toukokuu 19, 2024, 05:17:31 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Oletko kännissä?

Aloittaja Aji Inferno, maaliskuu 23, 2013, 21:16:05 ip

« edellinen - seuraava »

DP


Whili

Yks känni viellä ja sitten alkaa tipaton  8)

..tai mikään känni, vaan sivistynyttä siemailua  :D

jussa

Lainaus käyttäjältä: Whili - joulukuu 31, 2016, 20:35:48 ip
Yks känni viellä ja sitten alkaa tipaton  8)

..tai mikään känni, vaan sivistynyttä siemailua  :D


Olen aikaa sitten tehnyt itselleni lupauksen, että tipatonta tammikuuta en koskaan vietä. Jos alan tipattomalle, niin se on sitten loppuelämäksi.

Se on mun ehkä perverssi näkemys tähän asiaan. Itsehän olen illan mittaan nauttinut hieman kuohuviiniä ja olutta ja taidanpa seuraavaksi ottaa hieman Lagavulinin Distillers Editionia. Tai jallua. Päätöksiä...  ???

Hyvää uutta kasvatuskautta kaikille!

(Taustalla laulu- ja soitinyhtye Motörhead soittaa kappaletta Thunder & Lightning)

Kaudet: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020

Whili

Niin tuo tipaton kuukausi on liukuva käsite  ;) 
Kekäänhän ei käske pitää kaikkia päiviä yhteen pötköön.  Mutta eipä kekään käske olla yrittämättäkään  >:D

Whili

En niin kokonaisvaltaisesti kuin haluaisin, mutta olkoot  >:D

...ja nartulta terveisiä !!!

bläkkäri

Ensimmäinen uudenvuodenvietto selvinpäin sen jälkeen kun 18 tuli täytettyä. Eikä oikeestaan omasta tahdostakaan.
Oli senverta raju puhdistautuminen elimistölle pari päivää aiemmin vatsataudin muodossa ettei uskaltanut mitään kahvia vahvempaa koneeseen eilen kaataa. Koska kostea reissu etelään nyt siirtyi kuukaudella, tuli sopiva hetki pitää pieni "paussi" törpöttelystä.

Tähän kohtaan hyvä mainita että aina olen ollut tipatonta Tammikuuta vastaan, tuntuu olevan sellainen ulkokuoren kiillotus lähinnä, ainakin näin vahvasti somepainotteisena aikana. En yleistä, mutta varmaan melko monella se Helmikuu on sitten sitäkin kosteampi...

Eli jos tekee mieli tipoitta olla, niin ollan sitten ihan hiljaa itsekseen eikä mainosteta sitä jokaiselle joka vastaan tulee. Ja mikä tahansa muu kuukausi paitsi Tammikuu. Joku vuosi taakkepäin tuli täältä jostain ketjusta saatua innostus Tipattomaan Helmikuuhun ja ihan hyvin se taisi tulla pidettyäkin.

Nythän tässä sitten ammutaan itteään jalkaan oikeen kunnolla, kun Tammikuussa ilman tippoja ollaan. Mutta puolustuksekseni sanottakoon että tämä tipattomuus alkoi jo Joulukuun puolella.
Suurin innoittaja ei tälle tauolle ollut suinkaan yletön lääräys, vaan se että painonpudotus on pitkään junnannut paikallaan.
Tuli lyötyä vaimon kaa viskipullosta vetoa että alle 85 menee Tammikuun aikana. Ja siihen tullaan pääsemään :D.

Ketään siis moralisoimatta ja kaikille mukavat Uudet Vuodet toivottaen :).

ps. Ei muuten ole tänä aamuna tukka kipiä...

Siika

jep n 7 kk tipaton ym ruokatottumuksien muutos ja 28kg kevyempi olo nyt 8) 8) 8),no nyt kun takana 32 h työputki niin otan  neljä olutta ja sitten taas seuraavan kerran kun siltä tuntuu eli varmhaan kevätkesä 2017 ;) ;) ;)
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

jussa

Olen joskus tipattoman tammikuun viettäjille sanonut, että miksi sen pitää olla juuri tammikuu, koitappa pitää joskus tipaton kesäkuu  ;D
Kaudet: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Whili - tammikuu 01, 2017, 04:03:02 ap
...ja nartulta terveisiä !!!


Kerro takasin :) Missäs se narttu oikeen luuhaa kun ei oo näkyny foorumilla, heinäkuussa viimeks kirjautunut mokoma  >:(

sorrii

Tipaton Tammikuu ( Valkeakosken UPM'n henkilöstöllä 70-luvulta asti "Raitis Helmikuu" - kuukausista lyhin) on hyvä perinne niille joilla ei ole ongelmia tai asennevammaa alkoholin suhteen. Kohtuukäyttäjälle virallisten normien mukaan (max 21 annosta/viikko) sen ei pitäisi vaikuttaa mihinkään. Ison älämölön siitä tekevat ne, joille se on oikeesti saavutus tai ylivoimainen haaste.

