toukokuu 13, 2024, 10:54:16 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mistä nimimerkkisi on peräisin?

Aloittaja Kattila, maaliskuu 29, 2011, 20:18:50 ip

« edellinen - seuraava »

Ponu10

Eli toinenkin Asterix-pohjainen etymologia. Huikeeta!
Lääkitykseni on indeksissä.

Toby

Naapurin pikkukakarat ei vaan millään opi mun nimeä niin sitten ne huutaa mulle "TOUPIIII!" niin päätin tehä nimimerkin "Toby"
hassuinta koko jutussa on se että mun nimessä ei ees oo U- tai P-kirjainta...
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

ibyabyg

Mitenköhän tämän nyt nopeasti selittäisi?

Arjen Lucassenin Star One -projektin biisi Starchild on tehty elokuvan/kirjan Avaruusseikkailu 2001 pohjalta. Biisissä lauletaan "one by four by nine" (mustan monoliitin mittasuhteet) ja inspiroinnuin aikoinaan siitä muuttamaan nikkini muotoon 1by4by9. No lukuisilla foorumeilla ollessani huomasin että eihän se nyt kauhean käyttäjäystävällinen ole. Päätinpä vaihtaa numerot kirjaimiksi. Voi'la.

leka

Suku ja toisen nimien kaksi alkukirjainta sopivat loistavasti yhteen kaulassa riippuvan hopeisen pienois lekan ja seppä-kisällin ammatti-tutkinnon kanssa nimimerkiksi

ponu83

Heh, täältähän löytyi melkein nimimerkkikaima, Ponu10 siis. Oma nimimerkki on siis peräisin lempinimestä ponteva, jonka muutama kaveri jossain vaiheessa käänsi ponuksi.

Terra Rossa

Oman nimimerkkini tarkoittaa välimeren aleella olevaa punaista maannostyyppiä... Sittenku muistais vielä miten siihen päädyin (yleensä olen kyllä huono nimiä keksimään, joten se selittänee)
Mitään ei ole pakko tehdä, paitsi kuolla ja maksaa veroja.

Takling

Vuotta en muista mutta aikaa siittä on jo aika paljon. NHL peliin tekemäni pelaajan nimeksi tuli keskitty Juntti Takling (Tyhmän näköinen ja isokokoinen taklaava pakki :D) ja noita nyt tulee käytetty sitten joka paikassa.

Raimo Rintalihas

Olin parin kaverin kanssa ryyppäämässä muutama vuosi sitten. Tarkemmin sanottuna Raimon ja Peten. Oli kesäilta Peten mökillä ja itikat söi rintakehää melko ahkeraan. Raimo oli sisällä ja me ulkona. Aloin jossain vaiheessa läiskimään itikoita ja Pete huusi: "Raimo, toi sekos! Se vaa hakkaa rintalihaksiaan! Kaikki repesivät kunnolla. Muistin tapauksen ja muotoilin erikoisen nimen. Tuskin Raimo-vainaa pistää pahakseen. (Hirtti itsensä viime lokakuussa)

ChiliChillailija

elokuu 11, 2012, 13:21:30 ip #68 Viimeisin muokkaus: syyskuu 01, 2012, 23:15:56 ip käyttäjältä ChiliChillailija
No, kasvatan chilejä, mutta kuten olen täällä moneen otteeseen todennut, niin en niinkään sadon vuoksi, vaan sen takia, koska tämä on niin hauskaa. Eli tämä kasvatukseni on siis ikäänkuin "chillailu kasvatusta" jos niin voi sanoa.
Siitä sitten tulee tuo "ChiliChillailija".
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

Klamypeikko

Mun nimimerkin alkuperän nyt osa varmaan tajuaa ilman selostustakin, mutta tässä niille jotka eivät Klamydia-orkesterista ole kuulleet tai ajatelleet asiaa koskaan. Tarkemmin sanottuna nimi tulee Klamydian levyltä "Kötinää". Siinä levyn kannessa on sellaisia pikkuisia peikkoja vaikka kuinka paljon ja mielestäni nuo suomalaista kulttuuriperinnettä (juomista) edustavat pikkupallerot olivat niin asiallisen näköisiä, ja koska pändin musiikkikin kolahti lujaa niin siitä se tuli kuin itsestään  :)
Live your life, don't just dream about it!

Horna

elokuu 16, 2012, 21:10:14 ip #70 Viimeisin muokkaus: elokuu 16, 2012, 21:11:57 ip käyttäjältä Horna
Lainaus käyttäjältä: Mattson - toukokuu 01, 2012, 19:40:33 ip
Lainaus käyttäjältä: hubert - maaliskuu 15, 2012, 18:29:39 ip
Hahmo hulvattomasta mustanhuumorin nettianimaatiosarjasta Salad Fingers. Hahmon koko nimi on Hubert Cumberdale, joka kauniilla soinnullaan jäi mieleen heti ensikerrasta.

Fiksuimmat ovat saattaneet keksiä yhteyden myös tuosta avatarista. <- ;)

http://www.fat-pie.com/salad.htm


...TÄ VIT... oikeesti... Kolmannen jakson kohdalla oli pakko panna poikki...sairasta...



Ei, vaan nerokasta ja taiteellista ;)

Omalla nickillä mitään kummempaa merkitystä - kuulostaa kuitenkin kuumalta. Kuten chilit suussa.
"sä vaikutat normaalilta, joten ilmeisesti et ole sukua"
-kauko röyhkä

ajkar86

Tullut ylä asteella tehdyn sähköposti osoitteen mukaan.
a=etunimen ensimmäinen kirjain.
j=toisen nimen ensimmäinen kirjain.
kar= sukunimen 3 ensimmäistä kirjainta.
86=syntymävuosi.

Huru-ukko

Minun on kuulemma juopon miehen (ajo?) koiralta, ainakin etuosa.... ;D.
Itse otin sen täytettyäni 55v. Eli silloin pilkkikilpailuissa pääsee ikämiehiin, eli huru-ukkoihin, kuten eräs pilkkiveteraani sen ilmaisi. Toki nimellä on muukin merkitys....höhöhöhöhö ::)

Eric Sour

Mun nimimerkin varmaankin kaikki tajuaa.. On edelleen suosikkimauste.

Jani M

toukokuu 04, 2013, 21:53:59 ip #74 Viimeisin muokkaus: toukokuu 04, 2013, 21:56:14 ip käyttäjältä Jarok
Lainaus käyttäjältä: Chillaillen - toukokuu 04, 2013, 21:48:15 ip
Lainaus käyttäjältä: saulir - toukokuu 04, 2013, 21:29:27 ip
Lainaus käyttäjältä: Neko - maaliskuu 30, 2011, 01:22:03 ap
...

...


No terve.

Oliko tämä todella tarpeelinen viesti? Läheiset varmasti saavat tarpeellisen tiedon muutakin kautta kuin täältä, jossa sinä tai ko. henkilö (RIP) ei ole laittanut yhtään viestiä lähes kahteen vuoteen.


No terve.

Näit todella tarpeelliseksi nostaa tämän vielä esiin?

Meinaan siis, lainasit koko viestin kokonaisuudessaan, kun alkuperäinen on jo poistettu.

saulir

Pahoittelut siitä. En tajunnut poistaa. Ne jotka vastasivat, poistakaa tekin viestit tai moderaattorit, voitte käyttää omaa moderointioikeutta ainakin minun puolestani.

Jani M

Lainaus käyttäjältä: Chillaillen - toukokuu 04, 2013, 22:07:36 ip
Juu, näin tarpeelliseksi, koska viesti oli juuri tullut kun vastasin siihen. En tiedä mitä ehdit nähdä, mutta viestit on jo poistettu. Voin nukkua yöni rauhassa. Seiska yms. maksaa näistä tiedoista jopa rahaa, joten nuo alkuperäiset viestit kannattaa keskittää vaikkapa sinne.


Jepjoo, mutta tossa sun viestissä näkyy edelleen lainauksena ne viestit.

Bruce Willis

Toki on aina ikävää kun joku täällä ollut henkilö menehtyy jonkin asian seurauksena ja niin edelleen. On hyvä muistaa että moni joka täällä on vieraillut ja ollut "jäsenenä"  niin on menehtynyt ja se siitä.. toki on niitäkin jotka vain yht äkkiä lopettavat foorumilla olemisen ja näin jättävät monta tyhjää kohtaa meille jotka tahtovat tietää että miksi joku nimimerkki ei enää käy täällä...
Toki on hyvä saada asiaan varmuus ja mielenrauha ja näin helpottaa monien ihmisten elämään.. mutta esim popcornmakerista ei ole kuultu mitään..
Onhan näitä monia joista ei kuulu ja olisi mukava tietää mitä on käynyt mutta muistakaa silti että tämä on vain elämää ja se voi päättyä koska vain!


Jani M

Lainaus käyttäjältä: Chillaillen - toukokuu 04, 2013, 22:26:58 ip
Lainaus käyttäjältä: Jarok - toukokuu 04, 2013, 22:19:46 ip
Lainaus käyttäjältä: Chillaillen - toukokuu 04, 2013, 22:07:36 ip
Juu, näin tarpeelliseksi, koska viesti oli juuri tullut kun vastasin siihen. En tiedä mitä ehdit nähdä, mutta viestit on jo poistettu. Voin nukkua yöni rauhassa. Seiska yms. maksaa näistä tiedoista jopa rahaa, joten nuo alkuperäiset viestit kannattaa keskittää vaikkapa sinne.


Jepjoo, mutta tossa sun viestissä näkyy edelleen lainauksena ne viestit.


Juu, lainasin edellisen viestittäjän yhden viestin, johon tämä oli lainannut nuo vanhat viestit.


Eli et pitänyt siitä, että joku postasi jotain sellaista ja viestit poistettiin. Päätit kuitenkin jättää oman viestisi editoimatta, jolloin ne jo poistetut viestit näkyvät oman viestisi lainauksissa? Logiikka?

hessi

Saulir
voitko laittaa minulle yv:tä ?

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry