ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: NikoLuola - syyskuu 06, 2011, 20:53:11 IP

Otsikko: Chilipää metsästä
Kirjoitti: NikoLuola - syyskuu 06, 2011, 20:53:11 IP
Olen näköjään rekisteröitynyt sivuille jo pari vuotta sitten, mutten ole tainnut kirjoittaa vielä mitään... Lienen siis uusi tulokas.

Asustelen keskellä metsää Forssan kupeessa emäntäni ja viikonloppumuksujen kanssa. Päivittäiseen ruoka-annokseen kuuluu habanero tai pari (tai vastaava määrä muita chilejä), ja valkosipuli tai pari. Ja ei, meillä ei ole kavereita. Hymiö.

Pihalla on tänäkin kesänä viihtynyt nelisenkymmentä puskaa eri lajikkeita, Starfishistä Nagaan. Ja nyt taas pitää alkaa tehdä rankkoja valintoja, mitkä niistä pääsevät lyhennettyinä talvehtimaan ikkunalaudalle. Kaikki kun eivät mahdu.

Yritän aktivoitua.
Otsikko: Vs: Chilipää metsästä
Kirjoitti: MegaRatt44 - syyskuu 06, 2011, 20:56:00 IP
Tervetuloa! Paljon lajikkeita sulla on kasvamassa! Kunnon mopon karkailua, sitä sen pitääkin olla... ;)
Otsikko: Vs: Chilipää metsästä
Kirjoitti: Vate - syyskuu 06, 2011, 20:58:07 IP
Nyt vaan pläjäytä kunnon sato ens vuodeks! ;)
Otsikko: Vs: Chilipää metsästä
Kirjoitti: Ryhis - syyskuu 06, 2011, 21:49:34 IP
Tervetuloa!
Otsikko: Vs: Chilipää metsästä
Kirjoitti: InkRose - syyskuu 07, 2011, 08:10:42 AP
Tervetuloa joukkoon vaan!
Otsikko: Vs: Chilipää metsästä
Kirjoitti: ..TOMPPA.. - syyskuu 07, 2011, 14:57:03 IP
Tervetuloa! 
Otsikko: Vs: Chilipää metsästä
Kirjoitti: Whili - syyskuu 09, 2011, 12:23:31 IP
Sitä on Forssassakin näköjään tervettä elämää  ;)
Hyvä meininki.

TERVETULOA