toukokuu 18, 2024, 14:29:07 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Koeputkia chilijauheelle?

Aloittaja MadDog, syyskuu 16, 2011, 12:07:02 ip

« edellinen - seuraava »

PP

Nuo kiinnostaa minuakin. Voisin ottaa 50 kpl, yv:llä tulee tarkempia tietoja.

cuski

Laskin just hintoja, otan kaksi pakettia yht 130.42e eli pyöreesti 130e 800kpl 50 kpl 8e + mahdollinen posti maxikirjeenä 2lk 3e ja 4e 1lk.
Kahlaan ketjun kohta läpi ja listaan tilaajat.

cuski

cuski

syyskuu 18, 2011, 16:40:31 ip #42 Viimeisin muokkaus: syyskuu 19, 2011, 19:24:35 ip käyttäjältä cuski
popcornmaker 25/50 kpl
paawi                25/50 kpl
-v-                   50 kpl
eric sour            50
jewe                  50 kpl
tt                      50 kpl
waikku               50 kpl
Noseless            50 kpl
maddog              50 kpl
azukki                50 kpl
tso                    50 kpl
ludwigvonantero  50 kpl
pp                     50 kpl
larski                  50 kpl
hessi                  50
eli 700-750 kpl olisi menossa. Huudelkaa pikaisesti jos ette haluakkaan (tai ootte raumalaisia) tai haluatte mukaan itelle jätän 100 kpl eli vapaana 0

Mikäli suinkin ehdin niin tilaan illalla kun pääsen kotiin.

Toimituksista pk seudalla pistetään järjestymään, mikäli ehtivät kokouksesta ja sitten posti. Postista mikäli asutte lähekkäin vaikka useampi sitten yhdelle joka sitten jakaa.

Heti tilauksen tehtyäni heitän yv jossa tilinumero ja mun yhteystiedot.

cuski

edittiä lisätty larski. Selvennyksenä lisäsin ainoasteen ne jotka huuteli sen jälkeen kun otin tilauksen kontolleni :)

Lisätty eric sour

päivitetty

Larski

HEP! Edelleen oon mukana, jotenka tänne 50 kpl.

ottulo

Voisin lähteä mukaan sillä 50kpl:lla, niin saa toisen setin täyteen. Vai laitetaanko azukki puoliksi 25-25?

Kaisuli-Haisuli

syyskuu 18, 2011, 17:02:04 ip #45 Viimeisin muokkaus: syyskuu 18, 2011, 17:08:07 ip käyttäjältä Kaisuli-Haisuli
Lainaus käyttäjältä: cuski - syyskuu 18, 2011, 16:40:31 ip
Mikäli suinkin ehdin niin tilaan illalla kun pääsen kotiin.

Toimituksista pk seudalla pistetään järjestymään, mikäli ehtivät kokouksesta ja sitten posti. Postista mikäli asutte lähekkäin vaikka useampi sitten yhdelle joka sitten jakaa.

Heti tilauksen tehtyäni heitän yv jossa tilinumero ja mun yhteystiedot.


Kannattanee hetken odotella ennen tilausta, ehdottelin raumalaisille jo kimppatilausta kun 1.10. on miittiä tulossa ;)
MasaT, Herra47, Rundari ainakin ovat raumalta ja ainakin Herra47 on lähdössä tän seudun kimppatilaukseen mukaan.

edit: näköjään tuli kirjoiteltua väärän profiilin alta, Herpiili siis täällä kirjoitteli :D

cuski

Nih siksipä halusin sitovat ilmot ei jaksaisi säätää. Mikäli nyt kolme tipuu niin eiköhän niillekin koti löydy.

cuski

Masa.T

Ilmoitin jo Herpiilille osallistuvani tuohon Rauma-miittiin tulevien tilaukseen, joten minun nimeni voi ottaa pois listasta.

jewe

Lainaus käyttäjältä: cuski - syyskuu 18, 2011, 16:21:12 ip
Laskin just hintoja, otan kaksi pakettia yht 130.42e eli pyöreesti 130e 800kpl 50 kpl 8e + mahdollinen posti maxikirjeenä 2lk 3e ja 4e 1lk.
Kahlaan ketjun kohta läpi ja listaan tilaajat.

cuski


Hinnathan tuolla oli sitten alvittomat.

Rundari


cuski

Kämmäsin hinnan anteeksi, ei ollu helppoa kännyllä ja gprssällä tarkistaa hintaa. Eli oikea on 162.89 e ja 50 kpl 10.19 e. Alvit ja toimituskulut mukana.
Odottelen huomiseen montako vielä tippuu tilauksesta.

Eric Sour

Mullekin kelpaisi edelleen se 50 kpl.

Herra 47

minä myös siirryn tuohon rauma pori tilaukseen ellei kauheaa haittaa tule... Tuli tuo vasta ilmoittamiseni jälleen
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

cuski

popcornmaker ja paawi  vahvistakaa määrä.
Noseless otatko 50 kpl?

cuski           

tso


Tunturi Tigerin puolesta vahvistan 50kpl.
#20

ottulo


cuski

Se on sitten siinä :D Tilaus lähtee tänään ja toivottavasti on viimeistään perjantaina mulla.
Lähetän illan aikana mun yhteystiedot, vastaavasti lähetätte omat mulle ja miten toimitus pks, kokous vai posti.
Katotaan postikulut kuhan näkee minkäkokosia paketeista tulee.

cuski

Jompru

Jos tuosta tilauksesta jäi jotain ylimääräisiä tai jakamattomia, niin voin ottaa kanssa jonkunlaisen setin.

cuski

Jompru: katotaan loppuviikosta.

cuski

cuski

syyskuu 19, 2011, 19:39:25 ip #59 Viimeisin muokkaus: syyskuu 19, 2011, 20:30:21 ip käyttäjältä cuski
Tilattu nyt jännätään ehtiikö perjantaiksi. Nyt sorvaamaan massaspämmiä :)

Edit sinne män taisi tulla jokunen tuplakin ja jos ei näy viestiä niin unohdin välistä :)

edit2 kun maksatte laittakaa nikki kommetti ruutuun voisi helpottaa