Kasvatus ja yleinen chilitieto => Päiväkirjat ja fotoalbumit => Aiheen aloitti: JohnnyBlade - syyskuu 26, 2011, 20:07:17 IP

Otsikko: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - syyskuu 26, 2011, 20:07:17 IP
Ajattelin itsekkin alkaa pitämään päiväkirjaa kun tuli investoitua kunnon valaisin ja jäi talven iloksi sisälle talvehtimaan joitakin yksilöitä. Mulla on ollu Apache 2009 vuodesta asti ja siitähän se sitte mopo karkas. Tilasin Fataliilta siemeniä ja sainkin ne jopa itämään ja sitten sattui tapaturma ja ne taimet putosi lattialle ja menehtyi!  :'(  Ja meinashan siinä inspiraatiokin kadota.

Tänä vuonna tuli laitettua sitten enemmälti itämään ja niitä koittanu tässä sadottaa mutta myöhästyin aloituksessa pahasti joten satoa ei enemmälti tullut. Onneksi kuitenkin löysin tämän loistavan foorumin ja tätä on nyt tullut lueskeltua jonkin aikaa.

Kauden suunnitelmiin kuuluu jonkinmoisen kasvihuoneen rakentaminen ja ajatuksina oli pitää chilini sato kunnossa (ainakin osa) kesään asti ja siirtää ne suoraan kasvariin. Kasvarin koko ei ole vielä päätelty mutta on joitakin ikkunaruutuja jäänyt ylimääräisiksi remontista joten niistä ajattelin rakennella Kesä on kuitenkin aika kiireistä aikaa töiden puolesta joten tahtoo kesällä "joutua" parempi puolisko hoitamaan kasveja.

Tällä hetkellä kasvatuksessa
2x Jalapeno Early
Criolla Sella
Lemon Drop
Aji Cristal
Apache
3x Naga Morich
Caribbean Red Habanero
Lombardo
Anaheim
Ja mysteerejä joitakin parit baccat ja ilmeisesti yks pubenscens ja chinense ja annuumikin on tunnistusta vailla

2x Naga Morich
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia3612609.jpg)

Isompi Naga
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia3672609.jpg)

Piskuinen Caribbean Red Habanero
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia3712609.jpg)

Lombardo
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia3752609.jpg)

Anaheim
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia3742609.jpg)

Ja Apache vanhus
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia3812609.jpg)
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: Siku - syyskuu 26, 2011, 20:28:28 IP
Hienon ja terveen näköinen Apache. Hyvän näköisiä kuvia myöskin!

Kunhan jaksat päivitellä, niin tästähän voi tulla vähän pirun hyvä päivis. (Hyvät kuvat ja oheisprojekti kasvari)  ;)

Edittiä: Piti vielä kysäistä tuosta Apachen lampusta, onko Artco + Megamanin "kasvivalo" vai peräti ledillä? Näyttää vähän hukkuvan sivusta tulevaan valoon^^
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - syyskuu 26, 2011, 20:34:11 IP
Lainaus käyttäjältä: Siku - syyskuu 26, 2011, 20:28:28 IP
Hienon ja terveen näköinen Apache. Hyvän näköisiä kuvia myöskin!

Kunhan jaksat päivitellä, niin tästähän voi tulla vähän pirun hyvä päivis. (Hyvät kuvat ja oheisprojekti kasvari)  ;)

Joo eiköhän tuota jaksa päivitellä ja pitää kuvailla nuo mysteeritkin ja muut rehut kuhan tässä kerkiää.
Ja meinas tosiaan unohtua draama tästä lähtöasetelmasta kun Jalapenot ja yhen mysteri baccan ja annuumin valtasi kirvan pirut! Ne on toistaiseksi tuolla eristettynä ja myrkyteltävänä
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - syyskuu 27, 2011, 20:55:16 IP
Tänään löytyi yhdestä tunnistusta vailla olevasta baccatumista mutantti kukka. Onko kukaan muu törmännyt moiseen ja mikähän tämän aiheuttaa

(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0152709_1.jpg)
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: k0nu - syyskuu 27, 2011, 21:10:57 IP
Lainaus käyttäjältä: JohnnyBlade - syyskuu 27, 2011, 20:55:16 IP
Tänään löytyi yhdestä tunnistusta vailla olevasta baccatumista mutantti kukka. Onko kukaan muu törmännyt moiseen ja mikähän tämän aiheuttaa

(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0152709_1.jpg)

Hui, pelottava! :D. Ei en ite ainakaa oo törmänny tollasiin paitsi vähän samankaltainen tilanne on tullu ku noita "Pirkka Chilejä" oli pari kasvamassa niin yks mutatoitui joksikin "ei" chiliksi : P vaikea selittää mutta upea kukka :D
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: InkRose - syyskuu 27, 2011, 21:19:11 IP
Heteitähän on yleensä yhtä monta kuin terälehtiä, joten sen puolesta tuo ei mahdoton lie, mutta kun tuo emikin näyttää vähän oudolta.

