toukokuu 15, 2024, 01:29:20 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Keskustelualueella viettämäsi kokonaisaika? (Äänestys päivitetty)

Aloittaja Tagl, heinäkuu 13, 2010, 13:55:42 ip

« edellinen - seuraava »

sorrii

38 päivää ja risat ...  ???
Mähän oon asunut täällä 5 vuotta ..  :-[ :-\

Taitaa mennä niin, että mä pidän sivun auki selaimella vaan tasan silloin kun luen tai kirjoitan. Niillä/teillä jolla on paljon enemmän kertynyt aikaa tilastoihin lyhyemmässä ajassa ja vähemmillä viesteillä, lienee tapa jättää sivu tai välilehti auki välillä ja usein taustalle ?!?
Mä oon siinä vanhan koulun kasvatti tietokoneella että pidän sitä päällä vain kun käytän. Kone ei ole koskaan idlenä päällä eikä lepotilassa. Sammutan yleensä aina jos nousen pois koneen äärestä ... jne.

Koskahan muuten tuo laskuri on tullut? Chilivaari mainitsi että on aloittanut paljjon ennen kuin laskuri tuli käyttöön. Ehkäpä mullakin se alkuaikojen aktiivisempi aika puuttuu laskuista. Nykyään varmaan oon foorumissa paljon vähemmän kuin pari vuotta sitten ...

Pitäisköhän kokeilla pitää konetta auki 24/7 ja kokoajan chilifoorumi auki omalla selainsivulla vaikka pari kuukautta. Jouluun mennessä voisin olla foorumin kuningas, keisari ja diktaattori ...  8) 8) 8)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Wolfman

Laskuri ei laske kokoaikaa jonka sivu on auki vaan aikaa lasketaan muutama minuutti viimeisestä sivulatauksesta eteenpäin. Muistaakseni laskee samoilla "arvoilla" millä nimimerkki näkyy etusivun alareunassa "Paikalla olevat käyttäjät" kohdassa ja tuossa näkyy ne jotka ovat ladanneet sivujen sisältöä viimeisten 15 minuutin aikana.

sorrii

Voisko sitten laskuri stopata kun kirjoittaa oikein pitkään eikä lataa mitään uutta sivua  :o
Mä kirjoitan joskus aika piitkään ja hartaasti: käytän aikaa kirjoituksiin vielä enemmän kuin viestien pituudesta voisi luulla ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

DP

Lainaus käyttäjältä: sorrii - lokakuu 22, 2015, 23:59:33 ipPitäisköhän kokeilla pitää konetta auki 24/7 ja kokoajan chilifoorumi auki omalla selainsivulla vaikka pari kuukautta. Jouluun mennessä voisin olla foorumin kuningas, keisari ja diktaattori ...  8) 8) 8)

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - lokakuu 23, 2015, 00:14:55 ap
Laskuri ei laske kokoaikaa jonka sivu on auki vaan aikaa lasketaan muutama minuutti viimeisestä sivulatauksesta eteenpäin.

Eli siis F5 napille auto clicker, problem solved. ;D

Trioniska

Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

NPhoBiaz

Mulla tuota aikaa kertyy todella paljon johtuen tavastani päivittää sivua jatkuvasti, olin lähes missä vain. Eli aina kun tulee pieni hetki, jolloin on "luppoaikaa", otan luurin taskusta ja katson uudet viestit. Tämä kestää vain muutaman sekunnin ja saatan tehdä sitä kymmeniä kertoja päivässä. Vaikka jokaisessa vilkaisussa oikea "keskustelualueella vietetty aika" onkin joitakin sekunteja, niin foorumisofta kirjaa tilille 15min. :D Päivässä voi kertyä helposti useita tunteja.

Lainaus käyttäjältä: sorrii - lokakuu 22, 2015, 23:59:33 ip
Koskahan muuten tuo laskuri on tullut? Chilivaari mainitsi että on aloittanut paljjon ennen kuin laskuri tuli käyttöön.


Voin vilkaista, että kuinka pitkälle ylläpitolokit näyttävät foorumisoftan päivitykset.

NPhoBiaz

Viimeisin lokeissa näkyvä SMF-päivitys on 2.0.3, ja tuo laskuri on ollut jo 2.0.2:ssa. Eli taitaa olla vain jonkun muistin varassa, että koska tämä on tullut. Ennen vuotta 2012 se on joka tapauksessa tullut.

chilihardhead.fi

Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: Janne - heinäkuu 13, 2010, 18:29:46 ip
13 päivää, 12 minuuttia. Tilasto alkanee siitä kun softa päivitettiin SMF:ään, sillä kirjautumispäiväni on  Maaliskuu 28, 2002, 18:40:22.
En nyt muista milloin tuo päivitys tehtiin mutta todellinen aika minun(kin) kohdallani lienee moninkertainen :)
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Jomppe

Keskustelualueella vietetty aika:
5 päivää, 23 tuntia ja 15 minuuttia.

Rekisteröitynyt:
Huhtikuu 28, 2006, 20:42:06 ip

Monta vuotta mennyt välissä ettei ole tullut edes vilkaistua tätä foorumia. Olen kuitenkin tosi yllättynyt että noinkin paljon aikaa on tuhlaantunut.. ;)

Whili

On niin hurjia lukuja, jotta laitetaan minuutteina:  507712    8)

Tuo äänestys hieman huvittaa  ;D  ..joku voisi laittaa muutaman vaihtoehdon lisää.

unenkuva

22 päivää, 16 tuntia ja 55 minuuttia. Minulle nimenomaan on siten, että usein foorumi on auki välilehdellä koko työpäivän ja kämpillä myös. Paljon siis tilastollisesti olen paikalla vaikken ole oikeasti

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Toby - huhtikuu 12, 2015, 17:08:14 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - huhtikuu 12, 2015, 15:03:48 ip
Pitäisiköhän äänestystä päivittää ja lisätä omat vaihtoehdont yli 20 30 ja 100 päivää täällä roikkuneille... ;)

Kannatan! Saaadaan tuo jakauma noiden aktiivisten kannalta tasoittumaan. Äänestäjistä yli puolet kuuluu viimeiseen osioon :D


Lainaus käyttäjältä: Whili - lokakuu 30, 2015, 14:01:30 ip
On niin hurjia lukuja, jotta laitetaan minuutteina:  507712    8)

Tuo äänestys hieman huvittaa  ;D  ..joku voisi laittaa muutaman vaihtoehdon lisää.


Päivitin vihdoin äänestyksen vähän järkevämmäksi nykyaikaan nähden. ::)

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - lokakuu 30, 2015, 14:18:07 ip
22 päivää, 16 tuntia ja 55 minuuttia. Minulle nimenomaan on siten, että usein foorumi on auki välilehdellä koko työpäivän ja kämpillä myös. Paljon siis tilastollisesti olen paikalla vaikken ole oikeasti

Paikallaolosi päivittyy 15 minuutin välein, joten jos et aktiivisesti selaile, ei tule minuuttejakaan....
Olet ollut oikeasti täällä tuon verran  ;).

Whili


Wolfman

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - lokakuu 30, 2015, 14:42:56 ip
Päivitin vihdoin äänestyksen vähän järkevämmäksi nykyaikaan nähden. ::)


Oliskohan kannattanu samantien laittaa 100-150 päivää, 150-200 päivää ja 200+ päivää niin ei heti tarvis uudestaan päivittää  :P  ::)

Omalle kohdalle kyllä riittää vielä hyvin nuo nykyiset vaihtoehdot (24 päivää 10 tuntia vasta)  :)

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - lokakuu 30, 2015, 17:13:28 ip
Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - lokakuu 30, 2015, 14:42:56 ip
Päivitin vihdoin äänestyksen vähän järkevämmäksi nykyaikaan nähden. ::)


Oliskohan kannattanu samantien laittaa 100-150 päivää, 150-200 päivää ja 200+ päivää niin ei heti tarvis uudestaan päivittää  :P  ::)

Omalle kohdalle kyllä riittää vielä hyvin nuo nykyiset vaihtoehdot (24 päivää 10 tuntia vasta)  :)


Tuossa on ihan ideaa, lisäsin vielä perään. :)

Whili

Jaahas. Sitä laitettiin sitten jotain tavoteltavaa..   8)
Mites on Markus, pääsekkö ennen Juhannusta klikkaan seuraavaa pykälää ??   ;)

masaiman

lokakuu 30, 2015, 18:43:13 ip #198 Viimeisin muokkaus: lokakuu 30, 2015, 18:45:14 ip käyttäjältä Mattson
Reilu satakasi, aikalailla tuo kehitys romahtanu kun ei oo oikeen annettavaa niin sanotusti, pari kälystä vartta tuola autotallissa taas kituuttaa 100% keinovalon armoilla mut kukaan niistä edelleenkään jaksa lukea saati kirjottaa... vähä vapaa-aika menee lähinnä rätkää joko puunatessa, ajaessa tai näyttelyissä raahatessa...

Missäs muuten kaikki wanhat hurjat on? Ei oo kouvostoliiton porukoitakaan paljoo näkyny. InkRose välillä soittelee kahville mut aina onnistuu sellaseen väliin ettei pääse irtoon... se joskus puhuttu sysimiittikin on ollu pitämättä jo useamman vuoden...

Kattos perhanaa edellisellä viestillä näköjään menny neljä isoo rikki...

Whili

Lainaus käyttäjältä: Mattson - lokakuu 30, 2015, 18:43:13 ip
Reilu satakasi, aikalailla tuo kehitys romahtanu kun ei oo oikeen annettavaa niin sanotusti...

Ei oo mestarin kirjoituksia enään näkynyt tuolla jäkätijäkätin "sattuu ja tapahtuu" -osiolla  ;)