huhtikuu 18, 2024, 04:58:07 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


M: 2x400w kasvivalot yhdistetty yhteen kiskoon HP:100e

Aloittaja Sunny, huhtikuu 03, 2022, 14:28:02 ip

« edellinen - seuraava »

Sunny

huhtikuu 03, 2022, 14:28:02 ip Viimeisin muokkaus: helmikuu 12, 2024, 11:29:42 ap käyttäjältä Sunny
Valot taitavat olla metal halide valoja eikä natikoita. Käytin sitä chilin kasvatukseen pitkän aikaa sitten mutta se on ollut nyt vuosia käyttämättä.

Myyn koska se on hieman liian äänekäs olohuone käyttöön missä se on minulla ollut. Kyseiset lamput sopivat oikein hyvin siihen käyttöön sillä valo vastaa tarkemmin luonnon valoa ja on siten ihan mukavaa katseltavaa :D

Testasin juuri ja yksi polttimoista ei syty, uskoisin että vaatii siis uuden polttimon. Vehje myydään "as is". Toimitus uudellamaalla voi olla neuvoteltavissa.

HP: 100e

Sunny

Jos sitä vaikka vihdoin lisäisin kuvatkin tänne   ;D








Parveke-Pappa

Sen verran että kuvien linkit vievät "jonnekin" = eivät ole itse ottamiasi, mutta:
Jos lampun sisällä oleva "polttimo" on kuvan näköinen niin on kuvaamasi; suomalainen nimi toki on kyllä "Monimetallilamppu/polttimo"... jos taas se ulkokuvun sisällä oleva poltimo näyttää enemmän isolta lyijykynältä niin on todennäköisimmin "Suurpainenatrium-lamppu".

Tervo

Lainaus käyttäjältä: Parveke-Pappa - elokuu 22, 2022, 14:20:36 ipSen verran että kuvien linkit vievät "jonnekin" = eivät ole itse ottamiasi,

Mistäs pappa näin päättelee? Kuvapalveluiden käyttäminen tuntematon käsite? Omalta kovalevyltäkö pappa kuviaan jakelee?

Parveke-Pappa

Kuvapalveluja en käytä...

Kunhan vaan tiedän asian...

... ja sen mitä eroa on monimetalli/suurpainenatriun/pienpainenatriun/elohopeahöyry polttimimolla ja mikä niiden spektri on.

Toki jotain tiedän myös Led-valoista ja niiden spektreistä..

Sunny

Kuvat ovat tosiaan minun ja tarpeen tullen voin myös todistaa sen lisäämällä kuvan jossa on päivämäärä ja foorumi nimeni.

Valot ovat tosiaan edelleen myynnissä

Sunny