Eli olisi myynnissä lähes käyttämätön (kokeiltu että toimii) spna-setti. Mukana on: lamppu, heijastin, kanta, johdot ja muuntaja. HP 100€ sis. postikulut (huom. käyttämätön) myyn tilan puutteen vuoksi
Sijaitsee siis Helsingissä
Kuitti löytyy
alta linkki mistä ostettu ja vähän tietoa
http://www.pavunvarsi.fi/product_info.php?cPath=22_43&products_id=63
paikkakunta kannattais laittaa k ei profiilis näy... ???
Kuva olis kiva ;D
Ja pieniä mallitarkennuksia/ Merkkitietoja ja mistä ostettu? onko kuittia? takuuta jäljellä? nekin olis hyvä lisätä. Taitaa uudenkin saada jo 100€ jos ei tarkka merkeistä ja malleista ole.
Laita tosiaan lisää tietoa olisi kyllä kiinnostusta onko 100€ posteineen?
sain auton käyttöön joten postiin vieminen mahdollista
lisättäköön vielä että postitan samassa paketissa ja samoja pehmusteita käyttäen kun itsellekkin tullut