tammikuu 19, 2025, 08:56:43 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Kumpi on söpömpi? (vuosisadan äänestys!)

Aloittaja shp, kesäkuu 28, 2012, 19:25:51 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - kesäkuu 29, 2012, 11:20:49 ap
Venomia tai shp:tä en ole koskaan tavannut. Tuksun sen sijaan olen. Eli ääni kelle tahansa muulle kuin Tuksulle.

Kuulkaa järjen sanaa. Lööppilehmän tapaaminen on unohtumaton "elämys" - oli sitä jo ennen niitä Ile-skandaaleja ja nykyistä lookia. Epämiellyttävä kokemus. Äänet oikeasti söpöille vaihtoehdoille, jotta maailmassa on edes vähän oikeutta! ;)

shp

Oikeasti söpö vaihtoehto, eli minä!
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: shp - kesäkuu 29, 2012, 22:40:46 ip
Oikeasti söpö vaihtoehto, eli minä!
En ole tavannut muita, kuin shp:n.

Siksi ääni shp:lle, on se vaan miehenäkin kovin söpö.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Aji Inferno

Söpöystaistelu kiihtyy kohti huumaavaa kliimaksiaan, kuten jenkkien presidenttitaistelu. Tuxun massiivinen (ja järkeä uhmaava) suosio heterochilipäiden parissa näyttäisi olevan laskemassa, siinä missä shp ja takavasemmalta tullut Zhang Jingchu ovat nostamassa suosiotaan... Voivatko he vielä voittaa Tuxun massiivisen ällötysvoiman? Voiko shp nujertaa kiinalaisen kauneuden söpöysvoiman? Ja mikä merkittävintä... Voiko sieltä takaa vielä nousta YLLÄTYSMIES?

Stay tuned!! :)

shp

Tarjoan kaikille minua äänestäville ribsit seuraavassa grillimiitissä!
Ja myös sille henkilölle joka onnistuu syöttämään tuksulle nagan ja ottamaan tapahtuman nauhalle!

Vote shp!

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: shp - kesäkuu 29, 2012, 23:46:24 ip
Ja myös sille henkilölle joka onnistuu syöttämään tuksulle nagan ja ottamaan tapahtuman nauhalle!

Vote shp!

Dramaattinen veto vaalitaistelussa!! shp veti esiin pelätyn, pahamaineisen "tuxukortin" naga-kiistassa edustamattomienhuoneen neopoliittisella pelikentällä! Asiantuntijat arvelevat shp:n ribs-lakiesityksen olevan melkoisen kova, kenties jopa ratkaiseva veto tässä armottomassa taistelussa! Mutta mitä asiaan sanoo itse lööppilehmä? Mitä voisi tarjota Kiinan kaunotar? Mitä Da Man - Venomi..? Älkää ihmeessä jättäkö kanavaamme!!

wille

Venomi tarjoaa liskojen yön ilman eilistä humalatilaa. You lose.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

wille

Lainaus käyttäjältä: Venomi - kesäkuu 30, 2012, 00:12:59 ap
Lainaus käyttäjältä: wille - kesäkuu 29, 2012, 23:59:35 ip

Venomi tarjoaa liskojen yön ilman eilistä humalatilaa. You lose.

Ja lisäksi eläintarhan ihasteltavaksi söpöineen elukoineen mitä tekee mieli halia ja sylkytellä.  ::)

Ja rapsutella kitalaesta.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

shp

Saa muaki halia ja rapsutella!

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: wille - kesäkuu 30, 2012, 00:17:23 ap
Ja rapsutella kitalaesta.

On muuten ihan huisin hauskaa! Luunappi kieleen toimii myös.

