. pakko valita noin "nörttejä" paikkoja tatskoille, kun tulevan ammatin takia saatava piiloon ja hyvin :D orkesterimuusikot kun potkaistaan pellolle jos tuollaista näkyy, ikävä kyllä :)
kolmas tatuointi on jo suunniteltu valmiiks, mutta en vaan osaa enää keksiä mitään siistä paikkaa jonka voi piilottaa.. enköhän mä sen joskus keksi!! tatuoinneissa ei kuitenkaan puput enää seuraa, vaan tribaalihässäkkäpohjaista ruusuä löytyy siltä saralta, vaikea selittää. kaikki olen itse suunnitellut. en halua mitää "massatavaraa" :)


Uteliaisuus voitti ja pakko kysyä: mitäs instrumenttia (tai useampia) soitat..?  Täällä kun vähän jokainen tuntuu olevan musiikkihullu, niin tuo on vallan oleellinen tieto! 8)



Heh...
Pääinstrumentti mulla on klassisen tylsä mutta niin ihana viulu :D
Tällä hetkellä vingutan Vivaldin Talvea, Sibeliuksen Dance Champetrea, Glierin Romanssia ja Prokofievin Gavottia Tuhkimosta. Ne pitäs saada esityskuntoon kun tuossa ens kuussa pitäs esittää mun päättökonsertti, ja sitten valmistua.... ahhh... kun se vaan toteutuis :D oon hieman liian laiska näissä käytännön touhuissa :P
Mieluiten vaan vinguttaisin viulua ja hoitelisin chileja ja kahvipuita :D

Sitten taas kuuntelumusiikkimaku on ihan eri, menee tuonne "suhtkoht" raskaan puolelle. Lemppareita miljoona, mut mainitaan Marilyn Manson, Korn ja Sepultura.

svalli

Hyvin tehty pieni tatuointi voi olla ihan siisti ja muutama reikä korvanlehdessä ei mitenkään hirvitä, sillä pitihän sitä itsekkin teininä puhkoa korvanlehtiin parsinneulalla lisää reikiä, mutta arempien paikkojen lävistely ja rumat valtavat tatuoinnit ovat jotenkin vastenmielisiä. Tai voihan se tatuointikin olla suuri, jos se on hyvin tehty; tatuointitaiteessa taitaa laatu maksaa ja usein näkee kamalia suttuisia töherryksiä ihmisten iholla.

Jokainehan saa tehdä mitä haluaa omalle kropalleen, jos itse kantaa vastuun mahdollisista terveydelle aiheutuvista haitoista. Toivon kuitenkin ettei oma lapseni koskaan modifioisi itseään tämän näköiseksi:
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Malla007
Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"
Lainaus käyttäjältä: "Malla007"jkun tulevan ammatin takia saatava piiloon ja hyvin :D orkesterimuusikot kun potkaistaan pellolle jos tuollaista näkyy, ikävä kyllä :)



Heh...
Pääinstrumentti mulla on klassisen tylsä mutta niin ihana viulu :D
Tällä hetkellä vingutan Vivaldin Talvea, Sibeliuksen Dance Champetrea, Glierin Romanssia ja Prokofievin Gavottia Tuhkimosta. Ne pitäs saada esityskuntoon kun tuossa ens kuussa pitäs esittää mun päättökonsertti, ja sitten valmistua.... ahhh... kun se vaan toteutuis :D oon hieman liian laiska näissä käytännön touhuissa :P
Mieluiten vaan vinguttaisin viulua ja hoitelisin chileja ja kahvipuita :D

Sitten taas kuuntelumusiikkimaku on ihan eri, menee tuonne "suhtkoht" raskaan puolelle. Lemppareita miljoona, mut mainitaan Marilyn Manson, Korn ja Sepultura.