Itselläni oli pientä kokonaisvaltaista haastetta alkoholista vuoteen 1998 asti. Sitten aloitin vähän etuajassa tipattoman 2000-luvun. Paino nousi ensimmäisten 3kk aikana 18kg (68kg -> 86kg) ja kun lisäsin liikuntaa, niin saavutin maagisen 100kg joskus 2004 aikoihin ... ;)

Jos tipaton kuuri pudottaa painoa, niin ei se vielä mikään alkoholiongelma ainakaan ole. Ruoka maistuu ja elämä hymyilee.... :)

Vakavasti sanottuna reilukaan ryyppääminen ei monelle ole ongelma jos terveys kestää. Todellisen ongelman huomaa vasta, jos on vaikeuksia olla ilman. Alkoholistiksi ei voi tulla ennenkuin ainakin yrittää lopettaa.

Mä olen aina vähän kännissä. Putosin nuorena kiljupönttöön ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - tammikuu 01, 2017, 15:31:39 ip
Lainaus käyttäjältä: Whili - tammikuu 01, 2017, 04:03:02 ap
...ja nartulta terveisiä !!!


Kerro takasin :) Missäs se narttu oikeen luuhaa kun ei oo näkyny foorumilla, heinäkuussa viimeks kirjautunut mokoma  >:(
Lupas tulla morjestaan meitä  :D

unenkuva

"100 päivää selvinpäin"-Haaste. Helposti menee, vuodessa on 52 viikkoa, niin riittää kun kaksi päivää vuodesta on selvinpäin  8) ;D

Vuorikaskas

tammikuu 12, 2017, 23:55:50 ip #372 Viimeisin muokkaus: tammikuu 12, 2017, 23:59:02 ip käyttäjältä Vuorikaskas
Lainaus käyttäjältä: unenkuva - tammikuu 02, 2017, 13:53:15 ip
"100 päivää selvinpäin"-Haaste. Helposti menee, vuodessa on 52 viikkoa, niin riittää kun kaksi päivää vuodesta on selvinpäin  8) ;D


Oliktko känn issä vai minä kun en ymmärtänyt. Jos ois öisin  vaan kännissä niin... öö.. ei sekään tuota arvoitustasi selvennä. Hmm...

Mä olen nyt kyllä jonkin verran. Vähän hölmösti kun jopa katsoinjäsenlistasta että kolmessasataa pääsee vasta Tabascoksi.  Vielä 54 viestiä. Kai tästäöki osiosta saa näitä pojoja? Menee piähä.  Arvostus klasvaa.

Vuorikaskas

tammikuu 12, 2017, 23:59:33 ip #373 Viimeisin muokkaus: tammikuu 13, 2017, 00:01:37 ap käyttäjältä Vuorikaskas
Pakko kokeilla saako pisteitä.  >:D

edit.  Saa!  Jees.  Illan huipennus.  Onneksi ihmisellä on näin tärkeää innostuksen kohdetta.  :o  Tabascot on muuten jo tosi tietäjiä. Tiätteks?

Huru-ukko

Tuohan tiedetään. Kännissä tai selvinpäin ne on sopivia trollien vedätettäviksi, jopa kristallitkin.

WhiskySieppo

Perskännissä, pakkolmalle panivat perkeleet.  >:D >:( >:( >:(   Glenfarclas 12v litran pottu pian loppu. Hik.


Whili

Kännissä en ole, ainakaan perskännissä  >:D 
..mutta sev voin kertoa jotta terveisiä kaikille !!!  Meinaan nartulta ja uhkas tulla vieraileen foorumilla.

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 19, 2017, 20:08:14 ip
Kännissä en ole, ainakaan perskännissä  >:D 
..mutta sev voin kertoa jotta terveisiä kaikille !!!  Meinaan nartulta ja uhkas tulla vieraileen foorumilla.


Paras näyttääkin naamaansa täällä välillä... ???

Käki

En tarpeeksi. Toka saunaolut menossa, vaikka sauna ei vielä ole edes lämpiämässä  :-X

bläkkäri

Pikkuhiljaa alkaa promillet oleen nousussa. Aika paljon raskaita asioita takana, mutta jo hieman valoa tunnelin päässä. Eli nyt ei juoda suruun, nyt juodaan Iloon :D :D :D!


Tuollaset pari "pikkupulloa" toi sisko mulle Etelän lomalta kun oikeen nätisti pyysin. Piti vielä itte hakee jenkkiviskiä ripasesta kun edellisestä kokemuksesta oli jo melkeen parikyt vuotta vierähtänyt.

William Lawson´s:si oli aika suunmukasta, pehmosta ja hintansa väärti (14,90€/L ;)). Four Roses oli melko veikeää, rommi tulee ekana mieleen (ilman hedelmäisyyttä tietty).

Kaapin täyttymyksestä huolimatta olut maistuu tästä eteenpäin, koska viski on nautittavaksi, kaljaa kiskotaan.  Kippis!