huhtikuu 18, 2024, 06:52:33 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Oletko kännissä?

Aloittaja Aji Inferno, maaliskuu 23, 2013, 21:16:05 ip

« edellinen - seuraava »

Huru-ukko

Famous Grouse on hintaluokassaan ihan aatelia. Vaikka en whiskyjen ystävä olekkaan  :o-

tp.teppet

pitkästä aikaa hyvässä maistissa opiskelija bileiden jälkeen. Onneksi rastia pitämässä muille niin selvisi halvemmalla.

bläkkäri

Tänään vois kyllä vaikka hiukan ollakkin. Jos sitä pari olusta...

narttu

Nyt on tätsy kyll melkosesti pätkässä. :o
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: narttu - maaliskuu 25, 2017, 02:39:54 ap
Nyt on tätsy kyll melkosesti pätkässä. :o


En usko, ei ees yhtään kirotusvihrettä viestissä  ::)  :P

Whili

No en ole !!  Eikä maita,  mutta olo on muuten vaan viikon kuumeilun jälkeen sekava  >:( >:(

Mitenkähän pian kaapissa olevat kaljat rupeavat maistumaan tölkiltä ja menevät pilalle ??

sorrii

Onhan tölkkikaljassa parasta ennen -merkintä  :-\
Se pitää aika hyvin paikkansa ellei nyt ole säilytetty jossain lämpökaapissa tai auringossa.

Mä olin aikanaan panimolla röissä [Pripp's] jossa oli tapa, että pullokaljan maksimiaika tehtaan varastossa oli vain 10 viikkoa, jonka jälkeen menivät tuhottavaksi! Purkkikaljalla se aika oli puolet pitempi...

Mehän nuoret miehet epäiltiin suuresti ettäkö hyvä kalja pilaantuisi edes vuodessa .. eihan se voi .. ja maistettiin sitten sellaista 8 kuukautta vanhaa: Kyllä muuten maistui paskalta ... Ei sitä olisi voinut juoda edes jurrissa.

Toisaalta mä oon mökillä juottanut vieraille talven yli kellarissa säilytettyä pullokaljaa eikä kukaan valittanut  8) 8) Siellä maakellarissa on talvella 0-2 astetta ja varmaan säilyvyys vähän paranee. Juopottelin viime viikonloppuna talven yli jäänyttä Cokista. Jopa avatussa pullossa se oli ihan ok ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Itse rupean epäilemään kaljan viallisuutta jos tölkki on viikkoa kauemmin jääkaapissa   ;)

sorrii

Juu. En mä omia kaljojani koskaan jääkaappiin asti raahannut. Parastahan se on suoraan kaupanhyllyltä lähimmälle puistonpenkille kannettuna. Jos oikein hienostelee, niin voi varovasti yrittää kantaa jonkun vesistön äärelle: Siinähän voi matkalla siemailla kävellessä pari herkimmin pilaantuvaa ..

Taisi olla juurikin Ruåtsissa kun joskus mainostettiin että "olut on kuin leipä - mitä tuoreempaa, sen parempaa"
Mä itse opin olusen makuun Pripp'sin varastossa työskennellessä. Tuoreempaa pääsivät teoriassa maistamaan vain ne pullottamon puolella työskentelevät ...

On muuten ainoa työpaikka johon olen mennyt toistamiseen töihin  :D
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

narttu

Kyllä olen, ja lisää kiskon. :o
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

narttu

En vielä, mutta eiköhän siihenkin vielä päästä. ;)
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna