helmikuu 16, 2025, 15:02:13 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Voiko **tutukseen kuolla?

Aloittaja Linda, maaliskuu 02, 2010, 17:00:02 ip

« edellinen - seuraava »

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Mattson - huhtikuu 24, 2015, 09:37:44 ap
Triumphista hajosi jälkiasenteinen mittari oikeen 150km:n ajon jälkeen. Ostettu 2013 eli takuu ei liene voimassa. Lähetin sähköpostia suoraan euroopan edustajalle mutteivät ainakaan vielä ole vastanneet mitään. Ei siinä muuten mutku ei ollu mikään pilipali kiinanpaska vaan Koso Rx2, ovh 289eur.

Mailia suoraan valmistajalle. Toimii paremmin.

Itse valitin kerran suoraan jenkkeihin Levikselle kun lähes uusista noin 2v vanhoista farkuista repesi kangas yllätten. Ensimmäist viestit Levikselle ja vaativat oikein että heidän pitää saada tutkia housujen materiaali, että ne eivät saa revetä kuvaillulla tavalla (siis oli vähän pitempi sepostus tilanteesta) ja lähetin housut annattuun osoitteeseen ja parin viikon päästä posti toi kahdet uudet samanlaiset tilalle.

Samoten joskus lähetelly tietokoneen hajonneita kiintolevyjä suoraan valmistajalle ja uusi tuli nopeasti tilalle.

Sholva

Uuden työpuhelimen tilauskaavakkeen täyttö kesti vaatimattomat 4,5h. 48 sivuinen ohje piti käydä kohta kohdalta läpi koska virheellisesti täytetty tulee 100% varmasti takaisin.

Mirka

Tänään vituttaa kaikki. Eikä edes ole erityistä syytä  >:(

Ukko onneksi tajusi vaaran ja kävi kotimatkalla hakemassa pakastepizzan ja siihen höysteeksi jalluja, habaneroja, sekä Poppamiehen Ahjo-soossia. Helpottaa vähän.

Jomppe

Selkä reistaa sen minkä kerkiää. Pitää kai ottaa lääkärireissu harkintaan. Veljellä selkärankareuma + crohnin tauti, siskolla HLA-B27 antigeeni positiivinen ja lonkka/olkapääongelmat alkanu hiljattain.
Itse paskoin 4 päivää takaperin verta pöntöllisen(huono vatsa ollut aina) ja sormet käyrät suuntaan ja toiseen, kipua välillä PIP-nivelissä.
Paska homma sanon minä, tuli puskista tuo että siskolla geeni plussana, olisin käynyt jo ajat sitten otatuttamassa sen kokeen.
Lääkäri selitti aikoinaan tuon sormien kierouden Dupuytrenin kontraktuuraksi mutta itse kun asiaa tongin niin kilin kullit, ei täsmää netistä lukemani kanssa.

Jomppe

Jippadiiduu... Vasen polvi temppuilee ja nyt lievää turvotusta, lanneranka itse rangan päältä turvoksissa. Oikean nivusen yläpuolelta juilii, veljen mukaan SI-nivelen tulehdus tuntuu myös siellä alaselän lisäksi. Paska homma, paska homma..

Jomppe

Jatketaan samaan rataan. Oikean käden nimerttömän rystynen tuvonnut lähes kaksinkertaiseksi. Tää on niin perseestä!

narttu

Tervetuloa nivelvaivaisten kerhoon. :( Mulla on vasemman käden etusormen rystynen pahasti kulunut sekä tulehtunut ja nyt vielä tulehdus levinnyt pitkälti yli kämmenselän kohti rannetta. :'( Kosteus ja kylmyys vielä lisäävät särkyä joka on muutenkin 24/7 päällä. :( Ei tartte ees haaveilla kutomisesta tai virkkaamisesta näillä saatanan nakeilla. :'(
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Whili

Onks meillä oma kerho ??  ;)
"..Kosteus ja kylmyys vielä lisäävät särkyä.."  ..joo, kyllä nuo polvet ovat hyvä ilmapuntari, matalapaineet kyllä huomataan.
Mutta muuten nivelet voivat huomattavasti paremmin viileässä, kesähelteet ovat p...stä.

Jomppe

Unohtui vielä laittaa että isälläni on myös selkärankareuma ja colitis ulcerosa.

Kauankos olette poteneet nivelvaivoja?

Whili

LainausKauankos olette poteneet nivelvaivoja?

Kolkyt vuotta sitten alkoi ja uusia vaivoja tulee tasaiseen tahtiin..
Pari polvileikkausta tuonut väliaikaista helpotusta ja muutama ämpärillinen kipulääkkeitä saanut myös vatsan oireilemaan  >:( >:(
..mutta chiliä silmiin tai nenään niin muut kivut unohtuvat  8)

narttu

Noin reilu vuosi sitteen todettiin kulumat kaikissa sormien nivelissä, pahimmat on pikkurillien kärkinivelet ja vasurissa etusormen rystys ja keski nivelet. :( Kahteen kertaan on tuikattu kortisonia tuohon rystyseen, mutta kun työ on käsillä tekemistä niin ei siitä kauaakaan oo iloa ollut. :'( Toisilla auttaa kylmä, mulla lämmin. Kissan lämpimään masukkaan kun saa särkevän käden laittaa hetkeksi, niin johan helpottaa ja tietenkin saunassa kunnolla chiliä nivelen päälle auttaa myös. :-*

Whili

Lainaus..Kissan lämpimään masukkaan kun saa särkevän käden laittaa hetkeksi..

Kissa ei ole tumppu !!  8)

narttu

Jomppe

Käsittämätön horkka(normaali lämpö), oikea nimetön lähes makkarana ja punainen ja eilen alko vatsa kipuilemaan ja pitämään meteliä. Etusormi ja peukalo kipeytyy, ei voi edes kirjaa pitää käsissä pitkään.
Vatsa valvotti aamuyöhön ja limapaskaa ja tyhjän punnertamista, jatkuva paskahätä ja tuotoksena sinkuvaa limaa.
Selkä entistä kipeämpi.
Huomenna suoraan päivystykseen jos ei olo helpota.
Rassaa eniten se, että nuorella miehellä(alle 25), voi olla tämmöisiä vanhusten oireita!

InkRose

Harvinaisen eeppinen moka tuli tehtyä töissä tässä aamusta. Nyt vanhan vakioasiakkaan kanssa hommat katkolla... :-[

narttu

Eilen aamulla alkoi taas klo 04.00 se joka aamuöinen rapussa juoksentelu, ja kun sitten kaupankäynti oli suoritettu ja nukahdin, niin  tuli aamulehden jakaja klo 04.30 ja huudatti autostereoita koko jakorundin ajan meidän ikkunoitten alla. Semmoinen metrinen jölli otikossa nousin sängystä aloin miettimään äänenvaimentimella varustetun pistoolin hankkimista. >:D
Nimimerkillä: kyllä voi, mutten minä. ;)

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: narttu - tammikuu 17, 2016, 08:05:58 ap
.....aloin miettimään äänenvaimentimella varustetun pistoolin hankkimista. >:D
Nimimerkillä: kyllä voi, mutten minä. ;)

Tai tollanen  8) Helpompi hankkia ja suht äänetön.

Whili

"Tiemaksut: Oikeutta ajaa töihin ja kotiin voisi ostaa kuin kännykän puheaikaa"    link

Voihan piip piip piip piip piipin piip !!!!
Mitähän ne seuraavaks keksii. Empä uskalla edes aatella  >:( ;D >:( ;D >:(
..jalankulkuvero ??

Jomppe

"Rakas ystäväni" yskänrokko aka huuliherpes on taas täällä >:( >:( :'(
Kokeilin paljon mainostetun Flushnilin, 19,50€ heitetty kankkulan kaivoon. Ei mitään tehoa.
Vetyperoksidi on tehokkain aine mitä olen käytttänyt. Parin tunnin välein vanupuikolla pari tippaa. Sattuu ja lujaa mutta kuivattaa p*askan pois.

Muita kohtalotovereita?