lidlissähän sitä oltiin sotkamossa taas, mökillä asunut yksin mökkihulluna jo toista viikkoa ja kuukauden ajattelin asua, no chili-pelastus löytyi sotkamon lidlistä
sielläpä opli nääs sweet chili sipsiä, oli chili beansia oli jotain chili con carme keittoa, en ostanut koska sian lihaa, mutta sitten kaikkee thai nuudeleita 1 e paketti, thai pakastesörsseleitä 2,5 e paketti ja ihku ihanaa tikak ja korma masalaa 2,5 e paketti....on se sentään hieno paikka tuo liiteri
tietty chiliä pitää aina lisätä, mutta tippa da bombia auttaa aina
(http://goticoaleatorio.files.wordpress.com/2010/01/tr00-blackmetal1.jpg)
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - lokakuu 17, 2011, 10:08:16 AP
Vähän sama tuli mieleen. Toisaalta onhan Lidlissä hyvääkin tavaraa kuten... öö... noh... maito? Käypää kamaa, kun on viisi suuta ruokittavana, joista kaksi on teini-ikäisiä.
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - lokakuu 17, 2011, 10:29:00 AP
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - lokakuu 17, 2011, 10:08:16 AP
Vähän sama tuli mieleen. Toisaalta onhan Lidlissä hyvääkin tavaraa kuten... öö... noh... maito? Käypää kamaa, kun on viisi suuta ruokittavana, joista kaksi on teini-ikäisiä.
Makkarat, leikkeleet yms. ovat hinta/laatu-suhteeltaan aivan ylivoimaisia Lidlissä, puhumattakaan pizzoista. Toissa lauantaina sai Infernoja euron kappale. Ei kovin kurmeeta, eikä edes kovin hyvän makuista, mutta kun kroppa huutaa ravintoa ja väsyttää pirusti niin onhan se luxusta maata pötköttää soffalla kun pizza kärventyy uunissa.
Bissekin on edukasta. Kaverin kanssa tuumailtiin, että keskiviikkona ostetut "loppuviikon ruokatarvikkeet", eli pizzaa, makkaraa, leipää ja bisseä kustantavat helposti 40-50% vähemmän kuin vastaavat tarvikkeet Alepasta. Sellainen keikka joka kustantaisi 'Lepassa nelisenkymppiä on häthätää 20€ LIDLissä.
Komppaan räyhistä. Ostan töihin eväät(raejuustot ja jogurtit, salaatit sekä pari kertaa viikossa makkarat) pääasiassa lidlistä ja viikon eväät kustantavat helpolla puolet vähemmän mitä muualla. Ja on noissa yleisesti ottaen enemmän makuakin.
Edit. Lihapullatkin ovat lidlissä oikeita lihapullia, jos niitä saksalaisia tajuaa ostaa. Hampurilaispihvit ostin joskus lidlin pakastealtaasta, ne sisältävät jopa sipulia ja oikeata lihaa toisin kuin muiden markettien vastaavat tuotteet.. Pakasteseitifileetkin vievät suomen vastaavia 10-0. Eikä oikein voida puhua edes samasta tuotteesta. Ostakaa niin tajuatte. PETRI silakkasäilykkeet muuten ovat aivan perkeleen hyviä leivän päällä.
Lainaus käyttäjältä: mikestones - lokakuu 16, 2011, 19:15:27 IP
lidlissähän sitä oltiin sotkamossa taas, mökillä asunut yksin mökkihulluna jo toista viikkoa ja kuukauden ajattelin asua, no chili-pelastus löytyi sotkamon lidlistä
sielläpä opli nääs sweet chili sipsiä, oli chili beansia oli jotain chili con carme keittoa, en ostanut koska sian lihaa, mutta sitten kaikkee thai nuudeleita 1 e paketti, thai pakastesörsseleitä 2,5 e paketti ja ihku ihanaa tikak ja korma masalaa 2,5 e paketti....on se sentään hieno paikka tuo liiteri
tietty chiliä pitää aina lisätä, mutta tippa da bombia auttaa aina
Kerro sitten, kun da bomb loppuu, että mitä käy.
