Hei vaan kaikki!
Olen nuori mies Oulun seudulta. Harrastuksia ovat kitaran soitto, salibandy/jalkapallo vuodenajasta riippuen, sekä ahkera Xboxin pelaaminen. Olen myös innokas Tolkien-fani, vaikken hänen koko tuotantoaan olekkaan lukenut (työn alla :D).
Tulisen ruoan ystävä olen ollut lähes aina ja jos jonkinlaisia tulisia keitoksia on tullut maisteltua. Mitään en ole kuitenkaan ennen kasvattanut, mutta nyt sattumien kautta innostuin tästä chilien kasvatuksesta.
Mitä nyt olen vähän selaillut tätä foorumia niin oikein mukavaa ja asiallista porukkaa täällä näkyy olevan.
Tervetuloa chilikeskustelun ytimeen!
Lainaus käyttäjältä: Ernesti - elokuu 11, 2011, 00:10:22 AP
Mitä nyt olen vähän selaillut tätä foorumia niin oikein mukavaa ja asiallista porukkaa täällä näkyy olevan.
Oho! :o ;)
Tervetuloa vaan joukkoon sekavaan!
Sitten kun se mopo totaalisesti karkaa niin täältä löytyy vertaistukiryhmä ainakin. ;D
TERVETULOA mukaan
Lainaus käyttäjältä: Ernesti - elokuu 11, 2011, 00:10:22 AP
Mitä nyt olen vähän selaillut tätä foorumia niin oikein mukavaa ja asiallista porukkaa täällä näkyy olevan.
Kiitoksia kehuista
Joo tervetuloa sakkiin sekavaan
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 11, 2011, 00:31:45 AP
Lainaus käyttäjältä: Ernesti - elokuu 11, 2011, 00:10:22 AP
Mitä nyt olen vähän selaillut tätä foorumia niin oikein mukavaa ja asiallista porukkaa täällä näkyy olevan.
Oho! :o ;)
Nyt on menneet foorumit sekaisin! ;D
TERVETULOA!