Ai täällä on esittäytymisbuumi päällä.
Helsingistä, vähän vajaa 40. En harrasta chilien saati muiden kasvien kasvattamista koska pysyn tappamaan kaktuksetkin, kokeiltu on. Olen sellainen semi-chilipää, pakkasessa on Heinältä hankittuja Lemon Droppeja (nekin pakastin väärin, prk) ja jääkaapissa erilaisia itkettäviä ja polttavia troppeja joita tulee heiteltyä ruokaan. Viimeksi tilasin tuollaisia (http://www.iherb.com/Frontier-Natural-Products-Whole-Chipotle-Chili-Peppers-75-000-Heat-Units-16-oz-453-g/30864?at=0), maku vielä tuntematon.
Tervetuloa!
Tere tulemast. ;)
Morjens!
Tervetuloa !!