Tai älä sittenkään.
Lainaus käyttäjältä: ChiliPola - lokakuu 17, 2011, 10:52:56 AP
Kävin Rauman Lidl:ssä launtaisin (kun muina päivinä en ehtinyt) siihen asti kun itäblokin työntekijät ilmaantuivat telakalle ja myöhemmin myös olkiluotoon. Lauantaisin näitä itämiehiä oli vartti ennen liikkeen aukisemista kymmeniä jätesäkit täynnä palautettavia pulloja. Lidl:n eteiset, joissa pullonpalautusautomaatitkin ovat, on niin pieni ettei siitä päässyt puoleen tuntiin ohitse. >:( >:( >:( >:(
Nyt remontin jälkeen mahtuu ohitten ja yksi automaattikin tuli lisää :)
Niin joo pizzat.. Ne on ihan ok, mutten oikein pidä muista eineksistä. Tosin en pidä eineksistä muutenkaan. Tuli niitä aikanaan reissuhommissa syötyä ihan tarpeeksi ja kaikki maistui samalta. Niin ja onhan se kebablihakin ihan kelvollista.
Lidlissä on hyvää makkarat, pakastealtaan jauhelihapihvit ja tummansinisessä purkissa oleva raejuusto. Vissyä ja greipinmakuista laittilimua tulee ostettua myös. Sekä kreikkalaista jogurttia ja luomuketsuppia.
Lidlin ykköstuote on tonnikalafilee oliiviöljyssä. Hinta/laatu-suhde ihan ykköstä. Tai kakkosta, Ståckan jättehalpa JohnWest ån ihan sikabra! Toisekseen Lidlin salamit ym. makkarat, sekä keksit on kanssa edullisimmasta päästä, syöpälimut eli valot eli lightit seuraa tiukasti perässä.
Alkoholituotteet on ihan oma lukunsa, Suomen hinnastolla ainoa paikka, mistä ko. tuotteita voi tällä budjetilla noutaa. Yleensä harrastan EU:n tukemista, boostin Viron BKT:ta ja raahaan etanolin yleensä sieltä.
Ja välillä Lidlissä on tyrkyllä jotain extrahyvää hubahubaa superhalvalla. Kuten kreikkalaisia viininlehtikääryleitä tai mausteöljyyn säilöttyjä grillattuja munakoisoviipaleita. Ja hinnat perinteisesti -50% K-kaupan vastaavista.
España - Olives with anchovies
Tautisen hyviä ja edullisia
Meidän perheessä tytär joutunut lääkäriin ja minä sairaalaan LIDL:n vuoksi. En enää ikinä mene lähellekään kyseistä myymälää.
Enkä ole yksittäistapaus. Nykyinen työkaverini kertoi, että myös hänen vaimonsa joutui sairaalaan LIDL:n homeisten tuotteiden vuoksi.
Lidl on halpa.
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - lokakuu 18, 2011, 23:44:48 IP
Meidän perheessä tytär joutunut lääkäriin ja minä sairaalaan LIDL:n vuoksi. En enää ikinä mene lähellekään kyseistä myymälää.
Enkä ole yksittäistapaus. Nykyinen työkaverini kertoi, että myös hänen vaimonsa joutui sairaalaan LIDL:n homeisten tuotteiden vuoksi.
Lidl on halpa.
Meillä päin ei ole tapana syödä homeisia tuotteita. Voisin väittää, että Prisman tahi kotoisan cittarin takia on myös porukkaa joutunut sairaalaan. Yleisesti ottaen se taitaa olla jonkinsortin luonnonvalintaa... ::)
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - lokakuu 18, 2011, 23:44:48 IP
Meidän perheessä tytär joutunut lääkäriin ja minä sairaalaan LIDL:n vuoksi. En enää ikinä mene lähellekään kyseistä myymälää.
