Kasvatus ja yleinen chilitieto => Tori => Aiheen aloitti: AnouR - lokakuu 27, 2011, 11:51:04 AP

Otsikko: V: T-neon 2x75w uusi
Kirjoitti: AnouR - lokakuu 27, 2011, 11:51:04 AP
http://www.tampereenpalmu.fi/product/105/t-neon-75-semi-spectrum-300w-esl (http://www.tampereenpalmu.fi/product/105/t-neon-75-semi-spectrum-300w-esl)  Tuollainen tuli tilattua, mutta ehkäpä natikka olisi sopivampi vaihtoehto minulle? Jos jollakin kiinnostaisi vaihtokaupat, laita YV:tä.

p.s. Siis lamppu tilattu juuri, eikä ole vielä edes saapunut minulle...
Otsikko: Vs: V: T-neon 2x75w uusi
Kirjoitti: Rami - lokakuu 27, 2011, 13:49:25 IP
Lainaus käyttäjältä: AnouR - lokakuu 27, 2011, 11:51:04 AP
http://www.tampereenpalmu.fi/product/105/t-neon-75-semi-spectrum-300w-esl (http://www.tampereenpalmu.fi/product/105/t-neon-75-semi-spectrum-300w-esl)  Tuollainen tuli tilattua, mutta ehkäpä natikka olisi sopivampi vaihtoehto minulle? Jos jollakin kiinnostaisi vaihtokaupat, laita YV:tä.

p.s. Siis lamppu tilattu juuri, eikä ole vielä edes saapunut minulle...
Suosittelen palauttamista kyseiseen liikkeeseen, suomen lain mukaisesti internetissä tilatuissa tuotteissa on oltava palautusoikeus muistaakseni 14pv, postituskulut tietenkin joudut maksamaan jos ne on sen jo lähettänyt. Ellei tuotteen tiedoissa erikseen ilmoteta palautusoikeudesta.

Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä, kuitenkaan en lakihommia tee työkseni. (muistan lukeneeni kuluttajaliiton sivuilta että verkkomyyntiä koskee vastaavat palautusoikeudet kuin postimyyntiä, jossa on 14pv täys palautusoikeus syystä riippumatta)
Otsikko: Vs: V: T-neon 2x75w uusi
Kirjoitti: AnouR - lokakuu 27, 2011, 13:58:29 IP
Toki voi lähettää takasin, mutta laiskana ihmisenä ajattelin päästä vähemmällä ja vaihtaa minulle soveltuvampaan valaisimeen...
Otsikko: Vs: V: T-neon 2x75w uusi
Kirjoitti: PP - lokakuu 27, 2011, 15:36:40 IP
Palauttaessa ei tarvi edes maksaa postikuluja tai ainakin ne pitää lain mukaan hyvittää.

Kannattaisi mainita paikkakunta, helpottaa kaupankäyntiä.
Otsikko: Vs: V: T-neon 2x75w uusi
Kirjoitti: Leipis - lokakuu 27, 2011, 17:05:02 IP
Tolla 125e saisit käyttämättömän natikan, mutta tuskin kellään sellaista on vaihtaa. 
Käytetyt liikkuu tossa 70-100e hinnoissa joten jäisit tappiolle jos sellaiseen vaihtaisit.

Otsikko: Vs: V: T-neon 2x75w uusi
Kirjoitti: AnouR - lokakuu 27, 2011, 18:26:14 IP
Kiitos vaan kaikille neuvoista. Mutta kuten ilmoituksessa lukee, haluan vaihtaa sen.... Kysymys ei ole mitä voin tehdä tai on edullisinta tehdä, vaan mitä hauan.
Otsikko: Vs: V: T-neon 2x75w uusi
Kirjoitti: chilihardhead.fi - lokakuu 27, 2011, 18:48:33 IP
Paikkakunnan voisi kai silti kertoa?
Otsikko: Vs: V: T-neon 2x75w uusi
Kirjoitti: AnouR - lokakuu 27, 2011, 21:03:07 IP
Paikkakunta: Sodankylä
Otsikko: Vs: V: T-neon 2x75w uusi
Kirjoitti: Whili - lokakuu 28, 2011, 07:09:14 AP
Eipä osunu ihan naapuriin. Onnea kaupusteluun  ;D
Otsikko: Vs: V: T-neon 2x75w uusi
Kirjoitti: RySky - lokakuu 29, 2011, 17:16:58 IP
Laittelin postia, kurkkaa yv.

RySky