ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: pippo - elokuu 26, 2011, 18:30:12 IP

Otsikko: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: pippo - elokuu 26, 2011, 18:30:12 IP
Hei
Chilien ihmeeliseen maailmaan tutustunut mummo keski-suomesta. Ekat taimet tänä kesänä kasvatellut ja chilitkin onnistuneet.
Maistellut kaiken moisia tuore ja kastike chileistä lähtien.Kasvisruokien lisämausteina chilit erittäin hyviä.
Hyvät syksyt kaikille.
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: InkRose - elokuu 26, 2011, 18:30:53 IP
Tervetuloa vaan joukkoon!
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: Lillen - elokuu 26, 2011, 18:32:18 IP
Tervetuloa!  :)
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: ..TOMPPA.. - elokuu 26, 2011, 18:53:03 IP
Tervetuloa lämpimästi foorumillemme!
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: Jester - elokuu 26, 2011, 19:05:39 IP
Mummoja ei oo ikinä liikaa! Tervetuloa  ;)
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: Nizo - elokuu 26, 2011, 19:08:39 IP
Tervetuloa sekopäiseen joukkoomme! Hyvää syksyä myös sinne.
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: Chilivaari - elokuu 26, 2011, 19:09:44 IP
Hienoa!  Mummoenergiaa!

Tervetuloa toivoo vaari.
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: Jester - elokuu 26, 2011, 20:52:24 IP
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - elokuu 26, 2011, 19:09:44 IP
Hienoa!  Mummoenergiaa!

Tervetuloa toivoo vaari.

Kohta saadaan Chilimummo ja Chilivaari romanssi tänne :P
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: atni - elokuu 26, 2011, 21:46:28 IP
Tervetuloa vaan, ikinä ei voi elämänkokemusta täälläkään olla liikaa.
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: Ryhis - elokuu 26, 2011, 21:51:15 IP
Tervetuloa foorumille!
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: Macex - elokuu 26, 2011, 22:31:28 IP
Tervetuloa tänne meidän joukkoon.

Hyvä että saadaan vanhemman ikäluokan harrastajia joukkoon, meitä harrastajia kun ei liikaa ole :)
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: popcornmaker - elokuu 26, 2011, 22:39:28 IP
Tervetuloa popparinkin puolesta.

Hieno juttu tämä esittely puu.. Huomaa hienosti että ikähaitari laaja chilitouhuissa ja naispuolisia paljon joukossa.. Molemmat aivan mahtavia juttuja.
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: Jahvetti - elokuu 26, 2011, 23:17:20 IP
Tervetuloa minunkin puolestani!

Olen tainnut saada omankin äidin koukkuun, koristechileillä alkuun ja siitä se lähtee.
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: Whili - elokuu 27, 2011, 02:03:04 AP
iso käsi MUMMOLLE !!
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: Täti-E - elokuu 27, 2011, 06:23:04 AP
Voiko sanoa mahtavaa vaikka tarkoittaa tervetuloa?  :D
Otsikko: Vs: chili mummo esittäytyy.
Kirjoitti: coco - elokuu 27, 2011, 14:01:56 IP
Tervetuloa!