Onko tuo kuinka varmasti puhtaista siemenistä kasvatettu?
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - syyskuu 27, 2011, 21:28:04 IP
Siemen on lähtöisin fataliilta mulla meni kaikki siemenet vähän niinkus sekasin joku baccatum se on ja siinä on myös useita terälehtiä ne vaan on tollasia pieniä lyhyitä. Otan toisen kuvan sivusta vielä myöhemmin tänään. Ja muut kukat on kyllä ihan normaaleja
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - syyskuu 27, 2011, 22:11:46 IP
Tämmönen 6 terälehtinen siinä on normaali kukka mutta oli siinä yks hiukan useampi terälehtinen kans ja tuossa on sivuprofiili kuva siitä mutantista
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kukkaset.jpg)
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - syyskuu 28, 2011, 19:57:19 IP
Lainaus käyttäjältä: Siku - syyskuu 26, 2011, 20:28:28 IP
Edittiä: Piti vielä kysäistä tuosta Apachen lampusta, onko Artco + Megamanin "kasvivalo" vai peräti ledillä? Näyttää vähän hukkuvan sivusta tulevaan valoon^^

Onhan se ihan perus artco+megamanin "kasvivalo". Ja Apache ei tosiaan ole mikään ranttu kasvi satoilee tuollakin ihan hyvin ei tarvi mitään huippu valaistusta. Ja saattaa se nykyään saada hieman tuosta parin metrin päässä pöhisevästä 600w natikasta hajavaloa  ;)

Nythän se myrkyn lykkäs kirvat vallannu ainaki yhen kasvin lisää sanokaapa hyviä konsteja millä niistä pääsee eroon kaikki kasvit ei enää ole kauhean kompakteja. Taidanpa löydä niille kohta kovat aineet niin eiköhän ne siitä kuolla kupsaha
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0222809.jpg)
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: PP - syyskuu 28, 2011, 21:03:24 IP
Lainaus käyttäjältä: JohnnyBlade - syyskuu 28, 2011, 19:57:19 IP
Nythän se myrkyn lykkäs kirvat vallannu ainaki yhen kasvin lisää sanokaapa hyviä konsteja millä niistä pääsee eroon kaikki kasvit ei enää ole kauhean kompakteja. Taidanpa löydä niille kohta kovat aineet niin eiköhän ne siitä kuolla kupsaha

Jos ei tarvi syödä pariin viikkoon (yleisesti käytetty hatusta vedetty varoaika) syödä podeja myrkytettävistä, suosittelen Provadoa. Se tappaa erittäin tehokkaasti. Haulla löytyy lisätietoja.
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - syyskuu 28, 2011, 21:20:22 IP
Joo löysinki jo provadoa tuolta ja myrkytetty on toivottavasti ei vaan mene sen provadon lannoksen takia kasvien kukkiminen piloille. Just ois mysteeri chinense ja mysteeri pubescens alkamassa kukkimaan  ::)
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - syyskuu 30, 2011, 20:56:54 IP
Mutanttikukan paluu  ;D
Näyttäis olevan jonkin sortin siamilaiset kaksoset mutaatio tämä kukka
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0133009.jpg)
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0143009.jpg)
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: Siku - syyskuu 30, 2011, 21:54:50 IP
Vai peräti kolmoset  :D
Yleensähän on se 5-6 terälehtee ja tuossa taitaa olla 16. Onko tuossa toisessa useampi emi, vai onko jotenkin muuten vaan outon näköinen?
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - syyskuu 30, 2011, 22:38:42 IP
Lainaus käyttäjältä: Siku - syyskuu 30, 2011, 21:54:50 IP
Vai peräti kolmoset  :D
Yleensähän on se 5-6 terälehtee ja tuossa taitaa olla 16. Onko tuossa toisessa useampi emi, vai onko jotenkin muuten vaan outon näköinen?

