ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Skylaya - marraskuu 23, 2011, 13:09:35 IP

Otsikko: Hyvää päivää
Kirjoitti: Skylaya - marraskuu 23, 2011, 13:09:35 IP
Lintu, kala vai makkaranpala?  ;D Tässä tapauksessa chili  :-*
Eli tulisia ruokia rakastava naisimmeinen liittynyt joukkoon tuliseen  :P
Vetelen melkein joka päivä jotain chiliä suorilta kuonoon, kuten Habaneroja ja suurinta herkkuani Aji Cristalia, joiden maku alkaa nyt muuttumaan hieman miedoiksi..
Chilitasostani en osaa sanoa lisäksi muuta kuin, että Blair´s habanero-sipsit ovat mielettömän hyviä, ison pussin pystyy nautiskelemaan parilla kerralla.
Matkaan maaliskuussa kaukoitään, joten toivon ja odotan saavani siellä aidosti " tulista" sapuskaa..
Onkohan ihan tervettä, kun ajattelenkin chilejä, niin kuola alkaa valumaan...  ::)
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: Macex - marraskuu 23, 2011, 13:20:31 IP
Oletpas sinä oletuskuvan mukaan aikas karvainen kaveri. Tervetuloa kuitenkin.
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: chili_bean - marraskuu 23, 2011, 13:51:25 IP
Tervetuloa vain!
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: TunturiTiger - marraskuu 23, 2011, 14:04:10 IP
Tervetuloa täältäkin. :)
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: jaolsten - marraskuu 23, 2011, 14:46:38 IP
No heiny.
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: misthema - marraskuu 23, 2011, 15:34:26 IP
Lainaus käyttäjältä: Skylaya - marraskuu 23, 2011, 13:09:35 IP
Onkohan ihan tervettä, kun ajattelenkin chilejä, niin kuola alkaa valumaan...  ::)

Itse olen ajatellut että se on ihan normaalia, koska kun kaupassakin törmään purkkiin, tai muuhun sellaiseen, joka sisältää jotain tulista namia, niin saa jo melkein käsin pidellä suupielestä kiinni ettei kuolaa lattiasta liian liukasta!  :D
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: Naga Morphia - marraskuu 23, 2011, 15:40:58 IP
Meni hetken, ennenkuin tajusin, mitä oletuskuvassa tapahtuu. On muuten sulonen otus. :)

Tervetuloa.

-Morphia
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: Jahvetti - marraskuu 23, 2011, 17:03:28 IP

Jos alkaa chilejä ajatellessa kuola valumaan, lienee suhtkoht tervettä vielä.
Mutta jos alkaa otsalta hiki valumaan, niin sitten osaa sanoa ;)

Tervetuloa!
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: Whili - marraskuu 23, 2011, 17:38:29 IP
TERVETULOA

..ja mukavan näköinen karvanaama  ;D
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: ChIlIDoG - marraskuu 23, 2011, 17:41:37 IP
teretulemst :) ...onko toi kuvan koira amstaffi, tai pitti? ...näyttäs aika paljon kyseisiltä :)
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: Skylaya - marraskuu 24, 2011, 09:04:16 AP
Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - marraskuu 23, 2011, 17:41:37 IP
teretulemst :) ...onko toi kuvan koira amstaffi, tai pitti? ...näyttäs aika paljon kyseisiltä :)


Amstaffihan tuo meidän palloposki on  ;D
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: Macex - marraskuu 24, 2011, 09:17:17 AP
Lainaus käyttäjältä: Skylaya - marraskuu 24, 2011, 09:04:16 AP
Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - marraskuu 23, 2011, 17:41:37 IP
teretulemst :) ...onko toi kuvan koira amstaffi, tai pitti? ...näyttäs aika paljon kyseisiltä :)


Amstaffihan tuo meidän palloposki on  ;D
:o tästä veijarista sitten kanssa pitää saada kuvia näytille. Ja chileistäkin tietenkin.
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: Ryhis - marraskuu 24, 2011, 10:06:10 AP
Aloha!
Otsikko: Vs: Hyvää päivää
Kirjoitti: hessi - marraskuu 25, 2011, 21:42:25 IP
 ;D ihan on normaalia tuo kuolan valuminen ;)

tervetuoa vaan chilien kiehtovaan maailmaan
saatin yksi nainen taas joukkoon :D jeee....