Terves!
Chilifestin innoittamana päätin sitten rekisteröityä tännekin.
Olen hieman yli 30-v miehentapainen kaakkoissuomesta. Foorumia olen väijynyt jo useamman vuoden ja chiliä maistellut (ja toleranssia kasvattanut) viimeiset 8 vuotta. Etupäässä puuhastelen kastikkeiden kanssa ja muiden tulisten naposteltavien. Itse en ole vielä kasvattanut oikeastaan mitään, kaverilta tosin sain viime keväänä pari Apachen taimet joista yksi sato poimittu ja toinen juuri valmistumassa. Tarkoitus olisi laittaa siemenistä itämään hieman muitakin lajkkeita.
Penalta tilasin ensimmäiset tuorechilit tänä kesänä ja tuotteiden perusteella taidan ruveta kanta-asiakkaaksi. Kokatessa kokeilen melkein mitä vain ja useimmiten lopputulos hivelee makuhermoja melko onnistuneesti. Olen jonkinsortin gastronautti, joka menee mielellään sinne minne muut eivät uskalla...
Muista mainitsemisen arvoisista asioista voisin mainita olutharrastuksen, lautapelaamisen ja elokuvien kulutuksen.
Lämpimästi tervetuloa! Ei muuta kuin sadonkorjuumiittiin mukaan jahka päästään taas semmoista Kouvostoliiton seudulla pitämään, niin pääset maistelemaan jos jonkinnäköistä paprikaa ja siemeniähän saa siinä samalla näppärästi jaettua. Viskimiitingit taitaa olla parempi pitää sitten erikseen. ;)
Tervetuloa Kerhoon!!
Lämpimästi tervetuloa!
Tervetuloa! Olut on hieno harrastus!
Tervehdys!
Tervetuloa joukkoon hienoon!
Lainaus käyttäjältä: paw - elokuu 23, 2011, 12:50:29 IP
...Tarkoitus olisi laittaa siemenistä itämään hieman muitakin lajkkeita.
Jokos on chilit itämässä ??
Hämpille muutama kasvi hoitoon niin ei öttiäiset häiritse.
Niin ja TERVETULOA foorumille avautumaan ;)
Lainaus käyttäjältä: Whili - marraskuu 16, 2011, 09:57:40 AP
Lainaus käyttäjältä: paw - elokuu 23, 2011, 12:50:29 IP
...Tarkoitus olisi laittaa siemenistä itämään hieman muitakin lajkkeita.
Jokos on chilit itämässä ??
Hämpille muutama kasvi hoitoon niin ei öttiäiset häiritse.
Eipä ole vielä päätyneet itämään muiden kiireiden vuoksi... Katsoo josko saisi idätyksen tulille lähiaikoina.
Monesti on käynyt mielessä että voisi suurimpaan laatikkoon laittaa "parempaa kasvillisuutta", mutta voisi tulla lämpölampun kanssa ongelmia joko kasville tai asukille... Eikä niin pienet ötökät enää päädy suurimman lemmikin ruoaksi, kun ovat liian pieniä... :D
Tervetuloa! Minäkin olen melko uusi täällä. ;)