Ryhis

Olen mainonnan uhri, poistin ääneni ja äänestin uudestaan. Nyt shp on johdossa.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

Varaa niitä ribsejä kunnolla. ;)

Aji Inferno

kesäkuu 30, 2012, 18:42:13 ip #32 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 30, 2012, 18:43:48 ip käyttäjältä Aji Inferno
Väliaikaraportti toimittajaltanne Absurdistanista:

Kisa kiihtyy kiihtymistään, eikä tapahtumien vyöry jätä ketään kylmäksi!! Shp on löytänyt aivan uuden vaihteen söpöydessään, samalla kun Fuxu on kokemassa selittämättömän romahduksen. Onko Shp:n söpöys todella näin paljon voimakkaampaa kuin Fuxun ällöttävyys?! Venomi alkaa tarvita uusia, hyviä lääkkeitä, jotta säilyisi kisassa mukana, sillä tätä menoa shp:lla on pian riittävästi valitsijamiehiä tullakseen valituksi USA:n presidenttiehdokkaaksi ja haastamaan Oskari Obaman sekä Roisto-Romneyn söpöyskisassa. Nähtäväksi vain jää, kuka saa teologis-vanhoillisen Päiväkahviliikkeen sekä kukkahattutätien äänet? Entä kiinalainen söpöys? Eikö se riitä haastamaan shp:n animaalis-maagista kawaii-voimaa? Mitä käänteitä vielä saammekaan todistaa?!

Lillen

En ole tavannut ketään vaihtoehdoista mutta yllä majaileva lainaus ratkaisi  ;D.

Nähdään kolmen vuoden kuluttua kun ajokortti löytyy lompsasta  ;).

shp

Olisikohan se jytky siinä?
Aivain ensiksi haluaisin kiittä Tuksua tiukasta kisasta ja pakaroista! Ike jo laittoikin puutarhanhoitovinkkejä ja kutsui drinksuille DTM:ään. Voittajan on helppo hymyillä  ;D

Aji Inferno

heinäkuu 04, 2012, 23:29:35 ip #35 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 04, 2012, 23:32:48 ip käyttäjältä Aji Inferno
Kyllä! Höpöoperaattorin valtuuksin tunnustan skp:n... anteeksi, SHP:n rinssieverstiksi ja chilifoorumin söpöyden ruumiillistumaksi! Uljas saavutus, jonka kunniaksi kelpaa tarjoilla ribsejä ja vissyvettä äänestäjille mötessä!

Hienon kakkossijan sai Kiina, Venomin raivokkaan mutta antavan loppukirin tuottaessa lopulta kunniakkaan ronttisijan. Fucksun ällötysvoima ei tälläkään kertaa riittänyt söpöjä ehdokkaita vastaan.

Onnittelut suvereenille ja sympaattiselle Voittajalle!! :-)

ottulo

Yleisö vaatii kilpailijoiden yhteiskiertuetta kaikissa chilitapahtumissa ympäri Suomen!
(Huom. kilpailijoiksi lasketaan vain 3 kärki!)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: ottulo - heinäkuu 05, 2012, 10:56:14 ap
Yleisö vaatii kilpailijoiden yhteiskiertuetta kaikissa chilitapahtumissa ympäri Suomen!
(Huom. kilpailijoiksi lasketaan vain 3 kärki!)

Joo. Tota neljättä ei sitten huolita mihinkään mukaan!

Onhan tarkastuslaskenta suoritettu jo?

Ryhis

Kai shp aikoo tehdä pitkän työuran juontamalla tanssilava- ja miss Tuupovaaran kunnanranta-keikkoja? Uran ehtoopuoli Playa del Inglesissä, alkoholisoituneena karaoketähtenä?
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Aji Inferno

heinäkuu 05, 2012, 23:17:41 ip #39 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 05, 2012, 23:19:13 ip käyttäjältä Aji Inferno
On mahdollista, metsäradio (meidän radio) kertoo, että SKP ja Venomi tekevät yhdessä kara-åke kiertueen, jossa kuulemme mm rakastetun virren "tahdon olla sulle hyvin hellä"!

Agenttimme Kääk 001 kuuluu saaneen kiinanmaalta kieltävän vastauksen ehdotukseen Fucksun kanssa tehtävään vastaavaan kiertueeseen. Siitä kiitollisina uhratkaamme tänä yönä juottopossu (vaikka juoppo puoliso) Cthulhulle. Kunnioitusta upealle hopeamitalistillemme!

Söpöyden ja uljaan naiskauneuden ytimeen voi joka tapauksessa päästä katsomalla leffan "Jadesoturi".  :)