toukokuu 13, 2024, 19:23:38 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje II

Aloittaja Whili, tammikuu 03, 2013, 13:07:49 ip

« edellinen - seuraava »

bläkkäri

Eilen illalla töistä kotiuduttua oli tarkoitus siidut plarata läpi ja pistää paketti tänä aamuna eteenpäin. Iski kuitenkin senverran raju vatsatauti ja päälle vielä kunnon kuume että saattaa parilla päivällä lähetys viivästyä. Tallessa kuitenkin on :).

bläkkäri

Ja kirje liikkuu taas, matkalla kohti Myllykoskea :D.

Paljon tarttui lajikkeita tulevalle kaudelle ja lisäsin jonkunkymmentä Inca Berryn siementä. Ovat kasvaneet Aji Cristallien välissä, joten jos ovat risteytyneet niin voihan ne sieltä sitten joku poistellakin.

sorrii

Inca Berryn ja AC'n risteymä voisi olla jopa toivottu "lapsi" ... ;) ..onnellinen sattuma. Eipä risteymia kauheen helposti tule. Mulla itselläni on aina kasvanut pienessä kasvihuoneessani ja parvekkeella ebbissä kolmea-neljää lajia Ajeja vierekkäin, oksat ristissä, enkä tiedä saaneeni aikaan risteytymiä. Lajit olleet kuitenkin aika erilaisiakin, joten luulisi risteytyneen huomaavan, esim. Aji Cristal x Lemondrop tai joku Lemondrop x Starfish ... Eipä ole 7 vuoden sekoittelun aikana tullut yhtään havaittavaa ristetymään omistani. Aina oon kuitenkin ~puolet kasveistani kasvatellut omista siemenistä.

Ei tuollaisia pidä poistaa, mutta tosi kiva jos se mahdollisuus ilmoitetaan. Mä laittaisin maininnan ehkä siemenpussiin ...

Hyvä muuten että on vielä aikaa: Omat tän vuoden siemenet ovat vielä  lautasilla ja talouspaperinyyteissä pitkin hyllyjä ...  ??? ???
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Myllykoskimansion

Ja paketti on perillä!  8) Lähtee heti maanantain postissa kohti pohjoista.  :thumbup:

ChIlIDoG


Myllykoskimansion

Paketti ratsattu ja teipattu kiinni. Täydennys idätyksiin oli Aji painotteinen. Benitioa, Bananaa ja paria muuta. Pakettiin lähti mukaan, Rieseniä, Rocoto Gianttia ja paria muuta hyväksi havaittua vakkari kasvattia. Toivotaan että ehtii ti-ke sinne pohjoisiin.  :chili:

ChIlIDoG


ChIlIDoG

Paketti plärätty läpi ja huomenna lähtee seuraavalle.

Cyradish


Whili

Vielä ehtii ilmoittutumaan kierrokselle  :D

    Säännöt ketjun aloitusviestissä !!

Cyradish

Ei ollut Pate postista tuonut mulle vuoden (tähän mennessä) odotetuinta paketti vielä tänään. Toivis huomenna :)

Whili

Listan loppupään järjestys on muuttunut !!

sorrii

Tuli siis pari viikkoa lisäaikaa/viivytystä mulle. Ok ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Lainaus käyttäjältä: sorrii - tammikuu 10, 2017, 17:15:55 ip
Tuli siis pari viikkoa lisäaikaa/viivytystä mulle. Ok ...
pari päivää..

sorrii

3 ukkoa lisää väliin venyttää helposti ainakin yli viikon, jos Postin kyydillä mennään ... eisevväliä. Yhtä sekaisin mun hommat on silloinkin  :-[ :-X :-\
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Lainaus käyttäjältä: sorrii - tammikuu 10, 2017, 22:19:32 ip
3 ukkoa lisää väliin venyttää helposti ainakin yli viikon, jos Postin kyydillä mennään ... eisevväliä. Yhtä sekaisin mun hommat on silloinkin  :-[ :-X :-\
Yks ukko lisää tuli väliin.

sorrii

Sinä se oot pikkutarkka  :D ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Cyradish

Nyt oli Pate laittanut viestin, että nouto lähimmästä postista maksikirjeestä. Ei vissiin sitten ollut mahtunut luukusta sisään. Voi, rähmä! Yritän ehtiä tänään hakea postista, mutta sekin menee jo kasilta kiinni  >:(

Whili

Kannattaa pakata huolellisesti, ettei tuo 30mm maksimipaksuus ylity.

Cyradish

^ Meillä voi olla myös ihan vaan huonon mallinen postiluukku (vanha kerrostalo).

Yritänpä saada paketin huomisen postiin. Ehdin kuin ehdinkin hakea tänään sen.