ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: harmaja - syyskuu 14, 2011, 14:11:30 IP

Otsikko: harmaja
Kirjoitti: harmaja - syyskuu 14, 2011, 14:11:30 IP
Ai täällä on esittäytymisbuumi päällä.

Helsingistä, vähän vajaa 40. En harrasta chilien saati muiden kasvien kasvattamista koska pysyn tappamaan kaktuksetkin, kokeiltu on. Olen sellainen semi-chilipää, pakkasessa on Heinältä hankittuja Lemon Droppeja (nekin pakastin väärin, prk) ja jääkaapissa erilaisia itkettäviä ja polttavia troppeja joita tulee heiteltyä ruokaan. Viimeksi tilasin tuollaisia (http://www.iherb.com/Frontier-Natural-Products-Whole-Chipotle-Chili-Peppers-75-000-Heat-Units-16-oz-453-g/30864?at=0), maku vielä tuntematon.
Otsikko: Vs: harmaja
Kirjoitti: MegaRatt44 - syyskuu 14, 2011, 16:00:06 IP
Tervetuloa!
Otsikko: Vs: harmaja
Kirjoitti: slebachi - syyskuu 14, 2011, 20:48:06 IP
Tere tulemast.  ;)
Otsikko: Vs: harmaja
Kirjoitti: Ryhis - syyskuu 14, 2011, 21:22:29 IP
Morjens!
Otsikko: Vs: harmaja
Kirjoitti: Whili - syyskuu 15, 2011, 08:23:31 AP
Tervetuloa !!