Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Suomen Chiliyhdistys ry => Aiheen aloitti: Rätsä - tammikuu 20, 2012, 14:21:18 IP

Otsikko: Oulun seudun aluejaosto?
Kirjoitti: Rätsä - tammikuu 20, 2012, 14:21:18 IP
Moi,

Erinnäisiä alue-, paikallis-, jnejaostoja kun näkyy olevan muuallakin päin Suomea, niin pitäisikö meidän Oulun seudun harrastajienkin perustaa jonkinmoinen jaos?
Mittee mieltä? Halukkuutta moiseen?

Rätsä