Chilipikkujoulut Tampereella, lauantai 22.11. kello 17-01

Aloittaja Janne, elokuu 29, 2008, 16:44:14 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Onko siellä mitään mahiksia nukkua jossain nurkassa makuupussissa tms... Vai meneekö hotellihommiksi? Jos jokin tolkukas (eikä kallis) tapa löytyy yöpyä Treella, niin oon mukana. Ja voin kyydittää täältä hevon kuusesta, eli pääkaupunkiseudulta max. 4 tyyppiä kimppakyytinä sinne ja takaisin. Toiveena bensakulujen jakaminen.

MikkoM


Xbow

Minä ainakin ilmoittaudun sitovasti. En osaa sanoa, tuleeko pari muuta hemmoa mukaan, alustavasti 4 olisi tulossa, 3 'sitovasti'.

Edit: Väkimäärä vähän nousi, kaverin vaimokin saattaa tulla, mikäli saavat kersat hoitoon.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Miksaa

Messis edustamassa Vaasaa  :D

Kyytiin mahtuu 3 henkilöä matkan varrelta. E12 Vsa-Kurikka-Parkano-Tre
Jos oot kyytiä vailla, niin nakkaa privaa.
Tai yhdistyksen/Fataliin kannulla: Miksaa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Scoville
"Puhdas kapsaisiini saattaa olla huonoa vatsalle." :D

Herra 47

kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Volitans

Ruokailusta: Voin tehdä koko setin valmiiksi firmassa täällä Lahdessa, pakata termolaatikoihin ja toimittaa sinne suoraan pöytään.  

Laskeskelin erilaisia vaihtoehtoja ja seuraavan menun saisi aikaan 10 EUR/nuppi omakustannushintaan:

Lemon drop -silliä
Tulista portviinisilliä
Chiligraavattua lohta ja persikkaa
Perunoita
Kinkkua
Naga Morich -sinappia
Chilibataattilaatikkoa
Chilistä lanttulaatikkoa
Tulisempaa rosollia ja kermaviilikastiketta
Viktoriakiisseliä ja habaneromansikkacoulis
Aprikoosichilitorttu ja kahvia


Sitovat ilmoittautumiset pitää sitten saada tai jotenkin muuten järjestellä, että saan tuon hinnan kerättyä, sillä muuten menee omasta pussista - enkä viitsisi enää siihen hommaan lähteä.

Tämmöisen listan sain kerätyksi jo ilmoittautuneita:

* = Vahvistanut tulonsa. Laittakaa vahvistus mieluiten yv:nä mulle.


*** Arse ja Mau  ja kaveri    
*** Kärsä Babar avec + kaveri
-MasaT
vesuri
* chilifellow
* herra 47
** janne x 2   
* volitans
* BuRaX
* Herpiili
*** Xbow + mahd. 1 lisää
- ZAZ
* Aji Inferno
nikke
* stkr
Suntio
** MikkoM
** Icaros
Mock
- pexi -the king-
** hurist
* mnyman
- pertsa
* veikko                
* ilmari
-  Miksa73 2 hlöä
PetriPetri
* angsta
* Clown^
* Kissarules
** Kumikana4   
** calm cadot +1?
- Aessu
-Macc
** Salanimi vaimoineen
* tiz
* Venomi
* futuristi +1?
* torquemada
* Mads
** Rinoa


43 varmistanutta ruokailijaa ja 57 alustavasti ilmoittautunutta yhteensä.

* Vahvistanut tulonsa
-  Vahvistanut peruuttavansa

Kerään rahat paikan päällä.

Voisitteko tarkastaa tilanteen omalta osaltanne, sopiiko aika/paikka ja kustannukset. Lisäksihän tuli varmaan siitä saunan vuokrasta joku osuus. Myös dieetit tms. pyritään huomioimaan.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Janne

Tuohon voi lisätä minun puolestani vielä ainakin yhden.

Lisäksi facebookin puolella on jonkun verran osallistujia jotka eivät foorumilla käsittääkseni kirjoittele?

