toukokuu 18, 2024, 20:16:49 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Bluesmanin kausi 2013

Aloittaja bluesman, marraskuu 14, 2012, 12:55:49 ip

« edellinen - seuraava »

bluesman

Lainaus käyttäjältä: turaukko - heinäkuu 04, 2013, 08:24:02 ap
Kuinka usein tuota neemiä voi käyttää? Ohje sanoo neljän viikon välein, mutta se vaikuttaa liian pitkältä ajalta.


Oon suihkutellut parin viikon välein ja viimeksi oli vain viikko väliä. Kun on paljon kasvustoa on varmempaa käsitellä lähtien toisesta päästä kasvaria välillä. Öljyä jos on paksu kerros lehdillä saattavat huokoset mennä tukkoon jaa kasvi tukehtuu. En oo vielä huomannut minkäänlaista haittaa Neemistä, päinvastoin.

tomduud

Eli oisko 8387g saldo puskalle.

Bruce Willis

heinäkuu 04, 2013, 12:48:26 ip #522 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 04, 2013, 12:58:56 ip käyttäjältä John McClane
TILANNETIETOA!

Laskin nyt keskiarvon vastauksista ja kaiken kaikkiaan arvauksia on tullut 568.624 kg  edestä.  kun tuosta otetaan keskiarvo niin saadaan 13.538 KG satoa!
Menee mielenkiintoiseksi tämä kilpailu, mutta on mukavaa katsoa kuka voittaa  8)

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

neutraali


TuffGong

Elokuun lopussa 18,5 kg ja Syyskuun lopulla luvut menee 30 kilon paremmalle puolelle.

lambertti


bluesman

Lainaus käyttäjältä: John McClane - heinäkuu 04, 2013, 12:48:26 ip
TILANNETIETOA!

Laskin nyt keskiarvon vastauksista ja kaiken kaikkiaan arvauksia on tullut 568.624 kg  edestä.  kun tuosta otetaan keskiarvo niin saadaan 13.538 KG satoa!
Menee mielenkiintoiseksi tämä kilpailu, mutta on mukavaa katsoa kuka voittaa  8)


Jännää!!!

Jos joku haluaa nähdä kyseisen Bondan livenä, on nyt vielä jonkinmoisia mahdollisuuksia kun olen kalareissun saaliit saanut pakkaseen ja olen vielä lomalla. Samalla joutuu kauhistelemaan muitakin kasveja kun tuo kilpayksilö on kasvarin perällä. YV:llä voi lähestyä jos kiinnostaa.

Feint

Lainaus käyttäjältä: bluesman - heinäkuu 08, 2013, 17:42:29 ip
Lainaus käyttäjältä: John McClane - heinäkuu 04, 2013, 12:48:26 ip
TILANNETIETOA!

Laskin nyt keskiarvon vastauksista ja kaiken kaikkiaan arvauksia on tullut 568.624 kg  edestä.  kun tuosta otetaan keskiarvo niin saadaan 13.538 KG satoa!
Menee mielenkiintoiseksi tämä kilpailu, mutta on mukavaa katsoa kuka voittaa  8)


Jännää!!!

Jos joku haluaa nähdä kyseisen Bondan livenä, on nyt vielä jonkinmoisia mahdollisuuksia kun olen kalareissun saaliit saanut pakkaseen ja olen vielä lomalla. Samalla joutuu kauhistelemaan muitakin kasveja kun tuo kilpayksilö on kasvarin perällä. YV:llä voi lähestyä jos kiinnostaa.


Missäs sun farmi olikaan? Luultavasti aivan liian kaukana, muuten lähtisin vaikka heti ryöstöpyhiinvaellusretkelle  :(

bluesman

Lainaus käyttäjältä: Feint - heinäkuu 08, 2013, 18:39:09 ip

Missäs sun farmi olikaan? Luultavasti aivan liian kaukana, muuten lähtisin vaikka heti ryöstöpyhiinvaellusretkelle  :(


Nurmijärvellä.

Juso

Kisaan en osallistu kun Bondaa on vielä jäljellä seuraavan vuoden tarpeisiin. Mutta väitäisin, että 10 kiloa on varma, 15 hyvin haarukassa, ja jos säät ovat suotuisat syyskuulle asti, 20 kiloa mahdollinen.

Täsmäisku Norjaan, montaa päivää et vissiin reissussa ollut?

bluesman

heinäkuu 08, 2013, 20:32:24 ip #531 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 08, 2013, 20:34:18 ip käyttäjältä bluesman
Lainaus käyttäjältä: Juso - heinäkuu 08, 2013, 19:33:44 ip
Kisaan en osallistu kun Bondaa on vielä jäljellä seuraavan vuoden tarpeisiin. Mutta väitäisin, että 10 kiloa on varma, 15 hyvin haarukassa, ja jos säät ovat suotuisat syyskuulle asti, 20 kiloa mahdollinen.

Täsmäisku Norjaan, montaa päivää et vissiin reissussa ollut?


Kaksi täyttä päivää kalastusta, saman verran matkoihin. Tai jopa enemmän. Jäämerikalastusta pahimmillaan 300m syvyydestä.
Kelit T-paitakeliä yksi päivä, toinen päivä joutui takin laittamaan päälle.



Jotta ei menisi aivan offtopiciksi kerrottaneen että pari uutta chiliharrastajaa on reissujen myötä aloittanut kasvattelun.

bluesman



Bonda takahuoneessa. Ei tuossa kuvassa nyt niin erikoisen montaa podia näy. Huomioitavaa on tosin se ettei kasvista kuvassa näy kuin osa. Laastipalju on 90-litrainen.

PP

Onko tuossa yläpuolle kymmenniä naruja vai millä nuo pysyy pystyssä ja kasassa? Vai onko niin jäykkää kasvua ettei tarvi tukea?

akselsson1

Järjetöntä meininkiä, itse voin vain unelmoida moisesta!  8)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

bluesman

Lainaus käyttäjältä: PP - heinäkuu 08, 2013, 23:33:05 ip
Onko tuossa yläpuolle kymmenniä naruja vai millä nuo pysyy pystyssä ja kasassa? Vai onko niin jäykkää kasvua ettei tarvi tukea?


Podit kun turpoavat niin oksat aluksi nuokkuvat ja sitten repeävät jos ei niitä tue. Bondassa on n. 50 tukinarua jelppaamassa.

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 08, 2013, 23:49:03 ip
Järjetöntä meininkiä, itse voin vain unelmoida moisesta!  8)


Niinpä. Turska on ihan ok.

rami12

Komean näkönen kala ja nuo sun kasvitkin on todella hienoja. oot saanut multakasvatuksessakin aikaan todella iso kokoisia kasveja

jewe

Lainaus käyttäjältä: bluesman - heinäkuu 08, 2013, 22:36:16 ip
Taitaa sulla olla joka sormi muuttunut peukaloksi ja vieläpä vihreäksi. Tai onhan ne jo niitä aikoja jo olleet.


Kopsasin tänne...jonne sopii paremmin.

Kalastaminenkin sujuu näköjään jotenkuten.

Huru-ukko


x46900

12,182 kg.

Siis arvio tuosta aivan uskomattoman hienosta kasvista tulevasta sadosta, nostaisin hattua jos sellaisen omistaisin.