Topikit vaihtuvat luetuiksi automaattisesti

Aloittaja Soppamies, maaliskuu 03, 2008, 22:36:34 ip

« edellinen - seuraava »

Soppamies

Niin duoda oiskohan tässä phpBB-synsteemissä joku konffirivi vähän vinossa, kun mulla ainakin noi keskustelualueet ja -threadit merkkaantuvat luetuiksi ihan automaattisesti. Esimerkiksi jos on juuressa "Forum Indexissä" ja siellä on noita keltaisia lukematon-täppiä framilla ilmoittamassa että joku keskustelualue (aloittelijan nurkka, edistyneempi chilinkasvatus & päiväkirjat yleensä) omaa lukemattomia viestejä ja vaikka painaa refreshiä (F5), niin kaikki muuttuukin yht'äkkiä luetuiksi. Mmmmiksi? Ei sen noin pitäisi tehdä. Sitä vartenhan siellä on erikseen toi nappula mistä voi painaa kaikki viestit luetuiksi. Tämä tekee sen jostain syystä automaattisesti vähän väliä. Vaikeuttaa huomattavasti keskustelujen seuraamista kun ei tiedä mitä on käynyt jo lukemassa ja mitä ei.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly!

a.k.a. dazler@ircnet

Herra 47

saman huomannut oon minä... noin kuukauden jo vaivannut... oon vain kuvitellut kun puhelimen ja tietokoneen kanssa sekoilen vuorottain että siittä sekaisin meni... :oops:

nyt taitaa olla vika kuitenkin muualla  :evil:
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Toni


ara

Tuo tuntuu olevan yleinen vika. Mulla on käynyt monella foorumilla noin ja moni muukin valittaa tuosta. Syy ei vaan ole koskaaan selvinnyt

ajke

Mulla on ilmestynyt ikäänkuin vastakkainen ongelma. Eli viestit eivät merkkaannu luetuiksi kaikilla forumeilla. Tai siis merkkaantuvat luettaessa luetuiksi esim vapaa sana alueella mutteivat aloittelijan nurkassa.

Toimii oikein XP:n firefoxissa muttei OSXssä. Sinänsä pieni haitta, mutta ennen toimi. Jokusen viikon ollut tämä toimimattomuus.

ajke


Herra 47

joo nyt toimii lähes kunnolla... Vielä silloin tällöin ongelma ilmenee ainakin puhelimen selaimella mikäli poistuu yllättäen (tulee puhelu yms)
Mutta enää harvakseltaan :)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

ajke

Ja ongelma on ilmestynyt takaisin. Teenkö minä jotain väärin vai heittääkö phpBB volttia?