Enkä ole yksittäistapaus. Nykyinen työkaverini kertoi, että myös hänen vaimonsa joutui sairaalaan LIDL:n homeisten tuotteiden vuoksi.
Lidl on halpa.
?
Melkein tekisi mieli kysyä, että onkohan nyt vähän värikynät mukana? Toivottavasti haastoit k.o. puljun oikeuteen moisesta tempusta.
Eilen kävin taas piruuttani ostoksilla, 12 olutta, 6 pizzaa, Marlin tuoremehu, paketti SakSalaista sulatejuustoa ja maxi smartti kustansivat 26€. Vastaava lasti 'Lepassa olisi ollut lähempänä neljääkymppiä.
Taidan käydä tänäänkin, voisin ostaa edukkaita maggaroita jos pizza ei satu maistumaan. Toivottavasti osaan olla ostamatta (ja syömättä) homeisia ja/tai mädäntyneitä ruokia!
ei se home aina huonosta ole... :) ainakin aurajuusto on chilin täytteenä erinomaista...
Mutta en kyllä itse muuten pilaantunutta ruokaa syö... Kyllä tuoksu kertoo äkkiä ja viimeistään maku...
Lidlin 3kpl:n salamipitsaloota on aika ässä selviytymispaketti viikonlopulle, ainoo vaa et nykyses yksiös tommonen kusinen pakastelokero -mikälie jääkaapin yläkulmassa, tarttis vääntää 90asteen kulmaan laatikko tai jopa 180 astetta että mahtuisi sinne..Sitten vielä tarvii hyvää tuuria että tuote pysyisi jäässä. Kaipa nuo kyllä jääkaapissakin pari-muutaman päivän säilyy.
Onhan tuo edullinen kauppa kyllä, harvoin vain tulee jostain syystä käytyä :(
Lainaus käyttäjältä: solari - lokakuu 19, 2011, 15:55:39 IP
Lidlin 3kpl:n salamipitsaloota on aika ässä selviytymispaketti viikonlopulle, ainoo vaa et nykyses yksiös tommonen kusinen pakastelokero -mikälie jääkaapin yläkulmassa, tarttis vääntää 90asteen kulmaan laatikko tai jopa 180 astetta että mahtuisi sinne..Sitten vielä tarvii hyvää tuuria että tuote pysyisi jäässä. Kaipa nuo kyllä jääkaapissakin pari-muutaman päivän säilyy.
Onhan tuo edullinen kauppa kyllä, harvoin vain tulee jostain syystä käytyä :(
Just eilen illalla söin yhden tuollaisen salamipitsan (ekaa kertaa) kun emäntä oli ostanut 3päkin. Oli kyllä todella hyvä pakastepitsaksi (ehkä paras mitä maistanut).. Toki maustoin lätyn melko rohkeesti erinäisillä chili tuotteilla, mutta samoin oon tehnyt ns. normi kauppojen pitsoillekin.
Kyllä lidlistä hyvää purtavaa saa edullisesti eikä edes laadusta/ mausta tarvi tinkiä.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - lokakuu 19, 2011, 09:15:54 AP
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - lokakuu 18, 2011, 23:44:48 IP
Meidän perheessä tytär joutunut lääkäriin ja minä sairaalaan LIDL:n vuoksi. En enää ikinä mene lähellekään kyseistä myymälää.
Enkä ole yksittäistapaus. Nykyinen työkaverini kertoi, että myös hänen vaimonsa joutui sairaalaan LIDL:n homeisten tuotteiden vuoksi.
Lidl on halpa.
?
Melkein tekisi mieli kysyä, että onkohan nyt vähän värikynät mukana? Toivottavasti haastoit k.o. puljun oikeuteen moisesta tempusta.
Niinno kaikki ei ole allergisia Suomessa kielletyille elintarvikeväreille ja pähkinähomeille. Edelleen vastuu on syöjällä. Ilmeisesti jokunen pähkinäerä on nyt kuitenkin ollut niin homeessa, että näitä sairaalatapauksia on ollut useampiakin. Valitettavan moni vaan on selitetty normaalilla pähkinäallergialla, jota siis minullakaan ei ole.
