maaliskuu 29, 2024, 12:29:56 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Ruokailutottumukset

Aloittaja .tomppa., marraskuu 14, 2010, 23:56:00 ip

« edellinen - seuraava »

.tomppa.

Onko sinulla mitään erikoista ruokailutottumusta/tapaa yms vaikka kellonaikaa koska pitää syödä tiettyä juttua yms yleisesti..

itse en meinaan syö aamuisin enkä työpäivänä(paitsi harvoin) ja silti pärjää..  sitten päivän jälkeen menee safkaa alas ja paljon..

Rankkapanda

Leikatessani vaikkapa pihviä, haarukka on vasemmassa kädessä ja veitsi oikeassa. Sitten kun syön, niin haarukka menee oikeaan käteen ja veitsi vasempaan. En tiedä kuinka yleistä tämä on ihmisillä, mutta tasan yhden minun lisäkseni tiedän, joka näin tekee. Ja olen oikeakätinen siis.

Antichris


Sinttis

Lainaus käyttäjältä: Rankkapanda - marraskuu 15, 2010, 00:05:20 ap
Leikatessani vaikkapa pihviä, haarukka on vasemmassa kädessä ja veitsi oikeassa. Sitten kun syön, niin haarukka menee oikeaan käteen ja veitsi vasempaan. En tiedä kuinka yleistä tämä on ihmisillä, mutta tasan yhden minun lisäkseni tiedän, joka näin tekee. Ja olen oikeakätinen siis.


Minä myös! Mut loogisesti ajateltuna: oikeakätisen on helpompi käyttää oikeaa kättä, joten siksi näin.

Eija

Lainaus käyttäjältä: Rankkapanda - marraskuu 15, 2010, 00:05:20 ap
Leikatessani vaikkapa pihviä, haarukka on vasemmassa kädessä ja veitsi oikeassa. Sitten kun syön, niin haarukka menee oikeaan käteen ja veitsi vasempaan. En tiedä kuinka yleistä tämä on ihmisillä, mutta tasan yhden minun lisäkseni tiedän, joka näin tekee. Ja olen oikeakätinen siis.

Minä myös oikeakätisenä teen näin