Erittäin cool! Ja erittäin chiliä!  8) Herkkää ja voimakasta, sitähän tämä porukkamme tuntuu olevan - ja hienoa niin! :-)

Viulun suhde rock musiikkiin on muuten mitä kiintoisin juttu... Eräänlainen extreme kokeilu asiassa oli The Charlie Daniels Bandin kantrirock-klassikko "The devil went down to Georgia". Oikeasti aivan mahtavan mielikuvituksekas biisi, joka heittää pelimanni-fiddleä suloisesti sekaisin sähköiseen rokkiin, funkiin ja vaikka mihin. Ja stoori on kiero. ;)

Tai otetaan brittibändi Karnataka, eräänlainen kelttiläisvastine Nightwishille. Upeaääninen naissolisti, kakkossolistinaan yhtä upea viulisti - ja näiden takana kunnon rock-kombo. Parhaimmillaan aivan mahtavaa, tunnelmallista musaa, joka mursi metallin ja kelttiläisen kansanmusiikin viimeisetkin rajat... :)

Hmmm... seuraavaan chilitapaamiseen saadaan tätä menoa ihan kunnon jamit päälle!! Mikäs olisi sen hauskempaa?  :twisted:

Sahkolaite

Tatuoinnit alkoivat kiehtoa itseä nelisen vuotta sitten. Silloin 17-vuotiaana otin tulitikkuaskin kokoisen hagalas-riimun olkapäähän, ympäröimään polttomerkattua alkuperäistä. Ihan ensialkuun tosiaan iskivät nuo polttomerkit, niitä löytyy oikeasta jalasta (teksti 'pakana'), vasemmasta ja oikeasta käsivarresta, sekä tuo yllämainittu olkapään. Sittemmin tuo jalan teksti kehystettiin musteella.

Nyt ovat molemmat olkapäät täynnä väriä. Vasemmassa olkapäässä on riimukäärme ja riimuja. Oikeassa kelttitribali. Oikeasta pohkeesta loppui juuri tila, viikinkimiekka, käärmes, pudotuspommi perhosen siivillä ja mr.Death ovat loppusilausta ja filliä vaille valmiit. Seuaavaksi olisi tarkoitus siirtyä jalan selkään, jone käsipelin olisi tarkoitus neuloa noitarumpukuvioita.

Jotenkin tästä nahan koristelusta on tullut luonnollinen osa elämää, vanhojen kantamisesta ja uusien miettimisestä. (Kuten kaikessa muussakin aktiviteetissä, maltti on valttia tässäkin.) Vanhemmat ja sukulaiset jaksavat kauhistella vieläkin, sekä ihmiset kaupoissa varsinkin kesävaatetuksella.. Jotenkin sekään ei enää haittaa että myymälän vartijat seuraavat ympäri kauppaa, tuntuu oikeastaan jo koomiselta.

Lävistykset eivät ole edes käyneet mielessä. Ei todellakaan minun juttuni.
Puutarhurin multaiset kädet.

Gekko

Joskus 80-luvun loppupuoliskolla Dinosaurockin sunnuntaiaamuna kaveri huomautti, että "sinulla on muuten korvakoru." Tunnustelin korvaani, ja niinpäs olikin! En muistanut sen ottamisesta mitään.

80- ja 90 -luvun taitteessa ystäväni ryhtyi iskemään kuvia. Olin sellaista harkinnut jo pitkään, ja sain nyt kuvan niin halvalla, että pakkohan semmoinen oli ottaa. Muistaakseni korvauksena kuvasta heitin kaverin joskus autolla töihin. Onhan tuo soitinaiheinen amatööritekele jo jonkin verran suttaantunut, mutta kuten todettukin, mitä ihmettä sitä katumaan? Silloin pitäisi katua niin paljon muutakin elämässään.

Ehkä jonain päivänä otan jotain lisää, mutta olen sen luonteinen, että suunnittelen tuollaista sen kymmenen vuotta. Tai sitten herään jonain aamuna ja joku kaveri huomauttaa...
Solanaceae et vitae

Malla007

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno
Lainaus käyttäjältä: "Malla007"
Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"
Lainaus käyttäjältä: "Malla007"jkun tulevan ammatin takia saatava piiloon ja hyvin :D orkesterimuusikot kun potkaistaan pellolle jos tuollaista näkyy, ikävä kyllä :)



Heh...
Pääinstrumentti mulla on klassisen tylsä mutta niin ihana viulu :D
Tällä hetkellä vingutan Vivaldin Talvea, Sibeliuksen Dance Champetrea, Glierin Romanssia ja Prokofievin Gavottia Tuhkimosta. Ne pitäs saada esityskuntoon kun tuossa ens kuussa pitäs esittää mun päättökonsertti, ja sitten valmistua.... ahhh... kun se vaan toteutuis :D oon hieman liian laiska näissä käytännön touhuissa :P
Mieluiten vaan vinguttaisin viulua ja hoitelisin chileja ja kahvipuita :D

Sitten taas kuuntelumusiikkimaku on ihan eri, menee tuonne "suhtkoht" raskaan puolelle. Lemppareita miljoona, mut mainitaan Marilyn Manson, Korn ja Sepultura.