Joo kaks siinä on ja toinen on tuplasti isompi entä toinen. Kävin pölyttelemässä sitä tuossa saa nähdä jos se pölyttyy tai kumpainenkin noista emistä että minkälainen murikka siitä tulee
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - lokakuu 06, 2011, 16:54:58 IP
Päivityksen aika kera kuvien. Provado kuuria saivat isommat talvetettavat ja kirvat ovat onneksi häipyneet. Nyt tällä kertaa huolena onkin passiivinen vesiviljely alkanu tulemaan ruskeita täpliä lehtiin ja käpertymistä on myös havaittavissa myöskään kukat ei tahdo pysyä kauaa vaan putoavat aika nopeasti kuitenkin kukat jotka kerkeävät pölyttyä muodostavat podit. PH pyrkii nousemaan noin 7.5 mutta laskin sen 6 pintaan ravinteena niillä toimii GHE setti jota on laitettu seuraavalla suhteella Gro5ml Micro10ml Bloom15ml olen pitänyt EC luvun noin kahden pinnassa.
Olen myös katsellut että lehdistä saattaa tulla sellaisia kangasmaisia eikä kiiltäviä eikä niin paksuja kuin aikasemmin vaan hyvin mattapintaisia ja ohuita. Mistähän se mahtaa johtua? Uutena on tullut tuo ph ja ec mittari ja kasvit ovat siirtyneet natikan alle. Liikaa valoa vaiko liian vahva ravinne?

Kuvia yhdestä sairaasta yksilöstä (Tuntematon Baccatum)
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0810610.jpg)
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0880610.jpg)

Ja sitten vähän iloisempia kuvia Caribbean Red Habanero on ottanut jo kasvu spurttia ja alkaa jättämään lombardon ja anaheimin jälkeensä.
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0920610.jpg)

Lombardo
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0990610.jpg)

Anaheim
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia1040610.jpg)

Naga Morich joka alkaa jo aika pienenä kukkimaan ja haarautumaan
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0950610.jpg)
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0960610.jpg)
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia1090610.jpg)

Sitten passiivisessa vesiviljelyssä olevat Naga Morichit
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia1050610.jpg)
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: Mog- - lokakuu 06, 2011, 17:16:54 IP
On sellasella hienolla tavalla, erittäin kuvottavan näköinen tuo mutantti.  :D
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: Toni.A - lokakuu 06, 2011, 17:17:54 IP
Lainaus käyttäjältä: JohnnyBlade - lokakuu 06, 2011, 16:54:58 IP
Päivityksen aika kera kuvien. Provado kuuria saivat isommat talvetettavat ja kirvat ovat onneksi häipyneet. Nyt tällä kertaa huolena onkin passiivinen vesiviljely alkanu tulemaan ruskeita täpliä lehtiin ja käpertymistä on myös havaittavissa myöskään kukat ei tahdo pysyä kauaa vaan putoavat aika nopeasti kuitenkin kukat jotka kerkeävät pölyttyä muodostavat podit. PH pyrkii nousemaan noin 7.5 mutta laskin sen 6 pintaan ravinteena niillä toimii GHE setti jota on laitettu seuraavalla suhteella Gro5ml Micro10ml Bloom15ml olen pitänyt EC luvun noin kahden pinnassa.
Olen myös katsellut että lehdistä saattaa tulla sellaisia kangasmaisia eikä kiiltäviä eikä niin paksuja kuin aikasemmin vaan hyvin mattapintaisia ja ohuita. Mistähän se mahtaa johtua? Uutena on tullut tuo ph ja ec mittari ja kasvit ovat siirtyneet natikan alle. Liikaa valoa vaiko liian vahva ravinne?

Mitä sulla on käytössä noissa passiivihydroissa, soraa vai jotain muuta? Jos sulla on käytössä hydrosoaraa, niin ei sinun tarvitse huolehtia ph:sta ollenkaan. Lisäksi sulla on aivan hirveät lannoitukset käytössä noilla kasveillasi, joten ei mikään ihme jos tippuu tuon kokoisesta kukat. Pudota annostus lähelle 1, niin rupeaa kasvit viihtymään paremmin ja sitten, kun ne ovat kasvaneet lisää, niin sitten käyt nostamaan annostusta lisää.
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - lokakuu 06, 2011, 17:37:22 IP
Ei noilla pikkusilla olekkaan niin vahva lannoite. Tuo mistä ne kukat lähtee kulkemaan on jotain 80cm korkea. Ja kyllähän ne hydrosorassa on. Noilla pikku nagoilla on 0.7 ja ne näyttää viihtyvän hyvin ne ei kuiten ole 15 cm korkeampia. Pitääpä koittaa laimeampaa seosta siis.
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: PP - lokakuu 06, 2011, 17:56:14 IP
Millaisessa valossa ongelmakasvit oli ennen natikkaa ja kuinka iso natikka se on? Heikosta valosta tehokkaan natikan alle tuodut voi ottaa osumaa lehtiinsä.
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - lokakuu 06, 2011, 20:36:18 IP
Lainaus käyttäjältä: PP - lokakuu 06, 2011, 17:56:14 IP
Millaisessa valossa ongelmakasvit oli ennen natikkaa ja kuinka iso natikka se on? Heikosta valosta tehokkaan natikan alle tuodut voi ottaa osumaa lehtiinsä.

