ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: hkekkonen - helmikuu 29, 2012, 00:04:19 AP

Otsikko: Terve kaikille!
Kirjoitti: hkekkonen - helmikuu 29, 2012, 00:04:19 AP
Tervehdys!
Päätin liittyä tänne teidän joukkoon.


Tässäpä esittely omasta chili harrastuksestani.


Chileistä ja poltteesta olen diggaillut jo pikku pojasta asti.

Kasvatuksesta innostuin pari vuotta sitten, kun sain kaverilta siemeniä. Yhden puskan näistä sain alulle. Se jäi sitte maalle muuttossa kämppikselleni.

Reilu vuosi sitten ostin kaupasta mietoja holantilaisia chilejä, joista otin siemenet talteen. Puskia tuli noin 20 kpl. Panostin kasvatukseen enempi ja hommasin valot kasveille. Kasvit vein ulos kesäksi. Ulkona kasvit oli oman onnensa nojassa melkein koko kesän, koska olin töissä muualla. Satoa tuli kohtalaisesti, innostusta chilien kasvatusta kohtaan sitäkin enemmän.

Viime syksynä tilasin fataliilta kolme kokoelmaa siemeniä noin 20+ lajiketta. Muutamaa lajiketta oon kasvatellu jo tilauksen tultua. Tänään koulin loput lajikkeista, mitkä nyt on tähän mennessä noussu. Ens kesän chilin kasvatteluja ei duunit estä. Kesää innoissaan odotellessa.

Pari kuvaa kasveista ois voinu laittaa tähän mutta kone on nii jumi että jää tällä kertaa väliin.

On kyllä hieno harrastus yhdestä pensaasta alko ja kohta niitä on ainakin 40  ;)
Otsikko: Vs: Terve kaikille!
Kirjoitti: Whili - helmikuu 29, 2012, 08:32:43 AP
Tervetuloa foorumille ja päiväkirjaa pystyyn  :)
Otsikko: Vs: Terve kaikille!
Kirjoitti: Huru-ukko - helmikuu 29, 2012, 13:17:35 IP
Tervetuloa  :).
Otsikko: Vs: Terve kaikille!
Kirjoitti: hkekkonen - helmikuu 29, 2012, 14:19:32 IP
Kiitoksia.

Päiväkirjan laitan ehkä pystyyn riippuu millonka saan oman nettiyhteyden. Valokuitu-yhteys on tilattu mutta sattaa mennä pariki kuukautta vielä.
Otsikko: Vs: Terve kaikille!
Kirjoitti: tomppa, - helmikuu 29, 2012, 22:45:34 IP
tervetuloa foorumille
Otsikko: Vs: Terve kaikille!
Kirjoitti: jaolsten - maaliskuu 01, 2012, 00:00:14 AP
Ni Hao! Ei muuta kuin kirjaston koneelle päiväkirjaa pitämään!
Otsikko: Vs: Terve kaikille!
Kirjoitti: Aku - maaliskuu 01, 2012, 00:03:36 AP
Tervetuloa ja onnea kasvatuksiisi :)