Erittäin cool! Ja erittäin chiliä!  8) Herkkää ja voimakasta, sitähän tämä porukkamme tuntuu olevan - ja hienoa niin! :-)

Viulun suhde rock musiikkiin on muuten mitä kiintoisin juttu... Eräänlainen extreme kokeilu asiassa oli The Charlie Daniels Bandin kantrirock-klassikko "The devil went down to Georgia". Oikeasti aivan mahtavan mielikuvituksekas biisi, joka heittää pelimanni-fiddleä suloisesti sekaisin sähköiseen rokkiin, funkiin ja vaikka mihin. Ja stoori on kiero. ;)

Tai otetaan brittibändi Karnataka, eräänlainen kelttiläisvastine Nightwishille. Upeaääninen naissolisti, kakkossolistinaan yhtä upea viulisti - ja näiden takana kunnon rock-kombo. Parhaimmillaan aivan mahtavaa, tunnelmallista musaa, joka mursi metallin ja kelttiläisen kansanmusiikin viimeisetkin rajat... :)

Hmmm... seuraavaan chilitapaamiseen saadaan tätä menoa ihan kunnon jamit päälle!! Mikäs olisi sen hauskempaa?  :twisted:


On noita kokeiluja miljoonia, mut yks onnistuneimmista taitaa olla my dying bride -niminen poppoo, suosittelen. Aika harvat raskaat bändit kuitenkaan käyttää viulua, mikä on sinänsä harmi, koska viulu on niin monipuolinen soitin. Yhdessä 60-luvun rockbändissä olin soittamassa tuossa vähän aikaa sitten. Soitin siis sähköviululla johon oli lisätty säröä (tietenki... :D) ja viulu toimi niinku ylimääräisenä sähkökitarana, äänen sai sulautumaan helposti joukkoon, mutta silti siinä säilyi se viulumainen taituruus! Melkein kaikki "suuret" popparit kyllä jo käyttää viulua, esim. robbie williams ja gwen stefani, prodigy yms.

(en muuten osaa lainata toisen tekstistä vain osaa, kuten varmaan huomasitte, neuvoa saa :D)

tellie

Lainaus käyttäjältä: "Malla007"(en muuten osaa lainata toisen tekstistä vain osaa, kuten varmaan huomasitte, neuvoa saa :D)


Tapahtuu ihan siten, että kun teksti näkyy kirjoituskentässä, siitä poistaa turhat sälät :)

Lainauksethan näkyvät koodinpätkien [quote="nimimerkki"] ja [/quote] välissä, joten kun huolehtii, että nuo eivät mene rikki, niin mukata voi vapaasti ja lainaus toimii. Sisäkkäisissä lainauksissa pätkiä on tietty enemmän, ja lainausten sisällä olevat näkyvät ihan omina lainauksinaan.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Malla007"
On noita kokeiluja miljoonia, mut yks onnistuneimmista taitaa olla my dying bride -niminen poppoo, suosittelen. Aika harvat raskaat bändit kuitenkaan käyttää viulua, mikä on sinänsä harmi, koska viulu on niin monipuolinen soitin. Yhdessä 60-luvun rockbändissä olin soittamassa tuossa vähän aikaa sitten. Soitin siis sähköviululla johon oli lisätty säröä (tietenki... :D) ja viulu toimi niinku ylimääräisenä sähkökitarana, äänen sai sulautumaan helposti joukkoon, mutta silti siinä säilyi se viulumainen taituruus! Melkein kaikki "suuret" popparit kyllä jo käyttää viulua, esim. robbie williams ja gwen stefani, prodigy yms.


Sähköviulu on jännä soitin - suomalainen mainio progebändi Magyar Possehan mm. käyttää sitä solistin tilalla lead-soittimena! Toimii upeasti...

Näen jo Tampereen chilikokoontumisen "house bandin", nimeltään "Possible Side Effects" - soittimina kaikki mahdollinen kuviteltavissa oleva, ja tyylilajina Futuristic Traditional Metal Symphony...  :twisted: