toukokuu 23, 2024, 21:47:26 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

Caide

Lainaus käyttäjältä: LupeKani - joulukuu 09, 2013, 12:50:01 ip
Vitutusnaurut:
On tuo työkkärin kanssa pelleily kyllä hienoa. Ensin ilmoittaudun netissä, sitten pyydetään lappuja. Vien ne itse työkkärin niin käsketään lähettämään postissa ne laput. Pienellä jankkaamisella saan laput annettua samantien paikanpäällä. Ehdottivat vielä, että ottavat yhteyttä 14pv sisällä kun tarttis uudestaan käymään mennä kun ei kelpaa se että olen nyt paikalla. Pienellä inttämisellä sekin kyllä sitten kävi että olen paikanpäällä nyt ja saatiin muutaman päivän lomautus ilmoitettua.

Sekin naurattaa, että lähdin samalle reissulle hakemaan ranskanleipää, mutta tipautin sen ostoskassista joko shellille tai bussiin. Onneksi oli pakkasessa sämpylöitä.

Mulla kans lomautus päällä. Täytin netissä sen työkkärin esitäytetyn lomakkeen alle viidessä minuutissa ja parissa päivässä tuli lappu kotiin, että ei esteitä. Ei ollut paha :)

narttu

Työkavereiden ilmeet kun isken karkkipussit kahvihuoneen pöydälle. (en oo ikinä aikaisemmin vienyt niille mitään)  :o
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Huru-ukko

Tänään posti toi Soneralta mainoskirjeen  :o. Isolla tekstillä kun aina uudet tulokkaat saa etuja, eikä vanhoille aasiakkaille mitään, niin nyt parannetaan  :o :o....

Saat kalliimman liittymän, ja saat vieläpä ostaa tabletin.....

Täytyy sanoa, että kyllä minulla sellainen aasimainen olo onkin, kun olen Soneralle mennyt. Siellä varmaan pidetään meitä idiootteina.

Varsinainen nauru on tämä, koko maassa on ongelmia yhteyksissä, myös mulla on Soneran linjat poikki.

Lahjaa sekä uusille että vanhoille asiakkaille..........................MUAHAHAHAAAAHHHAAA :o ;D.

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: narttu - joulukuu 10, 2013, 12:23:44 ip
Työkavereiden ilmeet kun isken karkkipussit kahvihuoneen pöydälle. (en oo ikinä aikaisemmin vienyt niille mitään)  :o


Hmm... Napalminallea, sitruunakostajaa ja lempeää vadelmaa ?  ::)

sorrii

Mä tarjosin kerrän X-vaimolle Napalminalleja  8) 8) 8) ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Caide

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - joulukuu 10, 2013, 14:01:11 ip
Tänään posti toi Soneralta mainoskirjeen  :o. Isolla tekstillä kun aina uudet tulokkaat saa etuja, eikä vanhoille aasiakkaille mitään, niin nyt parannetaan  :o :o....

Saat kalliimman liittymän, ja saat vieläpä ostaa tabletin.....

Täytyy sanoa, että kyllä minulla sellainen aasimainen olo onkin, kun olen Soneralle mennyt. Siellä varmaan pidetään meitä idiootteina.

Varsinainen nauru on tämä, koko maassa on ongelmia yhteyksissä, myös mulla on Soneran linjat poikki.

Lahjaa sekä uusille että vanhoille asiakkaille..........................MUAHAHAHAAAAHHHAAA :o ;D.

Mä hölmö vaihdoin kännykkä- ja nettiliittymän  soneralle. Moni sanonut, että paras kuuluvuus ja plää plää, yksi kehujoista on vielä kaverini, joka myy puhelimia ja liittymiä työkseen. No paskan möivät, ei kenttää töissä, eikä kotona, muuten ihan hyvä varmaan. Netti tökkii koko ajan ja on hidas ku faan. En tuohon lafkaan kyllä luota yhtään.

Toby

Lainaus käyttäjältä: sorrii - joulukuu 10, 2013, 14:35:37 ip
Mä tarjosin kerrän X-vaimolle Napalminalleja  8) 8) 8) ...

Napalminalle on inhimillinen tapa luoda pientä hajurakoa. ::)
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: Caide - joulukuu 10, 2013, 22:09:31 ip
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - joulukuu 10, 2013, 14:01:11 ip
Tänään posti toi Soneralta mainoskirjeen  :o. Isolla tekstillä kun aina uudet tulokkaat saa etuja, eikä vanhoille aasiakkaille mitään, niin nyt parannetaan  :o :o....

