joulukuu 11, 2023, 17:47:59 ip

Uutiset:

Tervehdys, kaksi samaan aikaan sattunutta teknistä muutosta / ongelmaa summa aiheutti vajaan viikon katkon foorumille. Nyt palvelinohjelmisto on jouduttu päivittämään uuteen ja sekä ulkoasu että toiminnallisuus on muuttunut. Toivotttavasti ei ainakaan kovin paljoa huonompaan suuntaan. Odottamattomia ongelmiakin saattaa ilmaantua.

Mustang kylmäsavukehitin + purut "parillakympillä" - tee tarjous!

Aloittaja sorrii, helmikuu 29, 2016, 10:20:51 ap

« edellinen - seuraava »

sorrii

Ostin viime kesänä tuollaisen "piparimuotti-teräsverkko-mallisen" savukehittimen sekä pussillisen saman firman purua.
Minä en saanut sitä kunnolla toimimaan, kun tuppasi sammumaan. Saattoi toki olla liian umpinainen (pelti-)laatikko käytössä.

Tämän setin myyn "parillakympillä" sellaista haluavalle.
Alkuperäinen ProQ merkkinen vastaava on ollut myynnissä jo monta vuotta, joten luulisi sen osaavissa käsissä jotenkin toimivan: Ei tämä kopio kovin erilainen ole.
Mä epäilen, että se Mustangin puru on jotenkin liian karkeaa. Se on ainakin selvästi karkeampaa kuin alkuperäisen ProQ-savustimen puru.

Mä en kuitenkaan viitsi tuon kanssa leikkiä, kun en oikeestaan edes pidä savun aromista ...  :-X :-\ :-[
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`