Itse pidin liiterin juomista maun ja hinnan puolesta. Kaksi kesää Saksassa töitä tehneenä ihmettelen silti, miten litlistä on Suomessa saatu tollanen halppiskauppa.
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - lokakuu 20, 2011, 20:58:58 IP
Niinno kaikki ei ole allergisia Suomessa kielletyille elintarvikeväreille ja pähkinähomeille.
Miten on mahdollista, että kahdessa eri EU-maassa on eri kielletyt elintarvikevärit?
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - lokakuu 20, 2011, 21:24:36 IP
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - lokakuu 20, 2011, 20:58:58 IP
Niinno kaikki ei ole allergisia Suomessa kielletyille elintarvikeväreille ja pähkinähomeille.
Miten on mahdollista, että kahdessa eri EU-maassa on eri kielletyt elintarvikevärit?
Sanoppa sitä... Tuolloin elettiin muuten vuotta 2006. Kyseessä oli sinistä elintarvikeväriä sisältäneet tikkarit. Tuolloin kyseinen elintarvikeväri oli Suomessa kielletty.
Mun sairaalareissu (Anafylaktinen shokki ts. kurkku turposi umpeen) tapahtui v.2007.
Lidlin vaniljajäätelö hakkaa valion ja ingmanin vastaavat 10-0
Lainaus käyttäjältä: Haikojo - lokakuu 29, 2011, 04:35:43 AP
Lidlin vaniljajäätelö hakkaa valion ja ingmanin vastaavat 10-0
Pakko myöntää, saksalaiset osaa tehdä hemmetin hyvää jäätelöä! Sitä mekin käytii sillointällöin Lidlistä ostamassa..
Kyllä lidlistä tällänen perus opiskelija hakee perheelleen (avovaimo + kissa) tarpeelliset einekset sieltä mistä muualtakin, mutta vaan halvemmalla... Lappeenrannan lidlis on vaa yks huono puoli... VITUSTI venäläisiä! vielä ku on rajamarket samas pytingis... :( En ole rasisti ja itekki vierailen venäjällä tasaseen tahtiin mutta kun sitä porukkaa ei tule ihan vaa pari autollista.. vaan parhaimmillaan 5 linjuria ja varmaa 30-50 henkilöautollista kerrallaa, ni alkaa pikku hiljaa pienist lidlin tiloista tulla ahtaat... (angst, angst....)
ei muuta ku et lidlin on iha jees :D
Kampin Lidli on kans tällanen paikka, jossa käy massoittain ja massoittain vanjaa. Mitä ne täältä safkansa ostaa, luulis olevan kallista? ??? Toisaalta Lidlissä on hyvääki kamaa kuten se litran lasipulloissa tuleva hedelmälihainen aplarimehu ja kilon lasagne. Lassessa hiukka liikaa juustoa, mutta silti aivan ykköstä.
Itseni Lidl pelasti tossa pari vuotta sitten... Taloyhtiössä tehtiin parveke/ulkoseinäremontti... Pressut parvekkeen/ikkunoiden edessä helmi-syyskuu :(
Lidlistä löyty tuoretta chiliä (ihan peruskauraa, jalostettu lajike, tulisuus jotain 3-5)... Mutt sielt ku haki 2 kg niitä, niin on noista tehdyt rouheet riittäny sentään ihan kohtuu hyvin :)
Nih... Lidlissä on kyllä aika halpaa kamaa, mutta melko vähän... Ainakin tuolla Turun keskustan lidlissä yksittäisjäätelöjä on muun muassa kokonaista yksi makua, ja sitäkään ei kaupassa yleensä edes ole... Myös jotakin etsiessä etsimäänsä kohdetta ei yleensä edes löydy...
