huhtikuu 17, 2024, 00:55:52 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Laihdutus

Aloittaja Sauli Särkkä, syyskuu 18, 2008, 10:07:49 ap

« edellinen - seuraava »

Kimppu

Lainaus käyttäjältä: Kimppu - helmikuu 20, 2011, 19:43:28 ip
Lainaus käyttäjältä: Kimppu - tammikuu 27, 2011, 18:34:26 ip
Lainaus käyttäjältä: Kimppu - syyskuu 22, 2010, 15:04:47 ip
Hieno aihe nousuun. 10. vähempi hiilihydraattinen päivä menossa, aamupainosta -2,2 kg. Alotuspaino reilussa 120 kilossa. Tänä aamuna näytti samaa lukemaa ko edellisaamuna joten alkanee nyt tasottuhmaan, mutta jos se suunta olis jatkossaki alaskäsin...


Nousuun, vaikka varotteliki että "tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 120 päivään".  :)

Muutaman viikon tuota vähähiilihydraattista ruokavaliota jaksoi. Se seuraus siitä oli kuitekki, että joulun jälkheen leivän olen jättäny melkein kokohnaan pois, ruisleipää tosin haluttaa joskus liikaa... Perunoita ja pastaa syön, mutta ylimääräinen sokeriannos päivässä on jääny pois kahvi- ja teekupeista. Reilussa kuukauessa tippunu n. 4,5 kiloa. Vielä jos jaksais liikkuakki enemmän...

Tästä jatketaan. Seuraava puotustavote -7kg.


Ylempänä oleva tavote täyttyny, nyt -8,5kg.


Jatketaan spämmiä... -10,8kg / n. 80 päivää

http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

THä

maaliskuu 14, 2011, 19:36:19 ip #121 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 14, 2011, 19:38:39 ip käyttäjältä THä
Paljon on karppausjuttuja, mutta ravintomekkanahan yksi on ylitse muiden, eli pakkotoisto. Asiaa niiden toimesta jotka elävät asiaa, ei vain muotitoimittajien tyhjänpäiväisiä trendijuttuja.

Kimppu

Lainaus käyttäjältä: Kimppu - maaliskuu 14, 2011, 17:02:13 ip
Lainaus käyttäjältä: Kimppu - helmikuu 20, 2011, 19:43:28 ip
Lainaus käyttäjältä: Kimppu - tammikuu 27, 2011, 18:34:26 ip
Lainaus käyttäjältä: Kimppu - syyskuu 22, 2010, 15:04:47 ip
Hieno aihe nousuun. 10. vähempi hiilihydraattinen päivä menossa, aamupainosta -2,2 kg. Alotuspaino reilussa 120 kilossa. Tänä aamuna näytti samaa lukemaa ko edellisaamuna joten alkanee nyt tasottuhmaan, mutta jos se suunta olis jatkossaki alaskäsin...


Nousuun, vaikka varotteliki että "tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 120 päivään".  :)

Muutaman viikon tuota vähähiilihydraattista ruokavaliota jaksoi. Se seuraus siitä oli kuitekki, että joulun jälkheen leivän olen jättäny melkein kokohnaan pois, ruisleipää tosin haluttaa joskus liikaa... Perunoita ja pastaa syön, mutta ylimääräinen sokeriannos päivässä on jääny pois kahvi- ja teekupeista. Reilussa kuukauessa tippunu n. 4,5 kiloa. Vielä jos jaksais liikkuakki enemmän...

Tästä jatketaan. Seuraava puotustavote -7kg.


Ylempänä oleva tavote täyttyny, nyt -8,5kg.


Jatketaan spämmiä... -10,8kg / n. 80 päivää




Pieniä retkahduksia tapahtunut, mutta suunta on edelleen oikea... -13,2kg / reilut 100 päivää.
http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

Hapa_Nero

^Hienosti menee, varmaan olokin tuntuu jo pikkusen kevyemmältä

TunturiTiger

^^ Juu ei ollenkaan paha! Ittellä olis vielä rapiat 9kg tavotteeseen jäljellä. Mutta sovitaan, että se lähtee ajan kanssa, elämäntapoja muuttamalla. ;)

Siika

kylllä käy katteeksi varsinkin toi Kimpun saavutus,ite olen joskus tosissaan yrittäny ja tiedän vaikeuden,nyt olisi tarkoitus alkaa puottaan 10kg,ekana oluen juonti vähemmäksi eli viiniä tilalle ja sitten noi iltasyömiset vähintään puolitettava ja kevään ja kesän tullessa vihanneksia ainaisten leipien sijaan sekä taloa ympäri kävellen ja iltasella pikku kävelylenkki,toivottavasti tämä resepti puree,lähtötilanne n 105kg,53v ja 178cm ja tuore vaari eli pappa.


Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Warcock

Lainaus käyttäjältä: Warcock - helmikuu 25, 2011, 15:56:17 ip
Karppausta (n. 20 g hh / päivä) takana nyt 6 vk ja 120 kg -> 104 kg.
Pitääs tuonne 90 kiloon asti jatkaa tiputtamista...

Ei valittamista, eikä pääse nälkä tulemaan, sen verran paljon saa kuitenkin syödä....


13 viikkoa ja -23 kg....eli nyt 97 kg...
Tomppa


bluesman

 Aika metkaa ettei tässä ketjussa olla paljoakaan keskusteltu chilin laihduttavasta vaikutuksesta. Mulla on jopa kirja aiheesta; H.Allison :The chilli pepper diet.
Oma painoni tippui 5kg heti kun aloin mättää joka safkaan chiliä. Syön kaikenlaista epäterveellistä kuten makkaraa ja marjapiirakoita aivan älyttömästi eikä paino nouse. Fastfood farmilla on saunalenkkiä kylmänä savuchilisalsan kera. Rasva palaa kun saa chilihien päälle.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 07, 2011, 21:55:43 ip
Aika metkaa ettei tässä ketjussa olla paljoakaan keskusteltu chilin laihduttavasta vaikutuksesta. Mulla on jopa kirja aiheesta; H.Allison :The chilli pepper diet.
Oma painoni tippui 5kg heti kun aloin mättää joka safkaan chiliä. Syön kaikenlaista epäterveellistä kuten makkaraa ja marjapiirakoita aivan älyttömästi eikä paino nouse. Fastfood farmilla on saunalenkkiä kylmänä savuchilisalsan kera. Rasva palaa kun saa chilihien päälle.

Totta turiset. Mutta eikös se ny ole jo kaikille selvää ja kaikki sitä konstia täällä käyttää? ;) Itse "karppaan" kans, mutten laske noita hiilareita ihan gammallee, eli onko se sitä hyväkarppausta sitten. Uskon silti, että tää ruokavalio + chili tiputtaa yhdessä painoa.

Esimerkiksi tein evääksi kevyen ~4L chili con carnea johon meni "vahingossa" kolme kokonaista raikasta nagaa. Kyllä tällä toleranssilla hiki irtoo ja pakki möyryää! ;D

Whili

Miksi kiusata ihmisen parasta ystävää ???
Karppaus kuullostaa kyllä maukkaalta.. pekonia, rasvaa, lihaa, njaaam!!!

Nakki

Lainaus käyttäjältä: Whili - heinäkuu 14, 2011, 00:01:03 ap
Miksi kiusata ihmisen parasta ystävää ???
Karppaus kuullostaa kyllä maukkaalta.. pekonia, rasvaa, lihaa, njaaam!!!


No vittu tämä! Just Kabanossin Karskia paketti naamaan. Päivä menty kananmunalla, lihahapullaa ja Aji Cristallia, pähkinöitä yms. ihme vihanneksia. Siis oikeesti vihanneksiakin. Voin himo on vaan hirveä, mutta piru kun ei saa sitä Oululaisen hapankorpun päälle lykätä. :'(
Any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure. -Quark-

Whili

Onko toi sitä "karppausta" ???

Nakki

No eiks se oo. Ei hiilareita. Yleltä tuli Rasvainen Kupla dokkis. Sen perusteella kunnon rasvaa syövillä ihmisllä on alhaisempi kolestroli mitä rasvattomilla viherpipertäjillä yms. Siks kai oikeen voinkin myynti on räjähtänyt kattoon kun noi lisäaineiset ties mitkä tosikevytpekkapuskalevitteet ei kait ookkan niin hyviä. Ja tutkitaan.
Any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure. -Quark-

Whili

No onhan kabassa jauhoja, eli hiilareita. Ja lihapullissa jos ne on kaupantavaraa (paljon hiilareita).

Pekoni, lihaa, läskiä, maitotuotteita....
näin mä oon ymmärtänyt, korjaa jos olen väärässä.

Nakki

heinäkuu 14, 2011, 00:35:58 ap #134 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 14, 2011, 00:38:36 ap käyttäjältä Nakki
Lainaus käyttäjältä: Whili - heinäkuu 14, 2011, 00:27:03 ap
No onhan kabassa jauhoja, eli hiilareita. Ja lihapullissa jos ne on kaupantavaraa (paljon hiilareita).

Pekoni, lihaa, läskiä, maitotuotteita....
näin mä oon ymmärtänyt, korjaa jos olen väärässä.


En oo asiasta niin perillä että ketään korjaisin, mutta onhan porkkanassakin hiilareita. Ja kannattaa niitä kuitupitoisia vihanneksiakin syödä nottei jää paskat sisälle ummettaan. :)
Mulle tämmösenä semikarppaajana riittää toistaiseksi, että peruna, riisi, pasta yms. ja leipä poissa pelistä. Eli se pizzapohjakin on kiellettyä jne...
Any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure. -Quark-

Whili

Kaalia naamaan niin kakka kulkee 
Ja voihan sen pizzan päällisen syödä...

Nakki

Lainaus käyttäjältä: Whili - heinäkuu 14, 2011, 00:50:26 ap
Kaalia naamaan niin kakka kulkee 
Ja voihan sen pizzan päällisen syödä...


Itseasiassa pirun hyvää on valkokaali-, salottisipuli-, porkkanasalaatti kermaviilillä (joku hyvä dippikastike) ja grillattua kanaa kaupan tiskiltä.
Any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure. -Quark-

Whili

...Ja ripaus kurpitsapikkelssiä sekaan, jos tykkää.
Antaa kivan säväyksen.

Hubert

Lainaus käyttäjältä: Nakki - heinäkuu 14, 2011, 00:35:58 ap
Lainaus käyttäjältä: Whili - heinäkuu 14, 2011, 00:27:03 ap
No onhan kabassa jauhoja, eli hiilareita. Ja lihapullissa jos ne on kaupantavaraa (paljon hiilareita).

Pekoni, lihaa, läskiä, maitotuotteita....
näin mä oon ymmärtänyt, korjaa jos olen väärässä.


En oo asiasta niin perillä että ketään korjaisin, mutta onhan porkkanassakin hiilareita. Ja kannattaa niitä kuitupitoisia vihanneksiakin syödä nottei jää paskat sisälle ummettaan. :)
Mulle tämmösenä semikarppaajana riittää toistaiseksi, että peruna, riisi, pasta yms. ja leipä poissa pelistä. Eli se pizzapohjakin on kiellettyä jne...


http://www.fineli.fi/ tuolta voi katsella, mitä missäkin ruuassa on. Kabanossissa ei ole kuin 1g hiilareita per pötkö. Ja maitotuotteista täysin hiilarittomia on vain juusto. Maidossahan on melkeen 5g/desi, eli 2 lasia ja ketokarppaajan maksimihiilarit per päivä on täynnä.  :o
Jos karppauksella haluaa nopeita tuloksia, niin vihannekset täytyy jättää lähes kokonaan pois, pikkasen jotain parsakaalikermamössöä voi pekonin kanssa vetää.  ;) Ummetuksen estoon on ainakin itselläni toiminut aamukahvi ja jos se ei toimi, niin "tarpeeksi" chiliä hoitaa kyllä homman! :D

Ja kaloreita on aivan turha karpatessa laskea, kunhan kalorit nautitaan rasvan muodossa. Koska sehän ei ole totta, että rasva lihottaisi, vaan rasva lihottaa vain, jos samaan aikaan syö (nopeita)hiilareita.

ps. 4vko ja -8,5kg  8)


Whili

Elikkäs : Pekonia , läsää, piffiä, juustooo yms.

ps. eipäs tarvi leuhkia, 30kg/3kk ja ilman mitään diettiä (??)

pps. takas on tullu kailli korkojen kera