huhtikuu 16, 2024, 07:17:21 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleinen offtopic, tyhmät kysymykset, aviopierut sun muu.

Aloittaja Ryhis, syyskuu 10, 2010, 22:00:35 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Kuka piittaa?

Muuan vitsintapainen kuului suunnilleen näin:

Vanha ukko käveli raitilla, kun hänen tielleen osui paikallisen seurakunnan pastori. Pastori virkkoi: "No, onkos Miettinen jo tehnyt suunnitelmansa siirtyä ajasta iäisyyteen ja ottaa kristillisen kasteen?"

Vanhus puri mälliään ja puisti päätään. "Enpä taida."

Pastori ihmetteli hetken, sitten hiukan suuttuikin: "Ei taida Miettinen ymmärtää että kun teistä pian väistämättä aika jättää, kuten meistä jokaisesta, teidät on laskettava kunniallisella tavalla ikuiseen lepoon!"

"Enpä taida," totesi vanhus rauhallisesti, jatkaessaan kulkuaan.

"Mutta Miettinen! Jollette ole kirkkomme jäsen, silloin kukaan ei hautaa teitä kunniallisesti! Mitä silloin muka teette?"

Vanhus tuumasi hetken, sitten vastasi: "Ei mulla ongelmaa ole. Mä alan sitten vaan haista!"

:)

Ryhis

"Suuri homokeskustelu". Kannatan kyllä Aji Infernoa, luokitukset pitäisi vetää uusiksi;

Neitsyt
Hetsku
Metro
Homostelija
Kaappihomo
Homo
Kova homo
Nahkahomo
Tom of Finland-homo
Kuningatar

Itselläni ei siis mitään homoja, lesboja tai heteroja vastaan! Ettei tule väärinkäsityksiä.

Räsäsellä on mielenkiintoisia kommentteja  ;D tunteeko kukaan termin "Humen giljotiini?"  ;D ;D

Esko Valtaoja kirjoitti hienosti blogissaan, minä kehtaan sanoa asian vielä suoremmin: Räsänen on pässi jonka kannattaisi vetää itsensä vessasta alas!

Itse kuulun kirkkoon ja aion vastaisuudessakin kuulua, vaikka maksan siitä kahdesti. Syynä ei ole kirkkohäät vaat toiset seikat, kuten kirkon ulkomaanapu, apu kotimaassa ja esimerkiksi yleinen "turva" jota mm. monet vanhukset hakevat kirkon parista.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Hapa_Nero

Kyllä minusta vaikuttaisi että itse kirkko on eronnut Jumalasta jo aikoja sitten ja saa syyttää "muuttotappioistaan" ihan itseään. Kunnioitan enemmän Ukko Ylijumalaa kuin Suomen Evankelis-Luterilaista kirkkoa. Joka kyllä haukkaa omansa minunkin rahoistani joita valtiolle maksan, vaikka en enää jäsen olekaan.

Ja taitaa tuo Räsäsentäti vain ratsastaa uskonnollisella statuksellaan,

Hautapaikasta olen samaa mieltä kuin Ajin tarinan Miettinen, ei se enää minua haittaa vaikka kipattaisiin suohon. Oikeasti kyllä haluaisin tulla haudatuksi Päijänteen Ristinselälle Suomen sisävesien syvimpään kohtaan reilun 90 metrin syvyyteen.

Paikkaan olen pari kertaa pintapuolisesti tutustunut ja ihan hyvältä ja rauhalliselta se näyttää. Mutta mikään kirkko ei minua sinnekään kuskaa.

Legoinsinööri

"Kuulutaan kirkkoon jotta saadaan kirkkohäät"-ryhmä ei myöskään mene mulla tajuntaan. Pitää kuulua kirkkoon että saa häät siellä nätissä paikassa jonka perinteestä viis veisaa.

Sen takia myös kunnioitusta heruu paljon yhdellekin tutulle, jonka nimijuhlissa (tms.) piti olla kuitenkin kummit vaikka kukaan joukosta ei kirkkoon kuulunutkaan ja juhlienkin pointti tais olla että puolessa välissä muksu lempataan mummin hoitoon kun aikuiset alkaa dokaamaan. :(

Kaltsu

Siviilivihkiminen pitäisi tapahtua samanlaisissa puitteissa mitä kirkkohäät. Kirkkohan voisi vuokrata tilojansa maistraatille. Suomalaiseen perinteeseen kuuluu kirkkohäät(juhannuksena). Ei sillä ole mitään tekemistä uskonnon kanssa. ;)
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

linker

lokakuu 20, 2010, 09:10:12 ap #105 Viimeisin muokkaus: lokakuu 20, 2010, 09:26:02 ap käyttäjältä linker

Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - lokakuu 20, 2010, 08:03:02 ap
Kirkkohan voisi vuokrata tilojansa maistraatille.


