toukokuu 02, 2024, 00:27:59 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Frisbeegolf

Aloittaja MasaT, joulukuu 08, 2009, 20:45:55 ip

« edellinen - seuraava »

JaloPena

Itse olen nyt kertaa käynyt viskomassa muutaman kaverin kanssa. Meillä Joensuussa on tätä nykyä kolme 9-korista rataa. Koukuttava laji...
Hankittuna on 4 kiekkoa, joilla pääsee hyvin alkuun. Tarkoitus ei ole hankkia heavy-userien kymmenien kiekkojen laukkuja.
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

jaolsten

Kausi on jo täydessä vauhdissa ja tänäänkin olisi tarkoitus kiertää kymmeniä kilometrejä kuvankauniissa pyynikinharjun maisemissa Ylöjärven kuulaaksossa. Eli Julkujärvellä.

Lötää mukiin!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Elämän ensimmäinen Hole In One! Vamos!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Make12345

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - heinäkuu 18, 2014, 20:44:09 ip
Elämän ensimmäinen Hole In One! Vamos!


Onnittelut! niitä ei ihan jatkuvasti nää, minä saanu 3 holaria viidessä vuodessa.

ChiliChillailija

Ihan mielenkiintoinen laji, mitä voin huikealla viiden kokeilukerran perusteella sanoa. :D

Välineurheilua kuten moni muukin nykyään, vaikka kyllähän sekin taitoa vaatii :)
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Enzeit - heinäkuu 19, 2014, 09:24:51 ap
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - heinäkuu 18, 2014, 20:44:09 ip
Elämän ensimmäinen Hole In One! Vamos!


Onnittelut! niitä ei ihan jatkuvasti nää, minä saanu 3 holaria viidessä vuodessa.
Viides vuosi itselläkin menossa, joskaan ihan kovin aktiivisesti en pääse harrastelemaan..
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Hegezi

Kuopiossa on kyllä kys. lajia hyvä harrastella, Petosen hoodeilla oleva Peikonmetsä on allekirjoittaneelta imenyt vesiesteidensä uumeniin jo useammankin tapauksen, ja Niiralaan on tulossa (lue: heittokelpoinen muttei virallisesti auki) 24-röörinen rata joka ollaan jo useampaan otteeseen käyty nakkelemassa. Haastetta löytyy ja kolmisen tuntia siinä touhussa 3-4 äijän porukalla hurahtaa helposti. Viime kerrallapa otin sitten pikkiriikkisen liikaa vauhtia nurmelle ja polvesta venähti nivelside.. 6vko nyt parhaasta kaudesta sivussa :I

0lli

Kerran kokeillut ja tykkäsin! Täytyy ensi kesäksi hommata välineet, mikkelissäkin ainakin yksi rata pitäisi olla :)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

Siika

Melko komia putti hattumieheltä virpiniemessä,eli hat guy seikkaileepi ympäri suomea.......
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Maikeli

Joku saattaisi hullunakin pitää, mutta olen melkein odottanut syksyn viileitä säitä, kun radat tyhjenee. Etenkin pimeässä heittäminen on erittäin mukavaa puuhaa: ledilastut teipillä kiekkoon, otsalamppu päähän ja menoksi.

Talvikin on ihan kivaa heittoaikaa, kun ei tarttee jonottaa ;D Samat ledit käytössä, hohtavat aika hyvin jopa hangesta ja elleivät ne riitä, otetaan käyttöön lahjanarut. Metrin pätkä teipataan kiekkoon hangesta löytämisen helpottamiseksi. Kovin keli heittämässä viime talvena oli -23.

Suosittelen kokeilemaan, vähän jotain pientä lämmikettä termariin ja kavereiden kanssa pitämään hauskaa  8)

miimoi

Viime kesänä aloitin ja tänä kesänä hurahdin. Rata aukes tuohon 500m päähän niin joka päivä kesällä aamusta iltaan tuli käytyä. Nyt on ollu pari päivää taukoa ku tulee ja on pirun kylmä. Halpa ja rentouttava harrastus (hermo kiristyy joka kerta ja kiekkoja on aivan liikaa)