ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: 2HOT4Me - helmikuu 19, 2012, 17:35:16 IP

Otsikko: Laskiaista
Kirjoitti: 2HOT4Me - helmikuu 19, 2012, 17:35:16 IP
Moi,hienoa että tällaisia harrastaja sivuja löytyy,Chilit on pitkään kuulunut mieltymyksiini mutta 3 vuotta olen harrastellut ja nyt harrastan! Nipullinen taimia ei kestänyt viime kesän helteitä mutta yksi taisteleva Habanero viihtyy talviolosuhteissa mainiosti! Uudet idätykset jo harvennettu,toivotaan että joku jaksaa kesään saakka.
Otsikko: Vs: Laskiaista
Kirjoitti: tomppa, - helmikuu 19, 2012, 17:37:16 IP
Lämpimästi tervetuloa!
Otsikko: Vs: Laskiaista
Kirjoitti: Nizo - helmikuu 19, 2012, 20:22:46 IP
Tervetuloa!
Otsikko: Vs: Laskiaista
Kirjoitti: Aku - helmikuu 19, 2012, 20:47:17 IP
Tervetuloa! Toivottavasti foorumista on apua, mikäli ongelmia kasvatuksessa ilmenee :)
Otsikko: Vs: Laskiaista
Kirjoitti: Jahvetti - helmikuu 19, 2012, 21:06:27 IP
Terveppä tuloa sinullekkin!
Otsikko: Vs: Laskiaista
Kirjoitti: jaolsten - helmikuu 19, 2012, 23:22:12 IP
Tervetuloa ja Ni hao!
Otsikko: Vs: Laskiaista
Kirjoitti: Whili - helmikuu 20, 2012, 07:31:14 AP
Tervetuloa foorumille  :)
Otsikko: Vs: Laskiaista
Kirjoitti: Ryhis - helmikuu 20, 2012, 08:48:39 AP
Aloha!
Otsikko: Vs: Laskiaista
Kirjoitti: Huru-ukko - helmikuu 20, 2012, 13:42:58 IP
Tervetuloa  :).