Piti tehdä uruilla säestetty virsilevy eräälle paikalliselle laulajalle, mutta studioaika osoittautui huomattavasti edullisemmaksi kuin kirkon vuokra.
Säestäjänä toimi vt. kanttori, joten "suhteetkaan" eivät tapauksessa auttaneet. Lieneekö sillä että laulava henkilö on ortodoksi ja kirkkoa hallinnoiva seurakunta melko vanhoollinen, osuutta asiaan.

Noista juhannushäistä: se on pelkkää kiusantekoa mennä naimisiin juhannuksena, ja pilata sukulaisten ja muiden tuttujen juhannus mokomilla seremonioilla
IMO


ja johonkin aikaisempaan viestin väitteeseen: molempien puolisoiksi aikovien pitää kuulua kirkkoon, jos meinaa kirkossa vihille mennä. Muuten pappi ei aamenta sa'

.

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: linker - lokakuu 20, 2010, 09:10:12 ap

Noista juhannushäistä: se on pelkkää kiusantekoa mennä naimisiin juhannuksena, ja pilata sukulaisten ja muiden tuttujen juhannus mokomilla seremonioilla
IMO


ja johonkin aikaisempaan viestin väitteeseen: molempien puolisoiksi aikovien pitää kuulua kirjjoon, jos meinaa kirkossa vihille mennä. Muuten pappi ei aamenta sa'

.



Samaa mieltä.
Ja kyllä sinne multiin tosiaan samalla hinnalla pääsee, kuului kirkkoon tai ei, omaiset joutuu vaan maksamaan myös kappelin vuokran jos ei kuulu ja sitä käytetään.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Kaltsu

Häät ylipäänsä ovat turhia. En ymmärrä koko jutun tarkoitusta. Itse olen kylläkin naimisissa, mutta ainoastaan lapsen takia. Maistraatissa mentiin, ei juhlia ja vaimo sai ostaa itse sormuksen. :D
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Ryhis

Mites vaatekoista pääsee eroon? On myrkytetty ja tapettu vaan silti pörrää. Koipallot on vissiin seuraavaksi hakusessa ja kyllä - ajattelin katsoa myös googlesta!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Kaltsu

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - lokakuu 20, 2010, 21:09:09 ip
Mites vaatekoista pääsee eroon? On myrkytetty ja tapettu vaan silti pörrää. Koipallot on vissiin seuraavaksi hakusessa ja kyllä - ajattelin katsoa myös googlesta!


Pidät valot päällä.  ::) ;D
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - lokakuu 20, 2010, 21:15:30 ip
Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - lokakuu 20, 2010, 21:09:09 ip
Mites vaatekoista pääsee eroon? On myrkytetty ja tapettu vaan silti pörrää. Koipallot on vissiin seuraavaksi hakusessa ja kyllä - ajattelin katsoa myös googlesta!


Pidät valot päällä.  ::) ;D


Ei tarpeeksi "hifi" ratkaisu  ;)
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Fire

Mites se jengi jotka haluaa hautajaiset kirkonmaahan? Must ne jotka ei kuulu kirkkoon saa syöttää sioille tai heittää suohon. Monet kirkostaeroajat eivät kuitenkaan halua että äitivainaa syötetään sioille, why is that?

Janne

Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 20, 2010, 23:58:46 ip
Mites se jengi jotka haluaa hautajaiset kirkonmaahan? Must ne jotka ei kuulu kirkkoon saa syöttää sioille tai heittää suohon. Monet kirkostaeroajat eivät kuitenkaan halua että äitivainaa syötetään sioille, why is that?

tää oli kyllä niiin kehno provo :D

Kirkko saa yhteisöveroa juuri siksi että se hoitaa näitä yleishyödyllisiä asioita kuten hautaustoimi.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

mohla

Sielultani ilmeisesti synkkänä ihmisenä ajattelen, että se nyt on ihan sama mihin se mun aikanaan kylmennyt ruumis sitten joskus tuupataan. Mieluiten vaikka istuttais siihen paikkaan jonkun tammen tai vaikka chilipuskia, kuin johonkin kirkkomaahan mätänemään matojen ruuaksi.

