joulukuu 04, 2023, 02:00:10 ap

Uutiset:

Tervehdys, kaksi samaan aikaan sattunutta teknistä muutosta / ongelmaa summa aiheutti vajaan viikon katkon foorumille. Nyt palvelinohjelmisto on jouduttu päivittämään uuteen ja sekä ulkoasu että toiminnallisuus on muuttunut. Toivotttavasti ei ainakaan kovin paljoa huonompaan suuntaan. Odottamattomia ongelmiakin saattaa ilmaantua.

Kimppatilaus: Lamput E27 5000k 50w - Turku

Aloittaja ottulo, joulukuu 25, 2010, 13:52:39 ip

« edellinen - seuraava »

ottulo

Naapuriketjusta irrotettu erillinen tilaus Turussa ja lähellä asuville. Linkit sun muut on varastettu ko. ketjusta.

Tilataan näitä: http://www.stevesphotoshop.co.uk/daylight_fluorescent_bulb_5000k_50w_6pack.html
Paketissa siis 6kpl lamppuja. Tilataan paketteja sen verran kuin on kysyntää.

Toimin itse "välittäjänä", joten rahaliikenne ja lamput kulkevat minun kauttani. Kokemusta aiemmasta kimppatilauksesta on. Koska lampuille tulee hintaa jonkin verran, niin haluaisin muiden rahat tililleni etukäteen. Opiskelijalla ei ole varaa rahoittaa muiden harrastuksia... Rahat sais olla tilillä viim. 31.12.2010, jotta ehditään tekemään tilaus ajoissa. Teen tilauksen, kun kaikkien maksut ovat tilillä. Yritetään siis ehtiä 4.1. toimitettaviin tilauksiin.
Lähetän tilinumeron yms yksityisviestillä 27.12. osallistujille.

Lamput voi noutaa multa kotoa (Varissuolta) tai voidaan treffata jossain päin kaupunkia. Autoa mulla ei ole, joten toimitus kovin kauas ei onnistu.

Tilaukseen ilmoittautuneet:
Noseless 2 kpl
-V- 2 kpl

Yht. 4 kpl

Hinnat: (sis. posti yms.)
6kpl €84.25    n. 14,05€/lamppu
12kpl €153.80   n.13,00€/lamppu
18kpl €223.35   n.12,50€/lamppu
24kpl €290.30   n.12,10€/lamppu
30kpl €357.25   n.12,00€/lamppu
36kpl €424.20   n.11,80€/lamppu
42kpl €491.15   n.11,70€/lamppu

-V-

Meinasin tähän pistää, että nyt turkulaiset lamppuja tilaamaan, vilkaisin kuitenkin alkuperäistä ketjua ensin. Siellähän virta vie päinvastaiseen suuntaan.
No, ottaisin edelleen ne 2kpl, jos joku uskaltautuu ne loput 2 ottamaan.

MasaT

Kannattaahan tuo edelleen, varsinkin, jollei tarvitse lähetellä postitse eteenpäin.
Porukalla tilaamalla säästää postikuluissa ja ihan järkevää tilata pari heti kerralla. Itse tilasin koko kuuden paketin aikoinaan mutta punnan kurssi taisi olla hieman edullisempi silloin.
Postin kautta lajitelluilla paketeilla on aina oma riskinsä mutta nämä taitaa tulla nyt upsina.

ottulo

Tämä ei ole juuri suosiota saanut. Jos joku tämän vielä löytää ja haluais nuo kaksi ylimääräistä, niin YV mulle nopeasti. Viimeistään 29.12. kun ottaa yhteyttä, niin todennäköisesti saadaan järjestettyä. Sen jälkeenkin voi vielä kysyä, mutta ei ole niin varmaa että saa ainakaan molempia lamppuja.