v
Tervetuloa :)
Tervetuloa uudestisyntynyt! :)
kurat naamaan? Siis Kulta Katriinat? ;D
Hyvä saada arvon herra Kebabmaan Nokipannu takaisin linjoille!
BOJA BOJA BOLAU!
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - elokuu 22, 2011, 21:48:53 IP
Siis Kulta Katriinat?
Meilläpäin se on Multa katriinaa...
Loskat naamalle onkin sitten jo ihan eri tarina :-X
Reinkarnoidut aina varmemmin kuin Dalai Lama! Hienoa! ;D
Tervehdys tällekin inkarnaatiolle! ;D
Noi sun kaffekirjoittelut on kyllä vaarallista luettavaa tällaiselle voimakkaan keräily- ja hifistelyvietin omaavalle nörtille...
Tervetuloa vaan taas!
Tervetuloa.. joko nyt lopullinen tagi! ;)
TERVETULOA
Kaikille inkarnaatioitumisillesi ;D
Lainaus käyttäjältä: linker - syyskuu 03, 2011, 08:35:34 AP
Alkuperäinen on aina paras.
......
Ja se päätös pysyköön!
Näin on hyvä ja vanhalle miehelle helpompaa.
Onnistuit siis vaihtamaan nimimerkkiä tuhoamatta vanhoja viestejäsi?