toukokuu 12, 2024, 21:59:41 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


onko lemmikkejä

Aloittaja Pertsa, toukokuu 20, 2006, 21:37:04 ip

« edellinen - seuraava »

Jone1970

Puolensataa kalaa (akvaariossa). Yksi partamonni, kolme täysin sekopäistä verkkonuoliaista ja loput musta- ja lyhtytetroja. Monneja oli kaksi (Paavo Lipponen ja Paavo Väyrynen), mutta nuoliaiset kiusasivat Lipposen taannoin hengiltä :(.

Väyrynen on toistaiseksi välttynyt samalta kohtalolta piiloutumalla pintavesi-imurin taakse, ja jumittamalla siellä melkein koko ajan.
Mikä ei tapa sattuu ihan hel*etisti.

Huru-ukko

Mistä alkaen muija on laskettu lemmikiksi  :o?.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - helmikuu 08, 2015, 09:38:29 ap
Mistä alkaen muija on laskettu lemmikiksi  :o?.

kyllä meillä ainakin on toisin päin ;)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Caide



Meidän Viljo on jo yli puoli vuotta vanha. Tänään lähti munat ja tekisi mieli päästä jo raukkaa kotiin katsomaan :(

narttu

"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Whili

Pitäisköhän ottaa pikkuinen söpö possu  :-*

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Whili - maaliskuu 13, 2015, 18:15:42 ip
Pitäisköhän ottaa pikkuinen söpö possu  :-*


Onhan riittävän leveä sänky ? Eihän söpöä pikku possua voi lattialle komentaa nukkumaan vaan sen nukkumapaikka on sängyssä isännän ja emännän välissä lämpimässä  ;)  ;D

Heku

Meillä kateille on ikää kertynyt jo vajaat 14 kk ja pienemmänkin paino on vakiintunut yli 5 kilon lukemiin, isompi pyörii vähän vajaassa 6 kilossa.

Pitääkin laittaa tuoreempi kuva tänne.

Rähinä-Reetta



Mun reipas typy täytti alkuvuodesta 10v.  :)

Helzy

Kolme koikkua löytyy kotoota ja on meillä about 200-litraa kalasoppaakin.  :D
"Jukra, että minustakin tuli vihreäpeukalo." -Pikku Myy
Instagramissa @helzyy

akselsson1

Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Tu0m0

Muutama katte, muutama koiro, Tom of Finland (as if puoliso) ja se matelija (ei en puhu anopista)   ;)
~Jos mä vaan tän enää istutan~

GynZi

toukokuu 23, 2015, 13:05:27 ip #652 Viimeisin muokkaus: toukokuu 23, 2015, 13:07:20 ip käyttäjältä GynZi
Taloon tuli nyt 3v kultaisen noutajan kaveriksi tämmöinen kiusankappale...


9 viikkoinen tyttöpentu, emä bordercollie ja isä akita. Jännityksellä odotamme mitä tosta kasvaa :D
Artesaanirakastelija

DP


Heku



Minun katit näyttää nykyään tuolta. Isompi (Hilma, ~6 kg) älysi oravan innoittamana että salvosta pitkin voi kiivetä ylös, orava ei ilmeisesti sitten siitä kohdalta päässyt suojiin ja Hilma kantoikin sen ylpeänä pihaan näytille. :)

Tuo kuva saatiin näpättyä kun kävelylenkillä jokin, liekö toinen orava, rapisteli tallissa ja kissathan kiinnostuivat siitä kovasti.

Jalapeno-nam


Vielä kevättalvella oli kaksi dobia  :-[ vaan viikatemies haki toisen pois.

Tämmöinen kultsu on vielä jäljellä:



masaiman

Näyttäis olevan linkki sivulle jossa kuva on, ei itse kuvaan. Klikkaa oikealla näppäimellä kuvan päällä ja ota "kopioi kuvan osoite"

Jalapeno-nam

Siis tällainen on kotona yhä:



masaiman

Kohtuu pähee näköala sulla. Jos mä asuisin tossa mut tuntis koko plevnan henkilökunta nimeltä  ;D festareiltakin hoippuu kotio viidessä minuutissa.

Jalapeno-nam

kesäkuu 04, 2015, 16:33:23 ip #659 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 04, 2015, 16:36:32 ip käyttäjältä Jalapeno-nam
Kyllä tuo on valitettavasti vuokrakoti nimeltä hotelli Ilves. Oliskin oma kortteeri  ;D

Kaksi muuta koiraa niiasi kauhusta kun yritin asetella niitä kauniiseen kuvaan, mutta tuo kaheli vain kyttäs lokkeja  :D