Muutenkin koko touhu arkkuineen ja kuolinilmoituksineen on melkoista rahastusta joka suunnasta. Kuolinilmoitus on aivan poskettoman hintainen maksaessaan lehdestä riippuen 200-500e. Hautapaikan hintaa, sen hoitokuluja ja arkkuja jne. en halua edes miettiä. Lähimmäisen rakkaus ja kunnioitus on hinnoiteltu sellaiseksi taas, että harrastan niitä muin keinoin.

Ongelmaksihan tässä tulee sitten ne sukulaiset ja ystävät, joiden mielestä kuolleen kunnioitus jne. vaatii kaikki nuo em. rahastukset. Sillähän niillä sitten voi rahastaakin, kun ne ovat lähes pakollisia siirtymäriittejä suureen tuntemattomaan. "Ja kyllähän sen Jussin perinnöstä riittää noihinkin rahaa, ei se sitä rahaa siellä mullan alla tarvi" ;D

Ihmisluonto on kyllä ihmeellinen noiden suurten ja vastauksettomien kysymysten äärellä, kun väkisin pitää saada se "järki" niihin vaikka keksimällä sitten satumaisia olentoja ja supersankareita selitämään luomista ja kuolemista. Vahvaa todellisuuden kieltämistä, että tämänhetkisen tiedon valossa tämä elämä on juuri tätä mitä vastaan tulee eikä sen ihmeenpää ja tuskin kummenpaa suuressa tuntemattomassa kuin syvässä unessa. Tuon hyväksyminen tuntuu olevan melko vaikea paikka ja pelko on vahvaa. Parempi vaan elää turhista murehtimatta ja koettaa tehdä parhaansa. Positiivista ajattelua ilman satuolentoja.  ;D

"Pessimisti ei pety, mutta siinä vaiheessa, kun optimistille pettymys tulee, on hänellä ollut jo helvetin hauskaa"

Legoinsinööri

Niin että ruumis pussiin, vähän multaa perään, pari aukkoa ja siinä onkin kiva kasvatussäkki :D

mohla

Lainaus käyttäjältä: Legoinsinööri - lokakuu 21, 2010, 14:03:27 ip
Niin että ruumis pussiin, vähän multaa perään, pari aukkoa ja siinä onkin kiva kasvatussäkki :D


Suunnilleen näin. Mohlan chilit saa ihan uuden merkityksen mahdollisena tulevaisuuden kauppanimikkeenä. ;D

linker

lokakuu 21, 2010, 19:44:03 ip #116 Viimeisin muokkaus: lokakuu 25, 2010, 13:25:02 ip käyttäjältä linker

tää nyt liity mitenkään chileihin, mutta täyty aivopierasta tuollainen kuva
vuoden, tai oikeastaan kahden- tapauksesta

Muija (satakuntalainen nimitys vaimosta) patisti ostamaan kengät vaikka vanhat oli vasta sisäänajetut.
Tytär ostaa vuodessa 10-20 paria, minä ehkä joka kolmas vuosi yhdet, mutta hyvät:




.

Legoinsinööri

Lainaus käyttäjältä: linker - lokakuu 21, 2010, 19:44:03 ipMuija (satakuntalainen nimitys vaimosta) patisti ostamaan kengät vaikka vanhat oli vasta sisäänajetut.
Tytär ostaa vuodessa 10-20 paria, minä ehkä joka kolmas vuosi yhdet, mutta hyvät


Mua ottaa jonkin verran päähän kun oli hyvät eccot ikäänkuin juhlakenkinä. Viime kesänä sitten häissä taas käytössä, mutta sen illan aikana niistä jotenkin kummallisesti mureni pohjat aivan täysin. Kun pääsin himaan niin oli ehkä puolet pohjista jäljellä. Emmä tiedä oliko ne jotenkin hapertunut tuolla säilytyksessä vai mitä.

Ryhis

Eccot on "kengät" yhtä paljon kuin kilju on jalojuomaa.  :P

Hyi saatana mitä kuvia tällekin foorumille laitetaan, puhkitallotut eccot. Otan osaa linker, että olet joutunut pitämään eccoja jalassa niinkin kauan, että ne ovat maatuneet jalkateriesi ympärille. Taivaspaikka tienattu  ;) ;D
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Legoinsinööri

Noku mullakin on ollut just tasan kahet Eccot joista toiset oli tää mysteeritapaus ja toiset oli normi vapaa-ajan kengät, joissa ekana ja vikana ongelmana tuli myös pohjan kuluminen puhki.