Kasvatus ja yleinen chilitieto => Tori => Aiheen aloitti: fnt0m - lokakuu 17, 2011, 21:53:41 IP

Otsikko: Myydään spna 400W *uusi*
Kirjoitti: fnt0m - lokakuu 17, 2011, 21:53:41 IP
Eli olisi myynnissä lähes käyttämätön (kokeiltu että toimii) spna-setti. Mukana on: lamppu, heijastin, kanta, johdot ja muuntaja. HP 100€ sis. postikulut (huom. käyttämätön) myyn tilan puutteen vuoksi

Sijaitsee siis Helsingissä
Kuitti löytyy

alta linkki mistä ostettu ja vähän tietoa
http://www.pavunvarsi.fi/product_info.php?cPath=22_43&products_id=63
Otsikko: Vs: Myydään spna 400W
Kirjoitti: sickworld - lokakuu 17, 2011, 23:47:20 IP
paikkakunta kannattais laittaa k ei profiilis näy... ???
Otsikko: Vs: Myydään spna 400W
Kirjoitti: Whili - lokakuu 18, 2011, 07:12:50 AP
Kuva olis kiva  ;D
Otsikko: Vs: Myydään spna 400W
Kirjoitti: Rami - lokakuu 18, 2011, 08:51:14 AP
Ja pieniä mallitarkennuksia/ Merkkitietoja ja mistä ostettu? onko kuittia? takuuta jäljellä? nekin olis hyvä lisätä. Taitaa uudenkin saada jo 100€ jos ei tarkka merkeistä ja malleista ole.
Otsikko: Vs: Myydään spna 400W
Kirjoitti: l0hetus - lokakuu 18, 2011, 13:11:14 IP
Laita tosiaan lisää tietoa olisi kyllä kiinnostusta onko 100€ posteineen?
Otsikko: Vs: Myydään spna 400W *uusi*
Kirjoitti: fnt0m - lokakuu 20, 2011, 18:39:15 IP
sain auton käyttöön joten postiin vieminen mahdollista
Otsikko: Vs: Myydään spna 400W *uusi*
Kirjoitti: fnt0m - lokakuu 20, 2011, 19:05:31 IP
lisättäköön vielä että postitan samassa paketissa ja samoja pehmusteita käyttäen kun itsellekkin tullut