huhtikuu 19, 2024, 22:32:59 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleistä -osio

Aloittaja Tupakka, elokuu 13, 2006, 20:50:31 ip

« edellinen - seuraava »

Tupakka

Olen sitä mieltä, että suomenkielisellä puolella pitäisi olla myös sellainen Yleistä -osio. Tuntuu nimittäin, että kauheasti sellaista asiaa mikä ei esim liity kasvattamiseen viedään kasvatusosioon kun ei ole mitään muutakaan paikkaa.

Vai onko vapaa sana tarkoitettu tähän? Meinasin kuitenkin chileihin liittyvää Yleistä -osiota.
Joo.

tknummelin

Kasvatus
Yleistä chilien ja muiden kasvien kasvattamisesta

Miksei tuonne muka kelpaisi myös yleinen jutustelu aiheen tiimoilta?

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"Kasvatus
Yleistä chilien ja muiden kasvien kasvattamisesta

Miksei tuonne muka kelpaisi myös yleinen jutustelu aiheen tiimoilta?


Kävisihän se, mutta kun kaikki asia ei liity tuohon kasvattamiseen.

Minun korjausehdotukseni olisi tuon kasvatus-osion nimen muuttaminen yleistä osioksi ja tuohon selitykseen vaikka "Kaikki keskustelu chileistä ja niiden kasvattamisesta" tai "Yleistä chileistä ja kaikkeen siihen liittyvästä" tai jotain sinne päin.
Joo.

Jore

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"
Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"Kasvatus
Yleistä chilien ja muiden kasvien kasvattamisesta

Miksei tuonne muka kelpaisi myös yleinen jutustelu aiheen tiimoilta?


Kävisihän se, mutta kun kaikki asia ei liity tuohon kasvattamiseen.

Minun korjausehdotukseni olisi tuon kasvatus-osion nimen muuttaminen yleistä osioksi ja tuohon selitykseen vaikka "Kaikki keskustelu chileistä ja niiden kasvattamisesta" tai "Yleistä chileistä ja kaikkeen siihen liittyvästä" tai jotain sinne päin.


Pillikunviillaajja  :wink:
Jalapeno = Pelaan jo

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"
Minun korjausehdotukseni olisi tuon kasvatus-osion nimen muuttaminen yleistä osioksi ja tuohon selitykseen vaikka "Kaikki keskustelu chileistä ja niiden kasvattamisesta" tai "Yleistä chileistä ja kaikkeen siihen liittyvästä" tai jotain sinne päin.


Ok, kelpaa mulle.  :lol:

Tupakka

Muahahahaaaa.... sainpas tahtoni läpi ainakin teidän keskuudessa. Toteutus vaan uupuu... ja muiden hyväksyntä... Tommiiiiii!!

(sarjassamme turhia posteja)
Joo.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"Muahahahaaaa.... sainpas tahtoni läpi ainakin teidän keskuudessa. Toteutus vaan uupuu... ja muiden hyväksyntä... Tommiiiiii!!

(sarjassamme turhia posteja)


Heh, kesti aikansa ennen kuin hidas tajuntani luuli ymmärtäneensä ongelman ytimen... Tästä selvittäneen pienellä osioiden uudelleennimeämisellä - katsotaanpas, onnistuuko eka yrittämällä... (käynnistää galaktisen administrointikoneen)

Tupakka

No jos multa kysytään niin tua nykyinen otsikko on hyvä.

Tästä se politiikon ura alkaa... vaikutusvaltaa ensin foorumeilla.. vitsi vitsi. Ei vois politiikka nyt pakkohuolenaiheita lukuunottamatta kiinnostaa.

Niin ja jollet tommi halua että jokaisella kerralla kun tämmöisiä pieniä kysymyksiä tulee eteen niin tehdään uusi threadi niin perustapa tonne yks johon kaikki pienet kysymykset, kuten tämä. Tai sitten ei.. onhan tämä koko osio jo muutenkin tähän.. niin.. joo.

EDIT: Ilmeisesti villichilit -osio lopetettiin, mutta hyvä niin kun ei sitä oikein käytettykään. Siirsitkös nuo aiheet jonnekin?
Joo.