joulukuu 05, 2024, 15:06:24 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Chiliharrastus ja tuttavat

Aloittaja TunturiTiger, marraskuu 24, 2009, 16:28:56 ip

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

Miten lähipiirinne suhtautuu kasvatuksiinne? Monilla varmaan työ-, opiskelu- ja muut kaverit on pyydellyt maistiaisia, mutta ovatko he pyytäneet toista kertaa? Oletteko tarjonneet maistiaisia ja miten niihin on reagoitu?

Olen nyt työvoimapoliittisessakoulutuksessa ja siellä kerran kysyttiin maistiaisia. Vein muutaman laimean jallun ja pari habaa. Mietin myöhemmin, että miksi en ottanut videolle sitä tapahtumaa. Jallukin on näemmä joillekkin liian tulinen, vaikka isollekin miehelle.

pak

Sen verran on tullut töissä chilin ilosanomaa julistettua, että aina kun jossain, vaikka televisiossa, on ollut jotain chiliin liittyvää, niin siitä tullaan minulle raportoimaan.

Maistiaisia ei ole kyllä ihmeemmin pyydelty. Olen kyllä tarjonnut. Joku on maistanutkin.

biblo

Maistiaisia olen tarjoillut ja siemeniä jaellut.Kukaan ei ole pyytämään tullut että kyllä aloite on minulta lähtenyt.

Manauksia ei ole keneltäkään vielä tullut kasvatuksesta,edes vaimolta.
"Grow food, not lawns"

tonttu

No just oli lauantaina pikkujoulut, semmoiset rauhallisemmat, kun lapsiperheitä kokoontui. Noh pitihän siinä suolaisten ja jälkkärin välissä jotain keksiä ja siitähän se chilikilpailu sitten lähti... 9 tasoa eri soosseja ja hieman tuoreita... Löyly oli siellä soossien kärkipäässä Ultra Deathin jälkeen ja sitten siirryttiin juuri korjattujen habsujen kautta pakkasesta poimittuun nagaan :-P. Aika noviiseja oli seurassa, mutta hattua tarttee nostaa. Joitain kierroksia jäi jokaiselta pakon edestä väliin (paitsi tietysti kisaisännältä) mutta jopa kolme suostui maistamaan Nagaa... siivu vaan, kun en halunnut ketään vatsakipuihin. Tuli kommentti, et tää on muuten sit tulista :-)

Seuraavalla viikolla frendi pyysi yhden nagan isänsä vierailua varten :-P on kuulemma yllytyshullu. Ihan kiva pikkujoulunumero vaikka ei nyt mitään kovempia ylilyöntejä tapahtunut, moni varmasti ylitti itsensä kuitenkin. Nii ja siis tulivat pyytämään lisää :-D

wille

Kyllä meillä töissä on ainakin väki melko ennakkoluulotonta. Maistiaisia on maisteltu useampaan otteeseenkin, laidasta laitaan, Jalapeñosta Naga Morichiin. Ja onpa noita siemeniäkin lähtenyt mukaan. Satoakin ovat saaneet...

Työmaa on hyvä paikka levittää chilikulttuuria.  ;)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Pasi

Vaihtelevalla menestyksellä... Kaveriporukasta vain yksi paljastui todelliseksi chilin ystäväksi. Töissä "osumia" on ollut useampikin, ja parhaat ovat innostuneet kasvattamaankin! Muutenkin oma toimisto näyttää enemmänkin kasvarilta, puskia on ikkuna täynnä. Se on varma että hehkutan chiliä aina tilaisuuden tullen, ja muutenkin...

RakuLa

Kaverit aina kyselee kuinka chilit voi :D maistiaisia olen luvannut antaa jos joskus noista pikkuisista taimista saan kasvamaan hienot puskat :) ja innokkaimmat kaverit saa pistokkaan habanerosta jos haluavat

Quini

En ollut juuri kertonut kellekään kasvattelevani chilejä. Yhden työkaverin kautta monelle muulle siunaantui sitten jakoon habaneron "poikasia", joita työpaikalla hellästi hoivailtiin. Leimauduin heti ihan proksi kun kommentoin muutamien hassujen chilien kasvattajan mukamas "syvällä rintaäänellä" tätä mokomaa rimpulaa kasvin plantun alkua, että onpas komia habaneron taimi

:D WHAT???  "miten SÄ voit tietää mikä taimi se on?"