huhtikuu 25, 2024, 16:07:11 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


onko lemmikkejä

Aloittaja Pertsa, toukokuu 20, 2006, 21:37:04 ip

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

pari koiraa. eka tuli vahingossa kun tuttu pariskunta ei pärjänny tolle 3kg rääpäleelle. isompi on kk mäyräkoira joka käy mun kanssa metsästelemässä.

Atheos__

Aamulla töihin lähtiessä oli kaksi kesyrottaa. Nyt niitä on yksi vähemmän, toinen päätti siirtyä paremmille juustomaille.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Kersu

Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - elokuu 28, 2009, 18:35:44 ip
Aamulla töihin lähtiessä oli kaksi kesyrottaa. Nyt niitä on yksi vähemmän, toinen päätti siirtyä paremmille juustomaille.


Hei jätkähä on muusikoiden.netistä vai kuvittelenko vaan? Olin lukevinani kyseiseltä palstalta lemmikkirotan poismenosta...

Atheos__

Lainaus käyttäjältä: Kersu - elokuu 29, 2009, 00:56:49 ap
Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - elokuu 28, 2009, 18:35:44 ip
Aamulla töihin lähtiessä oli kaksi kesyrottaa. Nyt niitä on yksi vähemmän, toinen päätti siirtyä paremmille juustomaille.


Hei jätkähä on muusikoiden.netistä vai kuvittelenko vaan? Olin lukevinani kyseiseltä palstalta lemmikkirotan poismenosta...


Voi olla :)
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Atheos__

Pienpetotilanne paikattu. Piti käydä eläinkaupasta hakemassa 2 uutta rottaa. Uudet saivat nimet Josif ja Adolf, parin hyvin tunnetun suurmiehen mukaan  8)
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

jeQQ

Me käytiin eilen katsomassa kissanpentuja. AI ETTÄ olikin sulttuja. :D

lumi1234

löytynee yksi prinsessa, eli lehmän kasvattama orpo maatiaiskissa jo melekeen puoltoista vuotta! minun rinsessa <3 sitte on nuo isännän kaks vasemman jalan saapasta, eli karkee karvaset saksan seisojat, isä jazz ja poika jehu. nylkyttävät toisiaan non stop. kissoja tekis  mieli ottaa parikymmentä lisää, manx ainaki olis aivan mahtava! jos jollain on pentuja tiedossa... vink vink.

kissa muuten syö mietoja paprika kasveja, ja vihreää tabascoa maidolla. se on hullu kuin myös.

Ryhis

Nyt on pakko laittaa kuva meidän sademetsästä. Pojatkin suostuivat poseeraamaan niin hienosti!

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Naga Morphia

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - syyskuu 01, 2009, 15:18:12 ip
Me käytiin eilen katsomassa kissanpentuja. AI ETTÄ olikin sulttuja. :D


Voi sentäs. Aina kun joku mainitsee sanan "kissanpentu", iskee aivan älytön pentukuumepiikki, mutta tällä hetkellä on vaan kestettävä. Koko elämäni olen ollut tavalla tai toisella kissojen kanssa tekemisissä, eikä niistä vaan osaa olla erossa. Helpotusta pentukuumeeseen löytyy tällä hetkellä kaksin kappalein, kolli ( kohta 3 v ) ja narttu ( kohta 2 v ). Juttua riittäisi vaikka kuinka paljon, niin hulvattomia he ovat. Parhaita ystäviä. :)

-Morphia

Ps. Kaikille ensimmäistä pentua suunnitteleville: Nauttikaa siitä pentuajasta, se kun menee niin nopeasti ohitse. Välillä tulee ihan ikävä niitä aikoja, kun olivat ihan pikkusia, sai seurata miten opeteltiin pesemään ja miten yön aikana maahan satanut ensimmäisen talven lumi aiheutti suuren hämmästyksen pienelle.
Cooking the next step..

jeQQ

Morphia:



Siinä meidän pentu, tuli meille tuossa noin reilu kuukausi sitten. :)

keto

Värityksestä (ja asennosta) päätellen kyseessä voisi olla ragdoll (sininen bicolour), vai arvaanko ihan pieleen? Söpö joka tapauksessa! ;D
CAVOK

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: keto - joulukuu 14, 2009, 17:33:12 ip
Värityksestä (ja asennosta) päätellen kyseessä voisi olla ragdoll (sininen bicolour), vai arvaanko ihan pieleen? Söpö joka tapauksessa! ;D


No ihan nappiinhan se meni! Itsellä ei ole oikeastaan mitään käryä näistä värimaailmoista jne, tyttöystävä tietää niistä tarkemmin. Rotuvalinta siksi, että talossa on muitakin lemmikkejä, ja toivoimme seurallista kissaa. Lisäksi ollaan kerrostalossa, niin ei oikein voi päästää pihalle. Ragdoll sopii tähän koloon juuri hyvin.

On muuten lutuinen kaveri, joka aamu ja ilta tulee huolehtimaan meistä molemmista, on muuten karhea kieli..

Pihlajaviita

Chili niminen pitkäkarvainen narttu sakemanni. Koira on nimetty koti kennelissään, joten nimen valinnalla ei ole mitään tekemistä oman chiliharrastukseni kanssa. Tämä on 1.5 vuotias, joka on vuoden enemmän kuin chili harrastukseni. Kuva on viime syksyltä, muttei uudempaa ollut kamerassa ja uudempia en jaksa tähän aikaan napsia.


Vertailun vuoksi kuva chiliharrastuksistani kuvan^ ottamis hetkellä: http://img192.imageshack.us/img192/5747/idatys.jpg
Kasvit nimetty hienosti paprikoiksi ja chileiksi. Kaupan suippopaprikasta ja punaisesta chilistä siemenet mustassamullassa.


Taloudesta löytyy myös akvaario. Partamonnit ovat noista kaloista kaikkein mielenkiintoisia, 2 hankittiin ja parhaimmillaan niitä on tuolla uiskennellut satoja. Jotkut oranssit kalat niitä poikasia ja munia sitten syö, tämä yksilö söi itsensä hengiltä monninmunilla:



bluesman

 Olisko loistobarbi? Periaattessa kasvissyöjä. Voi kai se joskus erehtyä.
Vuosi sitten akvaarioni oli vielä alkuperäisessä tarkoituksessaan ja sisälsi mm. 27cm pitkän krokotiiliplekon ja yhden kirjoahvenen (Jack Dempsey).
Nyt pytty toimii jo toista kauttaan minikasvihuoneena, enkä ole katunut.
Sileäkarvainen noutaja Riku 12v löytyy vielä kuurona mutta muutoin edelleen leikkisänä.

keto

jeQQ, no sitähän minäkin notta tutulta näytti- täällä kun on noita bicoloureita kaksin kappalein (veljekset) ja vielä toisen veljeksen poika (tosin väritykseltään colourpoint eli aika lailla eri näköinen), sinisiä kaikki. Aivan loistavia otuksia ovat, aina kaikessa mukana :)
CAVOK

Naga Morphia

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - joulukuu 14, 2009, 10:51:02 ap
Siinä meidän pentu, tuli meille tuossa noin reilu kuukausi sitten. :)


Voi sentäs kun on sulonen otus. Ja ihana rotu. :)

-Morphia
Cooking the next step..

Quini


chilimieli

Täällä kolme maatiais kissaa, yksi vielä ihan pieni, laitan kuvan kun jaksan.. :)

Loki

Tämmöinen sohvanvaltaaja







Atheos__

Chiliä syövät pienpedot päivälevolla. Adolf, josif ja Mustasurma.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!