Saat kalliimman liittymän, ja saat vieläpä ostaa tabletin.....

Täytyy sanoa, että kyllä minulla sellainen aasimainen olo onkin, kun olen Soneralle mennyt. Siellä varmaan pidetään meitä idiootteina.

Varsinainen nauru on tämä, koko maassa on ongelmia yhteyksissä, myös mulla on Soneran linjat poikki.

Lahjaa sekä uusille että vanhoille asiakkaille..........................MUAHAHAHAAAAHHHAAA :o ;D.

Mä hölmö vaihdoin kännykkä- ja nettiliittymän  soneralle. Moni sanonut, että paras kuuluvuus ja plää plää, yksi kehujoista on vielä kaverini, joka myy puhelimia ja liittymiä työkseen. No paskan möivät, ei kenttää töissä, eikä kotona, muuten ihan hyvä varmaan. Netti tökkii koko ajan ja on hidas ku faan. En tuohon lafkaan kyllä luota yhtään.

Odotas kun vielä alkavat laskuttaa tapansa mukaan olemattomista puheluista
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

sorrii

Mä oon ollut Soneraan hyvin tyytyväinen...
Yksikään kilpailija ei pysty vastaamaan tuohon että voi soittaa koko Pohjolassa ja Baltiassa samalla taksalla; Mulla tulee soittoja Ruotsiin ~100min kuukaudessa. Reissuja tulee myös muutama vuoden aikana, Viroonkin.
Paketti - 19,89€: Puhetta 1200min; Textarit 1000; tiedonsiirto 21mb - 10GB ...
[tuota pakettia en tietenkään maksa itse  8) 8) 8) ]

Kuuluvuuteen vaikuttaa ilmeisesti aika paljon myös laite - Itsellä ollut:
-HTC Magic: kotona Tampereen Peltolammilla puhelutkin katkeili - mökillä Sääksmäellä toimi 2G jotenkin;
-Samsung G-mini: Toimi hyvin kotonakin - mökillä 2G ;
-ZTE Blade3: kotona pätkii joskus; 3G toimii - mökillä toimii vain 2G;
-ASUS Phonepadilla toimi kaikki loistavasti - mökilläkin toimi 3G ... Pojan Galaxy S3'lla toimii kaikki jokapaikassa ...

**************

Niin: Se nauru ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`


sorrii

Lainaushttp://www.youtube.com/watch?v=ua1FAlHt_Ys

Uusavuttoman tilitystä   ::)

Mä suorastaan nautin perinteisellä mökillä olosta juurikin siksi että ei tarvitse miettiä miten aikansa kuluttelisi. Saa hakata puita, kantaa vettä; tehdä tulia ja tiskata käsin - se on kivaa!
Nyt toki kun on tullut nämä puutarha- ja kasvihuonehommelit, ei tietysti olisi enää tekemisestä pulaa, vaikka olisikin ne sähköt, juokseva vesi, sähkösauna ja tiskikone: Hyvä vaan että on muijallakin tekemistä ettei häiritse chilinkasvatusta ...  8) 8) 8)
3 vartin kävely eväsrepun ja multasäkkien kanssa voisi kyllä vituttaa ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Laittakaapa YouTubeen hakusanaksi: Surströmming

;D ;D ;D

masaiman

Kysymys: mistä tietää että olet saapunut Kouvolaan?

Vastaus: ensimmäisissä liikennevaloissa et kuule kuormurisi ääntä koska vieressäsi valoissa seisoo kiukaanpunainen STARLET  ;D

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Whili - joulukuu 12, 2013, 12:50:31 ip
Laittakaapa YouTubeen hakusanaksi: Surströmming

;D ;D ;D


Eikös nuo biokemialliset aseet ole kielletty kansainvälisillä sopimuksilla liian epäinhimmillisinä välineinä  ;D

sorrii

Toi MoonTV'n jamppa on kyllä asiallinen: http://youtu.be/1ftfaXKkYTw

Mä oon maistanut Moruga Scorpionia jo 3v sitten ja syksyllä söin Nagan, mutta en uskaltaisi edes haistaa tuota S'ää  :'( :'( :'(
Oon ihan varma että oksentaisin sisuskaluni pöydälle ja kuolisin verensyöksyyn silmistä, korvista ja nenästä ...
((oon muuten haistanut joskus tosi kaukaa!))
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - joulukuu 12, 2013, 15:39:40 ip
Lainaus käyttäjältä: Whili - joulukuu 12, 2013, 12:50:31 ip
Laittakaapa YouTubeen hakusanaksi: Surströmming