Lainaus käyttäjältä: Sikapossujalapenosetä - marraskuu 09, 2011, 15:55:53 IP
Nih... Lidlissä on kyllä aika halpaa kamaa, mutta melko vähän... Ainakin tuolla Turun keskustan lidlissä yksittäisjäätelöjä on muun muassa kokonaista yksi makua, ja sitäkään ei kaupassa yleensä edes ole... Myös jotakin etsiessä etsimäänsä kohdetta ei yleensä edes löydy...
yksittäis jäätelöt on käsittääkseni poistumassa valikoimista heikon menekin takia, laatikoita ja isoläjä säkkejä enempi taitaa mennä.
Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - lokakuu 17, 2011, 17:50:47 IP
Lainaus käyttäjältä: mikestones - lokakuu 16, 2011, 19:15:27 IP
lidlissähän sitä oltiin sotkamossa taas, mökillä asunut yksin mökkihulluna jo toista viikkoa ja kuukauden ajattelin asua, no chili-pelastus löytyi sotkamon lidlistä
sielläpä opli nääs sweet chili sipsiä, oli chili beansia oli jotain chili con carme keittoa, en ostanut koska sian lihaa, mutta sitten kaikkee thai nuudeleita 1 e paketti, thai pakastesörsseleitä 2,5 e paketti ja ihku ihanaa tikak ja korma masalaa 2,5 e paketti....on se sentään hieno paikka tuo liiteri
tietty chiliä pitää aina lisätä, mutta tippa da bombia auttaa aina
Kerro sitten, kun da bomb loppuu, että mitä käy.
Tai älä sittenkään.
Jep, niinpä. Aina välillä Lidl yllättää jollain hyvällä tuotteella, mutta nuo semmoisessa vihreässä pahvilaatikossa (oiskos 400gr) myytävät Chili Beansit oli kohtalaisen huono vitsi. Niissä kun ei ole chiliä lainkaan. Tarkoitan ettei ihan oikeasti ollenkaan. Ei edes pakkaus selosteen mukaan. Haha, kai tuostakin itseään saa syyttää kun ei kaupassa vaivautunut lukemaan sitä pakkausselostetta!
^ Lieneekö tuollainen harhaanjohtaminen olla edes sallittua? ???
Jaa-a.. sisällysluettelossa sanotaan ainoana tuohon edes etäisesti viittaavana aineena Punainen ja Keltainen Paprika. :D
Mietin eilen ihan samaa - eikö EU:n lainsäädännössä ole nykyään joku säännös ettei saa myydä jotain tuotetta tyyliin valkosipuliperunat jos siinä ei ole valkosipulia?
Ussein olen joutunut kans pettymään kyseisen firman tuotteisiin, tosin syy on monesti myös täälläpäin kun en ole tutkinut tuotteita tarkemmin.
Onhan se "halpa" mutta kun tuotteet ovat outoja niin vähiin ovat käyneet vierailut.
Lainaus käyttäjältä: Horna - joulukuu 14, 2011, 08:38:18 AP
Jaa-a.. sisällysluettelossa sanotaan ainoana tuohon edes etäisesti viittaavana aineena Punainen ja Keltainen Paprika. :D
Mietin eilen ihan samaa - eikö EU:n lainsäädännössä ole nykyään joku säännös ettei saa myydä jotain tuotetta tyyliin valkosipuliperunat jos siinä ei ole valkosipulia?
Eikös se riitä että on jotain keinotekoista valkosipuliaromia E??? tai jotain ?
Kyllä riittää perskeles.. ostin kokeeksi paljon mainostetun Dolmio pastakastikkeen jossa oli valkosipulia mukamas..
Jauheena oli 0.5 prosenttia mukana.
lähetin palautetta puljulle mutta vielä ei ole vastausta kuulunut. ehkä syy on tapa jolla palautteen annoin..
varsin asialliseen sävyyn
Lainaus käyttäjältä: Horna - joulukuu 14, 2011, 08:38:18 AP
Jaa-a.. sisällysluettelossa sanotaan ainoana tuohon edes etäisesti viittaavana aineena Punainen ja Keltainen Paprika. :D
Mietin eilen ihan samaa - eikö EU:n lainsäädännössä ole nykyään joku säännös ettei saa myydä jotain tuotetta tyyliin valkosipuliperunat jos siinä ei ole valkosipulia?
