toukokuu 13, 2024, 05:15:17 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Moi

Aloittaja Direx, huhtikuu 14, 2024, 00:09:56 ap

« edellinen - seuraava »

Direx

Morjens, mä ja mun kolme tytärtä innostuttiin chileistä oikeestaan ku kokeiltiin kasvattaa mun 15 vuotta sitte saatuja siemeniä. No eihän ne itäny ni alettiin kattella et mistä sais siemeniä. No maailmaltahan löyty vaikka mitä ja typyt ihastu niin  kuviin ja selostuksiin ni yritellään nyt alkaa chilihörhöiks ihan porukalla. Vähä myöhään mut toivottavasti jotain tulee.
Isi ja pari tytärtä chilien lumoissa.

akselsson1

Tervetuloa foorumille! Tosiaan, nopeammat lajikkeet voivat vielä ehtiä jos olosuhteet on hyvät. Esimerkiksi Baccatumit tai annuumit, etenkin jos valitsee lajikkeita missä hedelmien koko ei ole kovin suuri :) esim Fatalii lähettää suomesta siemeniä ja tulevat aika äkkiä :)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

M

Aika helposti löytyy myös taimia esim harrastajilta ja muualtakin (tosin voi joutua tyytymään lajikkeisiin joita on tarjolla), jos ei halua ihan nollasta aloittaa, Tai sitten laittaa jotakin siemeniä itämään ja kaveriksi ostaa pari valmista jo hieman kasvanutta.

Direx

Tenavat tahto ihan alusta asti kasvattaa. Summassa tilattiin jotain ja toivotaan että kerkee. Eikä kuulemma haittaa vaikkei tänävuonna mitään saa, suurin huoli on että saavatko pidettyä elossa  :D
Isi ja pari tytärtä chilien lumoissa.