ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: cezve - elokuu 22, 2011, 21:01:27 IP

Otsikko: kielensä polttanut
Kirjoitti: cezve - elokuu 22, 2011, 21:01:27 IP
 v
Otsikko: Vs: kielensä polttanut
Kirjoitti: Rundari - elokuu 22, 2011, 21:09:03 IP
Tervetuloa :)
Otsikko: Vs: kielensä polttanut
Kirjoitti: PP - elokuu 22, 2011, 21:19:42 IP
Tervetuloa uudestisyntynyt! :)
Otsikko: Vs: kielensä polttanut
Kirjoitti: Ryhis - elokuu 22, 2011, 21:48:53 IP
kurat naamaan? Siis Kulta Katriinat?  ;D

Hyvä saada arvon herra Kebabmaan Nokipannu takaisin linjoille!

BOJA BOJA BOLAU!
Otsikko: Vs: kielensä polttanut
Kirjoitti: jaolsten - elokuu 22, 2011, 21:55:00 IP
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - elokuu 22, 2011, 21:48:53 IP
Siis Kulta Katriinat?
Meilläpäin se on Multa katriinaa...

Loskat naamalle onkin sitten jo ihan eri tarina  :-X
Otsikko: Vs: kielensä polttanut
Kirjoitti: TunturiTiger - elokuu 22, 2011, 22:13:04 IP
Reinkarnoidut aina varmemmin kuin Dalai Lama! Hienoa! ;D
Otsikko: Vs: kielensä polttanut
Kirjoitti: InkRose - elokuu 22, 2011, 23:01:00 IP
Tervehdys tällekin inkarnaatiolle! ;D

Noi sun kaffekirjoittelut on kyllä vaarallista luettavaa tällaiselle voimakkaan keräily- ja hifistelyvietin omaavalle nörtille...
Otsikko: Vs: kielensä polttanut
Kirjoitti: Nizo - elokuu 23, 2011, 11:58:57 AP
Tervetuloa vaan taas!
Otsikko: Vs: kielensä polttanut
Kirjoitti: coco - elokuu 24, 2011, 01:05:27 AP
Tervetuloa.. joko nyt lopullinen tagi! ;)
Otsikko: Vs: kielensä polttanut
Kirjoitti: Whili - syyskuu 03, 2011, 10:26:42 AP
TERVETULOA

Kaikille inkarnaatioitumisillesi ;D
Otsikko: Vs: kielensä polttanut
Kirjoitti: Chilivaari - syyskuu 03, 2011, 11:24:26 AP
Lainaus käyttäjältä: linker - syyskuu 03, 2011, 08:35:34 AP
Alkuperäinen on aina paras.
......
Ja se päätös pysyköön!

Näin on hyvä ja vanhalle miehelle helpompaa.

Onnistuit siis vaihtamaan nimimerkkiä tuhoamatta vanhoja viestejäsi?