toukokuu 18, 2024, 20:16:43 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Jäsenkorttien postitustalkoot!

Aloittaja jaolsten, marraskuu 20, 2014, 14:12:07 ip

« edellinen - seuraava »

Whili

Postitäti toi kortin  :D  Kyllä ny kelpaa  ;D ;D

Hubert

Tänne kortti tuli tädin sijaan postisedän kantamana.  ;D

On kyllä hieno kortti!
Kiitos kortin tekemiseen ja postitukseen osallistuneille yhdistysläisille!

chilifellow

Iso käsi eli KIITOS postista. Kortti on komia. Kyl nyt kelpaa mennä jouluostoksille Chilitarvikkeeseen. 😁
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

Trioniska

 :'(

Ei tullut tänään tänne vielä...
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

NPhoBiaz

Minä pääsen hipelöimään korttiani vasta joulun jälkeen. :'( Mutta järjettömän hieno homma, kiitokset!
Kysäisenpä nopeasti kun missään ei mitään listaa ole, että MISTÄ kaikkialta tuolla kortilla saa jäsenetuja? ???

wille

Perille tuli ja komia on. Täytyy ostaa henkselit, että voi paukutella. Korttia välillä vilkutellen, totta kai. Mun omassa ei ollut kun pelkkä Debit? Missä Credit?
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

PP

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - joulukuu 04, 2014, 15:27:19 ip
Minä pääsen hipelöimään korttiani vasta joulun jälkeen. :'( Mutta järjettömän hieno homma, kiitokset!
Kysäisenpä nopeasti kun missään ei mitään listaa ole, että MISTÄ kaikkialta tuolla kortilla saa jäsenetuja? ???


Asia on työnalla, mutten pysty lupaamaan milloin saadaan lista esille. Kortin mukana tulee Chilitarvikkeen mainos, jossa joulukuun etuna on 10% alennus.

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: PP - joulukuu 04, 2014, 15:49:38 ip
Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - joulukuu 04, 2014, 15:27:19 ip
Minä pääsen hipelöimään korttiani vasta joulun jälkeen. :'( Mutta järjettömän hieno homma, kiitokset!
Kysäisenpä nopeasti kun missään ei mitään listaa ole, että MISTÄ kaikkialta tuolla kortilla saa jäsenetuja? ???


Asia on työnalla, mutten pysty lupaamaan milloin saadaan lista esille. Kortin mukana tulee Chilitarvikkeen mainos, jossa joulukuun etuna on 10% alennus.


Luulin, että sellainen lista on jossain olemassa, muttei vaan jostain syystä ole osunut omiin silmiin hakemisesta huolimatta. :D Selvä homma, kiitoksia. Chilitarvike riittää vallan mainiosti näin alkuun. ;)

Trioniska

Tulihan se kortti tännekin  ;D

Pitänee päivittää osoitetiedot yhdistykselle kun tuli edelleenvälitettynä  ::)
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014