ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: raipert - helmikuu 19, 2012, 20:28:55 IP

Otsikko: chiliin hurahtanut Raipert :)
Kirjoitti: raipert - helmikuu 19, 2012, 20:28:55 IP
Terve!

Apache taimia purkissa ja itämässä Bolivian Rainbow, Short Yellow ja Tepin Guatemala

Ruukkuina on muutama Orthex uusia neliskanttisia 20x20x20,5cm

T: Raipert
Rovaniemi
Otsikko: Vs: chiliin hurahtanut Raipert :)
Kirjoitti: Jahvetti - helmikuu 19, 2012, 21:07:38 IP
Tervetuloa kasvattelemaan!
Otsikko: Vs: chiliin hurahtanut Raipert :)
Kirjoitti: tomppa, - helmikuu 19, 2012, 22:25:37 IP
Lämpimästi tervetuloa kerhoon!  8)
Otsikko: Vs: chiliin hurahtanut Raipert :)
Kirjoitti: jaolsten - helmikuu 19, 2012, 23:22:49 IP
Ni hao!
Otsikko: Vs: chiliin hurahtanut Raipert :)
Kirjoitti: Whili - helmikuu 20, 2012, 07:29:59 AP
Tervetuloa foorumille  :)
Otsikko: Vs: chiliin hurahtanut Raipert :)
Kirjoitti: Ryhis - helmikuu 20, 2012, 08:49:47 AP
Aloha!
Otsikko: Vs: chiliin hurahtanut Raipert :)
Kirjoitti: Huru-ukko - helmikuu 20, 2012, 13:43:43 IP
Tervetuloa  :).