;D ;D ;D


Eikös nuo biokemialliset aseet ole kielletty kansainvälisillä sopimuksilla liian epäinhimmillisinä välineinä  ;D


Tuohan voisi toimia huliganistivastaisena aseena:  SURSTRÖMMING-SUMUTE !!

bluesman

 Hapatuksen ylipappina voin paljastaa että jopa pidän hapansilakasta. MoonTV:n hemmo söi suoraan purkista mikä ei ole perinteinen ruåtsalainen tapa.
Ruisleivän päälle voita ja ruodot poistettuna pieniksi palasiksi hakattua hapista. Päälle hienonnettua sipulia ja alashuljautuksen apuriksi olut. Varsin oivaa apetta jos vielä nostelee silakat purkista lautaselle joksikin aikaa jotta hurjin lemu katoaa ja saa hätisteltyä kärpäset pois.
Muita tunnettuja mätiä sooseja on mm. kalakastike (nuoc mam) Vietnamista. Tom Yam-keiton perusainesosa.

Toni.A

Melkein voin kuvitella jo minkälainen röyhty tulee tuollaisen kombinaation jälkeen! Hyi helevata sentään, saatikka...  :o

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

bluesman

Lainaus käyttäjältä: Toni.A - joulukuu 12, 2013, 22:57:40 ip
Melkein voin kuvitella jo minkälainen röyhty tulee tuollaisen kombinaation jälkeen! Hyi helevata sentään, saatikka...  :o


Juovathan ihmiset erilaisia pahanmakuisia viinaksiakin ilman suurempaa haloota.
Entäpä kalakukko? Ruista, läskiä, kalaa. Hyi helvetti... Eikunvaan esimerkki siitä ettei pidä olla ennakkoasennetta ennekuin on oikeasti maistanut jotain sapuskaa. Pidän minä kalakukosta toki.
Jos erehdyt ensi suvena farmivisiitille niin lupaan tarjota hapansilakkaa. Ei ole pakko maistaa mutta on epäkunnioittavaa kieltäytyä.
Yksi herkku mikä ei ole pudonnut alas oli hirventurpa. Karvatupet läskissä etoivat senverran että koira sai herkut mistä kyllä kovasti näytti nauttivan.

Toni.A

Lainaus käyttäjältä: bluesman - joulukuu 12, 2013, 23:15:03 ip
Lainaus käyttäjältä: Toni.A - joulukuu 12, 2013, 22:57:40 ip
Melkein voin kuvitella jo minkälainen röyhty tulee tuollaisen kombinaation jälkeen! Hyi helevata sentään, saatikka...  :o


Juovathan ihmiset erilaisia pahanmakuisia viinaksiakin ilman suurempaa haloota.
Entäpä kalakukko? Ruista, läskiä, kalaa. Hyi helvetti... Eikunvaan esimerkki siitä ettei pidä olla ennakkoasennetta ennekuin on oikeasti maistanut jotain sapuskaa. Pidän minä kalakukosta toki.
Jos erehdyt ensi suvena farmivisiitille niin lupaan tarjota hapansilakkaa. Ei ole pakko maistaa mutta on epäkunnioittavaa kieltäytyä.
Yksi herkku mikä ei ole pudonnut alas oli hirventurpa. Karvatupet läskissä etoivat senverran että koira sai herkut mistä kyllä kovasti näytti nauttivan.

Yritän kyllä päästä tykösi joku kaunis päivä. Mukavahan tuo ois nähdä pitkästä aikaa. Kalakukko on yksi suurimpia herkkuja, mitä maa päällänsä kantaa. :P Toki minä sitä hapansilakkaakin suostun syömään, jos sitä silloin on tarjolla vaan. Kala "melkein" kaikissa olomuodoissa on parasta apetta päivittäisessä käytössä. Juuri tässä 8 kiloa kylmäsavustelen ja graavaan lohta särpimiksi karjalanpiirakoiden seuraksi. ;)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030