huhtikuu 28, 2024, 09:14:50 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


minkäs alan ihmisiä sitä ollaan??

Aloittaja Pertsa, kesäkuu 01, 2006, 00:12:20 ap

« edellinen - seuraava »

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Maba"
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"
Lainaus käyttäjältä: "nikke"
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"
Lainaus käyttäjältä: "nikke"
Lainaus käyttäjältä: "Maba"Opiskelen ja odotan kesätöitä (13 kun olen)


[OFFTOPIC] [avautuminen]kuinkakohan monta kertaa pitää mainita että opiskelet? :D  Ja jos oot 13 tuskin opiskelet, vaan olet koululainen[/OFFTOPIC][/avautuminen]


Ja koululaisuus ei sitten vai ole opiskelua?
Mitä muutakaan me siellä tehdään kuin opiskellaan? Nukutaan?

Ja vitut. En hyväksy sitä, että tuo opiskelu-sana olisi yksinoikeudella vain lukiossa/amiksessa ja siitä ylöspäin olevissa laitoksissa käyvien käytössä.
:evil:

(jatkakaa...)


Jatketaan... Opiskelija siitä hyvästä, että ei ole pakko. Koululainen siitä hvyästä että on pakko (oppivelvollisuus). 8)  Jotenki arvasin että sä sanot jotain vastaan. Saatkos opiskelija-alennusta jostain? :D

EDIT: http://fi.wikipedia.org/wiki/Opiskelija

OK, oot oppilas. :D


Pitihän se arvata, että vedät Alennus- ja Virallinen nimike -kortit esiin.

Ok, viralliselta nimikkeeltäni en ole opiskelija, olen oppilas, mutta kun sitä siellä koulussa kerran opiskellaan niin perkele kai minä silloin periaatteessa opiskelijakin olen!

Ja kuka sanoi, että puhutaan virallisista termeistä?!  :wink:  :twisted: Muahahahahahaaaaa!

Krhm.. haluaako nikke vielä väittää vastaan vai lopetaanko offtopiccaaminen?  :)

(tälläinen vastarannan kiiski kun olen)


Hyvä Tupakka!
Noin sitä pitää!


Mjaah.. ihan miten vaan.

Jokatapauksessa kai se täytyy myöntää, että taitaa kyllä olla aikalailla vain lukio/amis/ammattikorkeakoulu/yliopisto jne. käytössä tuo opiskelu-sana, MUTTA ei varmana ole tuon sanan keksijä ajatellut sitä siihen käyttöön!

Eih.. ei saa enää jatkaa..
pitää, hillitä, halu, väitellä.
Joo.

Jomppe

Minoon ihan vaan tavallinen koululainen..Yläasteella... Tupakan kanssa saman ikäisiä.

Oiskohan pitäny vasitellen sanoa että opiskelija :D Ois tullu vähän väittelyn aihetta.. Tuntuu nykyisin olevan vähän hilijasta täällä...  :lol:

vitsi vitsinä  :)

Rigor

Minä ole kuvataideopettaja, mutta en juuri tällä hetkellä oman alan hommissa. Mahdollisesti löytyy syksyksi joku koulu jonne pääsen taas kiusaamaan lapsosia taiteen äärellä :wink: sivubisneksenä väsään haarniskoita, valokuvaan ja taiteilen.

nikke

Lainaus käyttäjältä: "Rigor"sivubisneksenä väsään haarniskoita, valokuvaan ja taiteilen.


Ihan mielenkiinnosta, kenelle sä niitä haarniskoita väsäät? Mahtaa olla suht pienet markkinat Suomessa? :D

Hombre

Lainaus käyttäjältä: "nikke"
Lainaus käyttäjältä: "Rigor"sivubisneksenä väsään haarniskoita, valokuvaan ja taiteilen.