EU direktiivit pätevät vain jos mummo & pappa tahtovat vuokrata lippakioskin kahvinmyyntiä varten läheisen leikkikentän vanhempia silmälläpitäen. Isot lafkat jauhaa vaikka ruumisarkkuja voin sekaan kunhan kate on kunnossa.
Eli tyhmille tarkentakoon että mikäli on kyse pienistä yksityis yrityksestä tai vastaavasti muu mikä tahansa firma niin kyllä on joku direktiiveineen kimpussa perkules!
Enää ei saa kohta paskallakaan käydä tai tehdä omassa makuuhuoneessaan mitä vain vaan siihenkin tulee joku pykälä..
§mukaan rakastelu lähetyssaarjaana asennossa on kielletty pykälän 32.3 nojalla joka lauantai sekä tiistaina, pykälä ei koske maahanmuuttajia eikä yli 4300€ kk tienaavia ihmisiä
§ 1.21 pykälän nojalla ulosteenne laatu ja haju tulee olla lain sallimissa rajoissa,eikä toimenpiteen suorittamisesta saa aiheutua yli 15,4 Desibelin äänenpainetta,muuten rangaistuksena sakkoa tai ehdotonta vankeutta,(pykälä ei koske maahanmuuttajia eikä heidän lemmikkikameleitaan
:-\
Kyllä sitä muuallakin osataan, monet hillot tai jogurtit sun muut tuotteet joita mainostetaan mansikka tai muina hedelmätuotteina eivät sisällä kuin keinotekoisia aromeita. Ja ihan prismassa.
Lainaus käyttäjältä: ChiliPark - joulukuu 14, 2011, 18:54:11 IP
PERSUPUHETTA!
Noi muut hölönpölöt voi kuitata tyhmyydellä, mutta mitä pahaa yli 4300€ kk tienaavat on tehneet?
Maksavat veroillaan persujen makkarat ja kaljat...
JS
Räyhistä lainatakseni
VIHAPUHETTA! Tai oikeammin molemminpuolista stereotypioiden viljelyä, josta ennemmin tai myöhemmn tulee kuitenkin riita ja yleinen vitutus kaikille.
Onkos kukaan vielä ehtinyt testaamaan lidlin uudenvuoden tulisia herkkuja?
Chilisipsit (http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/index_16296.htm)
Jalluviipaleita (http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/index_16299.htm)
TexMex dipit (http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/index_16311.htm)
Jalluviipaleista ja TexMex dipeistä näyttäisivät kertovan, että ovat pysyvästi valikoimassa.
littosen jallusiivut on ihan ok kunhan huuhtelee sen etikan helvettiin! ja mielestäni ne on turhan kauan lionneet mutta kelpaa jos muuta ei ole. Muut mainitsemasi tuotteet ovat pertti perusjampalle ihan sopivia.. :-\
Näinpä vähän arvelinkin...
Musta noi liiterin salsat erityisesti se Kania-moska on hirveimpiä salsan irvikuvia mitä on ikinä tullut maistettua, jopa normikauppojen santamariat on huomattavasti parempia. Nuo inferno sipsit sensijaan on hinta/laatu suhteeltaan erinomaisia, ja tulisempia kuin mitkään normimarkettien sipsit (poislukien tietty jos sattuu olemaan Blair's sipsejä)
Muistaakseni nuo infernosipsit olivat kyllä tulisia (markettimittapuulla), mutta eivät kyllä mitenkään kovin maukkaita. En aio ostaa.
Kyllä nää ihan hyviä on omasta mielestä. Tästä Matti Virtanen Somerolta nostaa ison haloon, eihän näitä voi syöttää ihmisille!
Ei ole kyllä silti Blairsin Cheddar sipsejä voittaneita..
Väitelkää ny edes pari sivua vielä niistä perunaviipaleista, on niin mielenkiintoista lueskella ;D