Tehdään nämä rahahommat niin että minä kerään tuon jo alusta asti tiedossa olleen kympin tiloista (voi olla alle 10 euroa riippuen osallistujamäärästä) ja Volitans hoitaa ruokapuolen halukkaiden osalta.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Veikko

Näyttää siltä, että joudun tulemaan yksin. Kaverilla sattu samalle viikonlopulle muuta menoa.

-s-
If at first you don't succeed, remove all evidence you ever tried.
-David Brent-

Aessu

Hitto, jos Oulun suunnasta on jotain kyytiä niin voisi vaikka melkein tullakin...
http://www.youtube.com/watch?v=OD4JPEyayus
Tuotetun tekstin määrä on suoraan verrannollinen nautittuun alkoholimäärään.
#365

BuRaX

#400.

chilifellow

Lainaus käyttäjältä: "chilifellow"Oisko ideaa kokoontua porukalla samaan "festarivaunuun" (R -tai  H -juna) silloin 22.11.? Eli se sopivin vuoro Hki - Kerava - Tre.

Kimppakyytiä parhaimmillaan. Tietysti eihän näissä karjavuoroissa ole sitä virallista ravintelivaunua. Seuraa ois ja sama suunta.

:idea:


OISKO KIINNOSTUNEITA?
:?:
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

Aessu

Lainaus käyttäjältä: "BuRaX"Juna ja bussi kulkee.  :)

No prkl, minä tulen sitten sinne jollain konstila. Älkää odottako liikaa pelikunnosta perillepääsyn jälkeen :P Kai Hessillä on vielä Nagaa tarjoilla pahaa aavistamattomille?
http://www.youtube.com/watch?v=OD4JPEyayus
Tuotetun tekstin määrä on suoraan verrannollinen nautittuun alkoholimäärään.
#365

hessi

no vielä pitäisi tulla jos ehtivät kypsyä !
voi olla etteivät ole niin tulisia kun ovat sadon viimeisiä!
huomenissa yritän päästä kasvarille tutkimaan asiaa,
toipumassa pikku operaatiosta joten katsotaan mikä on kunto !
Itse en näillänäkymin ole tulossa joten täytynee keksiä sitten miten sinne nagat saadaan.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Aji Inferno

Taitaa olla syytä ottaa pikkunaposteltavaksi mukaan puskien viimeiset Rocopicat... "Ja tulisemmaksi kävi ilta... Jogurttiaaaaaaaa!!!" :D

Macc

Jos täältä Lahen nurkilta kimppakyytiä ja Tampesterin nurkilta jotain sohva/lattiamajoitusta tms. edullista majoitusratkaisua olis tarjolla, niin tuo lauantai ois näköjään vapaa - ts. vois vaikka lähteä pikkujouluilemaan Tre:lle...?  :twisted:

arse

Volitans: Maun lisäks tulee kans yks kaveri!

edit: Ainii, prkl, yvnä
Elämässä on tärkeintä puutarhanhoito, eikä sekään ole niin tärkeää.

futuristi

Meille sopii tulla yöpymään, tilaa on kaksion verran miinus yksi huone, missä itse nukumme.
Kiinnostuneet voi lähettää yksäriä, niin sovitaan tarkemmin.

Volitans

Pikkujouluissa mahdollisuus ostaa myös yhdistyksen paitoja: 19,90 eur/kpl. Jos kiinnostusta on, niin ilmoitusta määristä ja ko'ista (S, M, L, XL), niin saadaan oikea määrä paitoja mukaan. Paitoja on rajoitetusti.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Clown^

juuh eli sama kuin futuristilla... pystyn majoitamaan muutaman chilin syöjän kämpilleni :) Ottakaa privaa mulle irkissä mieluusti niin puhutaan lisää :)

Clown^ nimellä löytyy yhdistyksen ja fataliin irc kanavilta :)
jos ei polte tunnu, se on kaupan chili!

MasaT

Minulla on omenahotellissa huone varattuna, että siihenkin pääsee, kunhan osallistuu huoneen hintaan. (Eiköhän 4 mahdu) Huone on 84€. Viestit yv,nä.
Jollei 20.11 torstaihin mennessä ole tullut keneltäkään vastausta saatan perua huoneen. -On vähän kova hinta yhdelle.