huhtikuu 26, 2024, 04:04:30 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


mitä muuta harrastelet?

Aloittaja Pertsa, huhtikuu 03, 2006, 18:32:56 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Musiikkia kuuntelen ja itsekin värkkäilen, sama pätee kirjallisuuteen: luen paljon ja tarinoin itsekin sanallisesti kummia tarinoita kun sopiva hetki sattuu... Luonto on lähellä sydäntä, chilin ohella erityisesti linnut ja komeat vuoristot! Pyöräily on mukavaa, samoin pitkät kävelyt luonnon keskellä - tai seikkailut vaikkapa amerikan syrjäerämailla... Pelaaminenkin tietokoneella iskee tietyissä rajoissa: esim. uusi roolipeli Oblivion vie luvattoman paljon aikaa ja tunkee välillä uniinkin... :)

Toivo

Tulle tota jotain aina tehtyaä. Salibandya, tennistä, kotiteatteri, akvaario, kissat, kalastus ja tietenkin chilit.

tellie

Lainaus käyttäjältä: "toivo"akvaario


Ei se ole harrastus, se on elämäntapa  :wink: (Kömpelö selitys sille, miksi omasta listasta unohtui akvaariopuoli kokonaan)

Minulla on siis kaksi allasta, huimaakin huimemmat 60-litrainen ja 140-litrainen. Lisäksi löytyy karanteenipytty, jossa tällä hetkellä näkyisi olevan joku piru merrassa.

Toivo

Mulla 250 litranen ja 89 litranen. Kuhan saan nää chli kulut kuitattua äipälle nii uutta allasta kattelmaan :D , jos ois rahaa :(

Horst

Kitaraa rankaisen. http://koti.mbnet.fi/horst/rompe/Romut.jpg

E: Ohoh.. mikäs valo se sieltä oikealta hohkaakaan :D

Matti The Wiherpeukalo

kivasti noi ruukut tuolla hc-kitaran kuvan taustalla.  :)

Omskakas

Mikähän lasketaan harrastukseksi? Jos tykkään laittaa ruokaa ja kokeilla uusia makuja, onko se harrastus? Ei tässä opiskelun ohessa ehdi oikein mitään harrastelemaan. No, käynhän minä säännöllisesti punttisalilla, mutta se on jo enemmän elämäntapa kuin harrastus.

Xyrix

Kalastus (kesäisin, pilkkimistä en enää jaksa!)
Kuntosali
Tietokoneet (kiinnostus vähenemään päin)


Niin ja onhan tuossa pari "lemmikkiäkin"  :) Kodin kompostoreita..



Vähän vanha kuva, ovat kasvaneet hieman tuosta.

Pajasuo

Suora ryhti suomen metsän, selkäranka talouden

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Pajasuo"Nams... :P


Jos tuota kotiloa meinasit, niin maistuvatko nuo tosiaan hyvältä? En ole koskaan maistanut. Jos Ranskassa käyn niin voisin parilla eurolla saada jämät kokilta.
Joo.

Matti The Wiherpeukalo

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"
Lainaus käyttäjältä: "Pajasuo"Nams... :P


Jos tuota kotiloa meinasit, niin maistuvatko nuo tosiaan hyvältä? En ole koskaan maistanut. Jos Ranskassa käyn niin voisin parilla eurolla saada jämät kokilta.



Eikö toi ole etana....no enivei. Itse tykkään etanoista hemmetisti. Oikeesti ne etanat itse ei maistu oikein miltään mutta, jos siinä on joku valkosipulikastike ja pala patonkia mukana niin aijai jai.  :wink:

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Matti The Wiherpeukalo"
Lainaus käyttäjältä: "tupakka"
Lainaus käyttäjältä: "Pajasuo"Nams... :P


Jos tuota kotiloa meinasit, niin maistuvatko nuo tosiaan hyvältä? En ole koskaan maistanut. Jos Ranskassa käyn niin voisin parilla eurolla saada jämät kokilta.



Eikö toi ole etana....no enivei. Itse tykkään etanoista hemmetisti. Oikeesti ne etanat itse ei maistu oikein miltään mutta, jos siinä on joku valkosipulikastike ja pala patonkia mukana niin aijai jai.  :wink:


Etanoilla kuori on surkastunut miltei näkymättömän pieneksi nystyksi. Kotiloilla on tuo "koti".
Joo.

Janne

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"
Etanoilla kuori on surkastunut miltei näkymättömän pieneksi nystyksi. Kotiloilla on tuo "koti".

Ja syötävät "etanat" ovat nimenomaan kotiloita  8)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Gekko

Joku saisi tulla syömään vaikka kaikki kotilot tuolta Tahmelan ryytimaalta.  Tulee taatusti maha täyteen.  :twisted:
Solanaceae et vitae

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Gekko"Joku saisi tulla syömään vaikka kaikki kotilot tuolta Tahmelan ryytimaalta.  Tulee taatusti maha täyteen.  :twisted:


Ota talteen ja lähetä salaatinpalan kanssa enkku-whippets tail-kisailijoille otsikolla "Mite Eating (kotiloita?)"  :twisted:
Joo.

Sauli Särkkä

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"Ota talteen ja lähetä salaatinpalan kanssa enkku-whippets tail-kisailijoille otsikolla "Mite Eating (kotiloita?)"  :twisted:



Tuo olis aika tyly aprillipila, pidetään mielessä ens vuoden osalta, mikäli sattuisi sopivia öttiäisiä olemaan saatavilla talven jäljiltä :twisted:



-Sale
Sauli Särkkä

#002

Topias

Lainaus käyttäjältä: "thietavu"Musiikkia kuuntelen ja itsekin värkkäilen, sama pätee kirjallisuuteen: luen paljon ja tarinoin itsekin sanallisesti kummia tarinoita kun sopiva hetki sattuu... Luonto on lähellä sydäntä, chilin ohella erityisesti linnut ja komeat vuoristot! Pyöräily on mukavaa, samoin pitkät kävelyt luonnon keskellä - tai seikkailut vaikkapa amerikan syrjäerämailla... Pelaaminenkin tietokoneella iskee tietyissä rajoissa: esim. uusi roolipeli Oblivion vie luvattoman paljon aikaa ja tunkee välillä uniinkin... :)


Tuon tarinoinnin huomaa, kun näitä sivuja lukee.On Tommilla sana hallussa. :wink:
Itse harrastelen Teslan muuntajia ja pari taloprojektiakin on tullut käytyä läpi.Ei vaan kuitenkaan sitä omaa. :?
We quest for a grail of illusive perfection,
each hoping we'll find it some glorious day.
Yet gaze with remorse at our jaded reflection,
that looks like The Picture Of Dorian Gray.
-Martin Walkyier-

Sahkolaite

erislaisten ambient-musiikkisessioiden lisäksi urheilen satunnaisesti. Kokkaus   on myös intohimo. Ihan päivittäin en käy kalastamassa, mutta senkin voi harrastukseksi laskea ja yleistä vaeltamista luonnosa.

Kuitenkin kaikkein rakkaimpia harrastuksia ovat chilien lisäksi kirjallisuus ja ammunta.

Yllättävän paljon erämiehiä täällä :D
Puutarhurin multaiset kädet.

NinaS

Taloudesta löytyy mun ja avon lisäksi kaksi koiraa ja kissa ja niihinhän se vapaa-aika kokonaisuudessaan meneekin. Koirien kanssa treenataan tavoitteena joskus kisata.

Sen lisäksi sitten kesällä tulee käytyä kalalla aina kun vaan mahdollista

OverGrow

Kännissä, naimisissa ja puutarhuri