toukokuu 18, 2024, 23:58:24 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

ZAZ

Itsetehtyä hernekeittoa. Soppaluineen ja läskeineen.  :P
Shit happens when you party naked.

Minbaari

Chili con carnea, nachoja ja punaviiniä. Vaimo ja muksut nukkuu joten meikäläinen saa laatuaikaa itseni kanssa.
#816

TunturiTiger

Who dares burns peanuts! Idioottina sitten vielä pyyhkäsin silmää. Ei tuu uni ei..

LupeKani

Vettä ja sipsejä. Aiemmin illalla mäyräkoira karhua  tuli kynittyä suojakänniksi huomista ajatellen.

Kaltsu

A-tarvikkeesta kaappasin mukaan Dolin Vermouth ja kotoa jääkaapista löytyi Finsbury Giniä. Niitä sitten sekoittelin toivossa kohtuullisesta Martinista. Paskat, vituiks meni. En suosittele. Juodaan Finsburyt GT:nä ja huomenna hakeen Bombayta martiiniin.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

masaiman

Kaljaa... imeny kassillisen Garagea, hemmetin hyvää, mut vaikka on gebardin voltit ei nouse kaaliin, ei sillä että se ois itse tarkoitus... Pari bisseä kaapissa vielä, sit vois mennä seljälleen, huomenna tallille askartelemaan kasveille isompaa allasta ja vois ton pyöränkin vahata, kuraantu aika pirun pahasti aamun vesisateessa...

masaiman

Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - huhtikuu 27, 2012, 23:26:50 ip
A-tarvikkeesta kaappasin mukaan Dolin Vermouth ja kotoa jääkaapista löytyi Finsbury Giniä. Niitä sitten sekoittelin toivossa kohtuullisesta Martinista. Paskat, vituiks meni. En suosittele. Juodaan Finsburyt GT:nä ja huomenna hakeen Bombayta martiiniin.


Kerran huvikseni tilasin tyhjässä baarissa kaikkia paukkuja, mm. Vodkamartinin, sen jälkeen vaikea uskoa että se vois olla hyvää... Liekö ees tehny sitä oikein kun en itekkään osannu opastaa... Just muistin et mulla on kaapissa jemiksessä puteli Jägerteetä, alkaa vaan olla turhan lämmin jo, on vähän talven juttu mulle...

LupeKani

Garagea tuopista. Jäiden kera. Pihalla auringossa. Rölli huulessa. Voi poijjaat ja tytöt (ettei kellekään tuu paha mieli), se taitaa alakaa kesä pikkuhiljaa?!!


masaiman

Pistonheadia ja Garagea tallissa, odottelen et liima kuivuu et saan länttää kankaan levyyn kiinni, sit himaan jatkaan...

Ponu10

Juuri tuli syötyä Nepalilaista linssipataa riisin kera ( Dhal Bhat ) Lautasellinen tuli fressattua kokonaisella Prik-ki-nu:lla ja aimo annoksella tuoretta korianteria. Jälkkäriksi lasillinen lassia  ( ja loraus kosyymiä ) A, vot poijjaat!!

=D
Lääkitykseni on indeksissä.

Fat Ali

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Välillä kun lukee näitä juttuja, niin tuntuu, että helpompaa olisi lentää kuuhun ja takaisin käyttäen apuna vanhoja reinoja ja teippirullaa.

TunturiTiger

Pistonhead - yllättävän kivaa vaihtelua!

jewe

"Poikamiesviikko" lopuillaan ja iltanapostelutkin poikkeaa tavanomaisista.

Savulemondropjauheella maustettuja popcorneja ja kyytipojaksi nagavotkaa pikkaisen plantattuna. huh.

ChIlIDoG

KARHU III. ....mistä osa meni kanan marinointiin :P

MonkeyFace

Kävin eilen tutustumassa ylöjärven yöelämään ja tänään on joutunut ottamaan muutaman loivarin:


masaiman

Olvin Vaakunaa ja Garagea. Piti pyörä pestä ja vahata, sain pestyä pyörän ja kiillotettua äänenvaimentimen, sit meni kaljanjuonniks...

Jahvetti

T-luupihviä grillattuna raikkaan salaatin kanssa.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

wille


Pakastimessa kylmennettynä. Unohtu vähän liian pitkäksi aikaa. On varmaan asteen verran plussan puolella...
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

chili123