maaliskuu 29, 2024, 09:26:40 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Ekat siemenet kylvetty

Aloittaja Kiki, heinäkuu 25, 2021, 15:34:16 ip

« edellinen - seuraava »

Kiki

Hei!

  Pitkään on ollu mielessä että vois kasvattaa chiliä ja vaikka mitä! Keväällä tein ekat kokeilut yrteillä yms. ja hommailin valoja yms. Ensi kaamos ois tarkoitus selvitä kasvivaloilla  8) ! Pimeys syö mut muuten  :-[ !
  Tänään kylvin sitte ekat chilit ja kun hain lisää perusohjeita netistä, löysin tämän foorumin. Tottakai heti mukaan  :D !
  Ekat kyvöt tänään oli "Cayenne Long Slim" ja "Fundador". Molempia 2 siementä kapseliin. Pidän chilin mausta mutta olen yliherkkä kapsaisiinille. Siksi pysyn aluksi näissä miedoissa  ;D !
  Värkkään ehkä kasvatuspäiväkirjat tännekin jossain välissä. Joitakin kasvatuspäiväkirjoja oon jo itselleni tehnyt. Ihan järkeväähän tuo tuntuu olevan että pysyy kartalla miten ja milloin mitäkin on hoitanut. Keväällä kasvatin tomaatteja. Tuli hyvä pensasaita >:D ! Satoa siitä ei tullu ku oli liikaa kasveja liian pienessä multamäärässä. Mutta varsia tuli hyvin  :D  :D !

Kiki  :chili:

DiscoKai

Mukavaa harrastusta!
Siitä se hulluus lähtee.

Jos pidät miedoista chileistä, niin erittäin mieto, mutta erittäin maukas on Campane.

Kiki

Lainaus käyttäjältä: DiscoKai - heinäkuu 28, 2021, 15:51:00 ipMukavaa harrastusta!
Siitä se hulluus lähtee.

Jos pidät miedoista chileistä, niin erittäin mieto, mutta erittäin maukas on Campane.
Kas! Nyt vasta huomasin että mun esittelyyn on vastattu! Kiitos vinkistä! Täytyy hommata Campanea täsä ku ehtii :)!

Huru-ukko

Koska sulla taitaa olla tilaa kasvatella ja aikaa, niin suosittelen kokeilemaan jotain C.pubenses lajiketta.
Kyllä väkeviä chilejä voit kasvattaa ja kokeilla. Ne maistuu hyvin ohuina viipaileina vaikka voileipien välissä. Eihän suolaakaan syödä lusikalla.

Tervetuloa minunkin puolesta.