huhtikuu 28, 2024, 16:53:00 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Minkäs merkkinen kännykkä on käytössänne ?

Aloittaja ChiliPola, helmikuu 06, 2011, 12:02:24 ip

« edellinen - seuraava »

Macex

Lainaus käyttäjältä: jla1710 - maaliskuu 22, 2011, 00:04:15 ap
Lainaus käyttäjältä: Macex - maaliskuu 20, 2011, 23:34:33 ip
Lainaus käyttäjältä: jla1710 - maaliskuu 20, 2011, 16:31:25 ip
HTC desire HD (pätkii iipponen mennen tullen :))
Mites sitten se akunkesto? :D


Ei ainakaan huonompi kuin iPhöönissä :) Meillä on duunissa HTC:tä, iPhone 3&4 ja Noksua ja kaikki voivat vaan arvailla mikä vittuilu / gadget sota on koko ajan menossa  ;D
Samaa meilläkin töissä, kun löytyy 1kpl Htc hd2, 1 zte blade, 1 huawei u888, 1 nokia n8 ja kohta yksi iphone :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Diavola


hurjatar

Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

biblo

Lainaus käyttäjältä: biblo - helmikuu 06, 2011, 21:23:07 ip
Nokia 2626.

Tavisluuri jolla voi soittaa ja viestittää. Ei hienouksia.


Sainkin selville että oma puhelin on Nokia 2610 eikä aiemmin mainittu mutta samapa tuo.
"Grow food, not lawns"

Raaka-Arska

Nokia E 52, petojen sukua, susi jo syntyessään :-[
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

Juseq


Herpiili

ZTE Blade, android on mukava kun on useamman vuoden käyttänyt symbiania ja kerrankin kaikki toimii ;)

coco

HTC desire ollu käytössä siitä lähtien kun tuli markkinoille.. Paskaa akun kesto ja nyt ilmenneet ihme bugitukset.. muuten hakkaa kyllä edelliset nokian paskat!

Janne

Mulla ei ole pienintäkään hajua työkavereiden kännymerkeistä mutta itseltä löytyy hetken mielijohteesta ostettu iphone 3gs.

Laatu yllätti täysin, tää on eka känny ikinä minulla vuonna -95 ostetun Ericsonin jälkeen joka oikeasti toimii ja tekee kaiken mitä haluankin täysin ongelmitta. Akku kyllä saisi kestää vähän pidempään. Kalliiksihan tää luuri tuli kun sen jälkeen on hankittu ompunkuvalla varustetut pöytäkoneet ja iipädit myös, ihan pelkästään käytön miellyttävyyden vuoksi. Hypetys tai trendikkyys ei näissäkään kiinnosta pätkääkään...

www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

coco

...ihan pelkästään käytön miellyttävyyden vuoksi. Omput on kyl hienoja laitteita! Monet vaa just saa sen kuvan että haluaa olla juppi jos löytyy kaikki vehkeet omppuna.. Ite tykkään kans!  ;)

LupeKani

HTC desire tuli ostettua pari viikkoa sitten ja voin kertoa, että goodbye nokia.
Tää hakkaa käytettävyyden puolesta 10-0 nokialaisen. Nettiselain paljon nopeampi kuin nokialaisissa, jota ominaisuutta arvostan suuresti omassa käytössä.

Azukki

Lainaus käyttäjältä: Tepi - maaliskuu 16, 2011, 08:28:38 ap
Eilen vaihtui kännykkä...vanha E75 vaihtui C7:ksi, työnantaja yllätti puhelinvalinnassa. Paitsi että...puhelin on paska- käyttökokemus vuorokauden jälkeen. Sammuu välillä itsestään ja tuntuu muutenkin että Nogialla on ollut hirveä kiire saada puhelin markkinoille Appelta kopioitune ominaisuuksineen.