No ne sai vähän hajavaloa tuosta T-neonista 2x75w ja idän puoleisesta ikkunasta nyt on 600w natikka. Nostin sitä natikkaa reippaammasti korkeammalle. Aika jännä homma kun ne on alkanu tekeen lehtiä huomattavasti enempi ja haarautumaan kun tulivat natikan alle. Kaikki kasvit tuntuvat kasvavan hirmu vauhtia ja alkavan kukkimaan kuin pöljät tuota laikkuisuutta tulee vaan lehtiin.
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - lokakuu 10, 2011, 22:38:22 IP
Tuli hankittua uus objektiivi (Canonin macro linssi) ja kuvailin vähän tuota mysteeri Chinenseä

(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0191010.jpg)

Karvainen kaveri kyseessä
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0261010.jpg)
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: Chilivaari - lokakuu 10, 2011, 22:53:29 IP
Lainaus käyttäjältä: JohnnyBlade - lokakuu 10, 2011, 22:38:22 IP
Tuli hankittua uus objektiivi (Canonin macro linssi) ja kuvailin vähän tuota mysteeri Chinenseä.
Hyvin tarkentuu.
Meneekö vielä pienempään kohteeseen ilman lisälaitteita?

Kukkakuvaan pikku vihje. Chinensen tunnistamisessa heteiden varsiosien väritys on tärkeä ja nyt ne ovat täysin varjossa. Siis, jos tunnistamistehtäviä ajatellaan, tuo pitäisi kääntää vähän valoon päin. No, ainahan tunnistus ei ole se tärkein ajatus kuvatessa.  ;D
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - lokakuu 10, 2011, 22:59:57 IP
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - lokakuu 10, 2011, 22:53:29 IP
Lainaus käyttäjältä: JohnnyBlade - lokakuu 10, 2011, 22:38:22 IP
Tuli hankittua uus objektiivi (Canonin macro linssi) ja kuvailin vähän tuota mysteeri Chinenseä.
Hyvin tarkentuu.
Meneekö vielä pienempään kohteeseen ilman lisälaitteita?

Kukkakuvaan pikku vihje. Chinensen tunnistamisessa heteiden varsiosien väritys on tärkeä ja nyt ne ovat täysin varjossa. Siis, jos tunnistamistehtäviä ajatellaan, tuo pitäisi kääntää vähän valoon päin. No, ainahan tunnistus ei ole se tärkein ajatus kuvatessa.  ;D

Joo oishan tuolla päässyt vielä lähemmäksi ja natikka porottaa väärältä puolelta valoa tuohon kukkaan mutta ei raaskinut alkaa vääntään sitä kun vasta kaks kukkaa. On siis kuvattu alapuolelta. Ja putki ei ole mikään high end vaan tälläinen perusräpsy. http://tinyurl.com/65x985m

Käynpäs siis ottamassa uuden kuvan ja tarkennuksen laitan heteisiin jos siitä vaikka saisi jotain arviota mikä veijari tämä chili voisi olla
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - lokakuu 10, 2011, 23:31:15 IP
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0371010.jpg)

Tiiä sitte saako tuostakaan selkoa tarpeeksi :)
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - lokakuu 19, 2011, 17:02:04 IP
Päivityksen aika.

Täällä ei ole tapahtunut juuri mitään muuta kuin että passiivihydroilevat nagat alkavat tottumaan oloihinsa ja pikku hiljaa jo kasvamaan. Siemen vaihtareita olen tehnyt ja ens kesäksi tulossa paria uusia lajikkeita ja aikaisemmin mitä olin itämään laittanut alkaa olemaan valmiita uusiin ruukkuihin.

