heinäkuu 27, 2024, 02:21:54 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Akselsson 2024

Aloittaja akselsson1, tammikuu 14, 2024, 16:52:48 ip

« edellinen - seuraava »

akselsson1

Parin viimeviikon aikana Chinenset on alkanut pukata ihan älyttömästi podeja, oon ihan häkeltynyt. Lannoitusta oon alkanu nyt vähän vähentää. Jopa Black Naga on innostunut ja ainakin pari podia on tuloillaan, ja siitä oon tosi onnellinen kun se on aika harvinainen ja yks ihan mun suosikeista mausteena, ja mullakin on siemenet loppu ja vaan toi yks viimevuotinen puska jäljellä! Baccat porskuttaa myös ja ekat on alkanu ottaa väriä! jee!

Näyttäis kans siltä että nyt ainakin yks chinense risteytys tarttunut, pidetään vanhemmat salaisuutena, ja jos vaikka näistä sais siperrettyä oman lajikkeen jonain päivänä :) Jotku työnimet noille aihioille varmaan pitää kehittää että voi pitää lukua kuitenkin päivyrissä :)

Tuolle Bacca risteytykselle jota oon tänä kesänä kasvattanu monta puskaa niin oon kaavaillut että nimeksi voisi tulla simppelisti Aji Akselsson :D se rimmais ihan kivasti. mutta stabiiliin lajikkeeseen on vielä matkaa kun mennään vasta F1 ssä :D mutta ajatuksissa on yrittää että ekoista kypsistä lähtis heti kasvattaan syksyä vasten F2:a ja pienellä tuurilla ens kesäksi ois sitten teoreettisesti mahdollista saada jo F3 sta... Ainakin voi haaveilla :) Hyvät valot ja pieniä altakasteluruukkuja että satoaa aikaisin... eiks vaan? :)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Tervo

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 19, 2024, 13:23:54 ipHyvät valot ja pieniä altakasteluruukkuja että satoaa aikaisin... eiks vaan? :)

Pienet altakasteluruukut on syvältä, kotoa ei voi lähteä kuin pariksi päiväksi, poissa pidempään, niin rutikuivia.

akselsson1

Ei ne talvella tollanen joku ø150mm ruukku parissa päivässä mihinkää kuivu jos siinä kohtuullisen kokoinen baccatumm kasvaa :)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

akselsson1


Ekat Jigsawit alkaa punastua  :fire:

Muutamassa eri puskassa Lemon drop x Aji mango podeja on alkanut muuttua oransseiksi. Aika jees väri mielestäni. Kohta vois koittaa makua  8)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Jamsteri

Lemon drop x aji mango näyttää kyllä aika herkulliselta! Mitä sille sun feikki-ajicristalille muuten kuuluu?

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Jamsteri - heinäkuu 23, 2024, 18:51:25 ipLemon drop x aji mango näyttää kyllä aika herkulliselta! Mitä sille sun feikki-ajicristalille muuten kuuluu?
Niin näyttääkin, jännityksellä odotan makutestin tuloksia  :chili:

Feikki AC on voinut ihan hyvin parvekkeella, poimin siitä yhden kypsän podin pari päivää sitten ja on siellä lisääkin tulossa. Makuodotukset ei sen suhteen ole kovin korkealla  :-\
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

akselsson1

Tässä pari päivää kattellu puskia vähän tarkemmin. Ja uusia podin alkuja tai jo keskikokoisia podeja on löytyny lehvästöistä semmoset määrät että voi morjens. Nyt olen huolestunut siitä että mitenhän nämä kaikki kypsyy ennen pakkasia :D Onnekseni kaikki on siis tosiaan astioissa jotka on teoriassa tuotavissa sisälle, mutta eri asia mahtuuko ne ja saako niitä irti toisistaan ehyenä.... :D
Viikonloppuna on varmaan tiedossa ekaa sadonkorjuuta, LDxAjiMangoa, joku Jigsawi,  ja ehkä Aji Fantasy stripey :)sisällä ollu CGN...Habanerossa on kaks kypsää ruskeaa möttiä :)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011