huhtikuu 19, 2024, 08:16:29 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleinen valokuvakisa syyskuu 2016

Aloittaja Chilivaari, syyskuu 08, 2016, 21:32:17 ip

« edellinen - seuraava »

Chilivaari

Pikapikaa miettien päähäni pälkähti syyskuun aiheeksi:

  Väriä

Nyt on lupa revitellä. Kuvausvälineissä värejä voi korostaa, tehdä pastellia tai valita vain yhden värin. Kuvankäsittelyohjelmissa värejä voi myös muokata monella tavalla. Nyt ei siis vaadita realistista kuvaa, mutta sekin on sallittu.

Varsinaiset säännöt ovat entisellään:
§1 Kuva on itse otettu kisakuukauden aikana ja liittyy annettuun aiheeseen.
§2 Kuvan voi nimetä tai selitellä, mutta se ei ole tarpeen. Kuvaustiedot voi laittaa mukaan jos haluaa.
§3 Kommentointi Yleisen valokuvakilpailun kommentointiketjuun, äänestyksen alettua kommentointi kisaketjussa sallittu.
§4 Äänestys seuraavan kuukauden 1. - 5. päivä. Äänestys on kaikille avoin.
§5 Voittaja järjestää seuraavan kilpailun ja päättää aiheen, saa osallistua itse ja toimii ylituomarina. Voittaja ei saa ratkaista tasapeliä omaksi edukseen.

NPhoBiaz


akselsson1

syyskuu 21, 2016, 18:32:33 ip #2 Viimeisin muokkaus: syyskuu 25, 2016, 12:44:19 ip käyttäjältä akselsson1

Syysillassa
A300 + minolta 28/2.8
Tosi huonosti ehdin foorumille nykyään, mutta käydään nyt edes joskus kääntymässä  ::)
(nyt 500px kautta kuva)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Chilivaari

Valokuvakisan taso on jälleen huikea, vaikka osanotto ei lyönytkään ennätyksiä.


Kahdesta lienee helppo? valita, joten nyt joukolla äänestämään syyskuun kuvaa.

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - lokakuu 01, 2016, 03:09:33 ap
Valokuvakisan taso on jälleen huikea, vaikka osanotto ei lyönytkään ennätyksiä.


Valitettavasti olet väärässä, osanotto löi ennätyksen. Vähiten osallistujia koskaan, edellinen "ennätys" oli kolme osallistujaa. :( Toivottavasti ensi kuussa saadaan enemmän kisakuvia!

ottulo

Mulla oli jonkunlainen puolittain hutaistu ehdokas, mutta kun en päässyt kotiin ennen puolta yötä, niin jäi laittamatta (olin reilun viikon reissussa, eikä valtaosaa ajasta ollut netti-/puhelinyhteyttä, saati laitetta, johon muistikortti sopisi ja saisi lähetettyä jotain). Kuvia kyllä tuli muuten muutama sata, joiden raakkaaminen vielä tekemättä...

akselsson1

Itelläkin meinas jäädä kun en oo foorumille kerennyt, muita kiireitä on niin hirveesti näköjään nykyään.
En tiedä miksi osanotto on näin vähentynyt   ???
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Chilivaari

Onneksi olkoon NPhoBiaz. Väriä oli ja se miellytti äänestäjiä.
Nyt keksimään vetävämpää aihetta lokakuulle, että saadaan enemmän kuvaajia mukaan.

NPhoBiaz

Kas, kiitoksia. :) Toivotaan tälle kuukaudelle aktiivisempaa osallistumista!