Lombardo jostain syystä rypistelee lehtiään tällä tavalla tietääkö kukaan mistä johtuu?
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0071910.jpg)

Caribbean Red Habanero ryttäs kans lehtiä mutta toiseen suuntaan
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0111910.jpg)

Vaatimaton Anaheim
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0101910.jpg)

Tupla Nagat passiivisessa. Niillä oli päässy kuivahtaminen käymään joten hiukan janoisia kavereita kuvissa
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0171910.jpg)

Passiivisessa oleva Naga
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0141910.jpg)
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: Aku - lokakuu 21, 2011, 20:37:33 IP
Kasvatitko tuon Lombardon Lord nelsonin siemenistä? Itsellä on kyseisen firman siemenistä kasvatettu lombardo ja lehdet ollut saman näköisiä. Ei ole auttanut lannoituksen vähentäminen, lisääminen tai muidenkaan olosuhteiden vaihtaminen. Olisikohan kyseessä jokin perinnöllinen tekijä vrt. Candlelight-tilliannuumi ?
Ja muuten, miltä se keltainen mysteeriannuumi maistuu?
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - lokakuu 21, 2011, 20:57:47 IP
Lainaus käyttäjältä: ABK - lokakuu 21, 2011, 20:37:33 IP
Kasvatitko tuon Lombardon Lord nelsonin siemenistä? Itsellä on kyseisen firman siemenistä kasvatettu lombardo ja lehdet ollut saman näköisiä. Ei ole auttanut lannoituksen vähentäminen, lisääminen tai muidenkaan olosuhteiden vaihtaminen. Olisikohan kyseessä jokin perinnöllinen tekijä vrt. Candlelight-tilliannuumi ?
Ja muuten, miltä se keltainen mysteeriannuumi maistuu?

Nelsonin siemenistähän se on joo.. Mutta ei tuolla tuntuis muuten olevan oikein mitään häiriötä päällä kun korkeutta sillä on kokonaiset 20 cm ja kukkimaan on jo alkamassa ja haarautunut useasta kohdasta. Rullailkoot lehtiään ihan rauhassa kun näyttää noin hyvin kasvavan.

Ja se mysteeriannuumi maistuu aika vahvasti paprikaiselle mutta pienellä sitrusmaisella vivahteella. Ihan syötävän makunen se on mutta ei mikään herkkujen herkku. Ja tosiaan tulisuus on siellä paprikan tasolla kans
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - lokakuu 31, 2011, 22:46:40 IP
Ja nyt odotettu uutinen ainoa kasvatuksessa oleva pubescens alkaa puskemaan nuppuja 15 laskin äkkisilmäyksellä pitänee laittaa kuvaa kuhan ne aukeaa ja jos löytyis tunnistusta
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - marraskuu 15, 2011, 16:05:54 IP
Kuvapäivityksen aika

Anaheim on alkanut kukkimaan pikku hiljaa
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0241511.jpg)

Lombardo puskee jo aika hyvin podiakin
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0311511.jpg)

Caribbean Red Habanero nuppuja pukkaa
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0361511.jpg)

Naga passiivihydrossa
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0401511.jpg)

TuplaNagat passiivihydrossa
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0431511.jpg)

Molemmat nagat kukkii täyttä häkää josko sitä sais joulupöytään omat nagat
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - marraskuu 16, 2011, 14:38:38 IP
Tässäpäs ois kuva pubescensin kukasta. Fataliin suprise seedeistä tullu. Tunnistaako kukaan vielä tässä vaiheessa?
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0211611.jpg)

Kukissa on jotkut kummalliset kiiltävät möllykät?!
(http://i196.photobucket.com/albums/aa97/ticolainen/Chilit/kuvia0271611.jpg)
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: -V- - marraskuu 16, 2011, 16:29:26 IP
Jos noita kellertäviä möllyköillä meinaat, niin ovat mettä. Pubescenseilla on jostain syystä tapana tuottaa moista huomattavasti (niin, että sen jopa huomaa  ;D) enemmän kuin muilla eteensattuneilla chileille. Tätä "jotain syytä" voi sitten spekuloida, olisiko pubeilla sittenkin vähemmän taipumusta tuuliavusteiseen pölytykseen kuin muilla?
Otsikko: Vs: Bladen ensimmäinen taltioitu kausi (2012)
Kirjoitti: JohnnyBlade - marraskuu 19, 2011, 23:03:48 IP
Tänään kivivillan uumeniin painui:
Ildi tomaattia
Tiny Tom tomaattia
Golden Sunrise tomaattia
Jotain hybridi kasvihuonekurkkua
Aji Fantasya
Habanero Orangea