Multa löytyy C7 myös ja on tainnut kerran sammua itestään. On luuri ollut mulla saman aikaa mitä ne on kaupoissa olleet. Onneks puhelimen toiminta paranee huomattavasti "Anna"-päivityksen myötä :)

wille

tammikuu 28, 2012, 18:32:23 ip #72 Viimeisin muokkaus: tammikuu 28, 2012, 21:50:26 ip käyttäjältä wille
Hah! Ikivanha aihe, mutta niin on meikäläisen entinen luurikin.
Tuli tänään liityttyä Android-ihmisten keskuuteen, kun kävin hommaamassa Samsung Galaxy XCoverin.

E: hyvin tuntuu foorumi tälläkin näkyvän!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Herra 47

Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - helmikuu 06, 2011, 14:04:11 ip
N97 ja sit kasa vanhoja noksuja työkäyttöön



nykyään n97 lukeutuu tuonne työkäyttöön ja uutena puhelimena N9
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Klamypeikko

Iphone 4 on ollut joku 3kk käytössä. Itse ainakin ollut tyytyväinen. Tiesittekö muuten kun aina sanotaan että suomipoikaa pitäis tukea ja ostaa nokian puhelimia jotka valmistetaan kiinassa, että iphone käyttää linuxin käyttöjärjestelmää. Itse tosta päättelin että taitaa enemmän nämä jenkkien vehkeet nykyään olla suomalaisia kuin suomalaisten kiinan ihmeet^^
Live your life, don't just dream about it!

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: Klamypeikko - tammikuu 29, 2012, 23:28:20 ip
Iphone 4 on ollut joku 3kk käytössä. Itse ainakin ollut tyytyväinen. Tiesittekö muuten kun aina sanotaan että suomipoikaa pitäis tukea ja ostaa nokian puhelimia jotka valmistetaan kiinassa, että iphone käyttää linuxin käyttöjärjestelmää. Itse tosta päättelin että taitaa enemmän nämä jenkkien vehkeet nykyään olla suomalaisia kuin suomalaisten kiinan ihmeet^^


No ainakin omassa N8:ssa lukee, että "Made in Finland" ;)
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

chili_maestro

Lainaus käyttäjältä: Kadotus - tammikuu 30, 2012, 00:32:09 ap
Lainaus käyttäjältä: Klamypeikko - tammikuu 29, 2012, 23:28:20 ip
Iphone 4 on ollut joku 3kk käytössä. Itse ainakin ollut tyytyväinen. Tiesittekö muuten kun aina sanotaan että suomipoikaa pitäis tukea ja ostaa nokian puhelimia jotka valmistetaan kiinassa, että iphone käyttää linuxin käyttöjärjestelmää. Itse tosta päättelin että taitaa enemmän nämä jenkkien vehkeet nykyään olla suomalaisia kuin suomalaisten kiinan ihmeet^^


No ainakin omassa N8:ssa lukee, että "Made in Finland" ;)

Itsellä ainakin ollut periaatteena ostaa suomalaisia merkkejä kuten Fiskars, Nokia ja edellispäivänä ostin paikkakunnalla tehdyn (laadukkaan oloisen) lumikolan, samalla luulis tukevansa suomalaista työllisyyttä, eikä china paskaa. Pitäis olla mielestäni hyvä periaate tuo kotimaisuuden suosiminen. Itse meinaan olen työttömänä, kun alani työpaikat on valunut muualle.
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

masaiman

Jalo ajatus periaatteessa, mutta nykypäivänä valitettavan vaikeaa toteuttaa, kun kaikissa tuotteissa ei joko lue kun että purkitettu/jalostettu tms. Suomessa tai vielä parempaa: eu:ssa, tai sitten pyydetään kala suomessa/norjassa, fileoidaan kiinassa ja lähetetään takaisin ja taas lukee että made in finland...

varsinkin jos se suomalainen tuote nyt vaan on huonompi kun kilpailijansa, en minä sitä ala ostaa vain siitä syystä että on suomalainen...

ChIlIDoG


jaolsten

Nokia C6, qwerty-näppäimistöllä varustettu kosketusnäyttökapula.

Ensimmäinen kännykkäni oli Motorolan ensimmäinen GSM-puhelin vuonna 1996. Sen jälkeen kaikki ovat olleet, ja tulevat olemaan Nokialaisia. Haukkukaa mut vaikka pystyyn, mutta mielestäni olen isänmaallinen.  :-*
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013