ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Ernesti - elokuu 11, 2011, 00:10:22 AP

Otsikko: Ernesti esittäytyy
Kirjoitti: Ernesti - elokuu 11, 2011, 00:10:22 AP
Hei vaan kaikki!

Olen nuori mies Oulun seudulta. Harrastuksia ovat kitaran soitto, salibandy/jalkapallo vuodenajasta riippuen, sekä  ahkera Xboxin pelaaminen. Olen myös innokas Tolkien-fani, vaikken hänen koko tuotantoaan olekkaan lukenut (työn alla :D).

Tulisen ruoan ystävä olen ollut lähes aina ja jos jonkinlaisia tulisia keitoksia on tullut maisteltua. Mitään en ole kuitenkaan ennen kasvattanut, mutta nyt sattumien kautta innostuin tästä chilien kasvatuksesta.

Mitä nyt olen vähän selaillut tätä foorumia niin oikein mukavaa ja asiallista porukkaa täällä näkyy olevan.
Otsikko: Vs: Ernesti esittäytyy
Kirjoitti: PP - elokuu 11, 2011, 00:17:28 AP
Tervetuloa chilikeskustelun ytimeen!
Otsikko: Vs: Ernesti esittäytyy
Kirjoitti: TunturiTiger - elokuu 11, 2011, 00:31:45 AP
Lainaus käyttäjältä: Ernesti - elokuu 11, 2011, 00:10:22 AP
Mitä nyt olen vähän selaillut tätä foorumia niin oikein mukavaa ja asiallista porukkaa täällä näkyy olevan.

Oho! :o ;)
Otsikko: Vs: Ernesti esittäytyy
Kirjoitti: InkRose - elokuu 11, 2011, 07:31:46 AP
Tervetuloa vaan joukkoon sekavaan!

Sitten kun se mopo totaalisesti karkaa niin täältä löytyy vertaistukiryhmä ainakin. ;D
Otsikko: Vs: Ernesti esittäytyy
Kirjoitti: Whili - elokuu 11, 2011, 09:24:11 AP
 TERVETULOA mukaan

Lainaus käyttäjältä: Ernesti - elokuu 11, 2011, 00:10:22 AP
Mitä nyt olen vähän selaillut tätä foorumia niin oikein mukavaa ja asiallista porukkaa täällä näkyy olevan.

Kiitoksia kehuista
Otsikko: Vs: Ernesti esittäytyy
Kirjoitti: Vate - elokuu 11, 2011, 09:51:44 AP
Joo tervetuloa sakkiin sekavaan
Otsikko: Vs: Ernesti esittäytyy
Kirjoitti: Ryhis - elokuu 11, 2011, 10:24:51 AP
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 11, 2011, 00:31:45 AP
Lainaus käyttäjältä: Ernesti - elokuu 11, 2011, 00:10:22 AP
Mitä nyt olen vähän selaillut tätä foorumia niin oikein mukavaa ja asiallista porukkaa täällä näkyy olevan.

Oho! :o ;)

Nyt on menneet foorumit sekaisin!  ;D


TERVETULOA!