Moi,hienoa että tällaisia harrastaja sivuja löytyy,Chilit on pitkään kuulunut mieltymyksiini mutta 3 vuotta olen harrastellut ja nyt harrastan! Nipullinen taimia ei kestänyt viime kesän helteitä mutta yksi taisteleva Habanero viihtyy talviolosuhteissa mainiosti! Uudet idätykset jo harvennettu,toivotaan että joku jaksaa kesään saakka.
Lämpimästi tervetuloa!
Tervetuloa!
Tervetuloa! Toivottavasti foorumista on apua, mikäli ongelmia kasvatuksessa ilmenee :)
Terveppä tuloa sinullekkin!
Tervetuloa ja Ni hao!
Tervetuloa foorumille :)
Aloha!
Tervetuloa :).