Ihan mielenkiinnosta, kenelle sä niitä haarniskoita väsäät? Mahtaa olla suht pienet markkinat Suomessa? :D


Kyllähän suomessa on keskiaikaseuroissa nähdäkseni aika paljon jäseniä.
Itsekin olen pitoja ja markkinoita kiertänyt täällä hämeen sydänmailla.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Rigor

Lainaus käyttäjältä: "nikke"Ihan mielenkiinnosta, kenelle sä niitä haarniskoita väsäät? Mahtaa olla suht pienet markkinat Suomessa? :D


No ei ne markkinat täällä kyllä liian laajat ole :cry: Menee lähinnä harrastus osastolle, mutta saa edes joskus jotain myytyä.

Janne

Lainaus käyttäjältä: "Rigor"No ei ne markkinat täällä kyllä liian laajat ole :cry: Menee lähinnä harrastus osastolle, mutta saa edes joskus jotain myytyä.

No kyllä minä vähän ihmettelisin jos haarniskakaupalla pystyisi Suomessa itsensä elättämään, kun eivät nuo nyt varsinaisesti muodissa taida olla  :lol:
Mutta kiva että sen verran ostetaan että pystyt harrastamaan.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Garbonig


Malla007

mä olen myös OPISKELIJA.... näyttipäs olevan hiukan sanaharkkaa aiheesta... ;)
kylläkin valmistun (toivottavasti) keväällä muusikoksi..

Sauli Särkkä

Homma jatkuu edelleen yliopiston puolella, sekä opiskelun, että työn puolesta. Jos kaikki menee putkeen ja planeettojen asennot sen sallii, saadaan UAV/UGV-projekti sille mallille, että elokuussa lähdetään Sveitsiin esittelemään laitteistoa yleisölle. Sinänsä ei voi valittaa, kun työ on sekä erittäin mielenkiintoista, haastavaa ja palkistevaa, mutta myös tasan tarkkaan opintojen mukaista, vieläpä konetekniikan sisällä valitemani pääaineen (mekatroniikka ja konediagnostiikka) mukainen, kun pääsee toteuttamaan mekaanisen lentävän laitteen, johon integroidaan älykkyyttä monella tasolla. Ainoa huono puoli on palkan pienuus...mutta parempi se kuin ei mitään. Työkokemushan tässä lähinnä painaa, josko sitä pääsisi ihan "oikeillakin" palkoilla tätä hommaa joskus tekemään.. ;)

..nimittäin mikäli pääsee, voi itseään kutsua nimenomaan lennokki-insinööriksi, vaikka kyse onkin neliroottorisesta helikopterista ;)


-Sale
Sauli Särkkä

#002

Uine

Suomu.org - Suomen muinaisuus -sivusto, jonka pyrkimys on toimia tiedonhaun portaalina, keskusteluympäristönä ja julkaisukanavana kaikille Suomen muinaisuudesta kiinnostuneille ja sitä tutkiville tahoille.

Noli Me Tangere

Rakennusalalla toimistotehtävissä. Pääsin niihin hommiin tavallaan vahingossa. Talvella kysyivät töitten jälkeen että osaanko käyttää tietokonetta. Vastasin rehellisesti että jonkin verran, ja tässä sitä nyt sitten ollaan.

OPISKELEMAAN (kylläpäs täällä on jaksetu vääntää kättä) tosin tekisi mieli, kun on tullut lukiokin käytyä ja lakki hommattua. Mitään ammattia ei siis edes ole.

SahuriX

elekrtoniikka-asentaja ja tietoverkkojen järjestemätuki on viimeset koulutukset ja lähes koulutustavastaavassa hommassa kaivinkoneenkuljettajana kesällä enimmäkseen talvella sitten metsäkoneessa enempi

tuun edukkaasti sekottamaan kokopihan kasvimaaksi... ja klapiakin saa edullisesti mun kautta...
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

kalat69

on sitä tullu kymmeniä eri hommia kokeiltua, mut nyt oon juurtunu puutarha-alalle :D eikös se sanontakin mee, että jos haluat onnelliseksi, ryhdy puutarhuriksi :)


2010- 2013 hallituksen jäsen

escargo

#300

Chilicutter

Don't play with fire, but play with Wild Chilli's
HTTP://WWW.WILDCHILLI.EU

Mursu


SahuriX

roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

Chilicutter

Don't play with fire, but play with Wild Chilli's
HTTP://WWW.WILDCHILLI.EU

SahuriX

roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590